Hij is echt zeer zwaar autistisch en dat uit zich op tigduizend verschillende vlakken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus dan weet je hoe erg het is
[..]
Ik ken m helemaal niet
Wat betreft nagellak bedoel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
zit je zo blogs te kijken, besef je je ineens dat je velen dupes hebt...
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders haalt wel gewoon zonnebrand bij apotheek. Hoeren verzendkosten
Ik heb altijd spuit, en daar zit vaak alcohol in = no go voor mijn gezicht. En het is vaak te vet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zo
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat betreft nagellak bedoel je?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
skjoe wat heb jij met die 14h lipstick gedaan?
laagje - blot - laagje?
LOLquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dezen boots zijn wel ff wat strakker dan mijn andere
KUTKUITEN
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.quote:
Achja, 30 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag laatst iemand die niet dun was, niet dik, maar wel dikker dan gemiddeld, en die had toch niet zo'n dikke bovenbenen, er zat zelfs een gat tussen. IK WIL HET OOK.
Goed zoquote:
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijk
[..]
Goed zo
Baan binnen?
Blijven wandelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigIk ben er echt niet blij mee.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigIk ben er echt niet blij mee.
Dit spreekt zoveel boekdelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
OH als je bij de AH komt, daar hebben ze wasabi mosterd kaas, ermnermnerm![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijk
[..]
Goed zo
Baan binnen?
bespaard nog welquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Had ik ook wel verwacht
![]()
En velen geld bespaard bij Sephora
Ze hadden daar trouwens ook nog pakweg 20 flesjes opi spotted.
UD en Too Faced waren leeggeroofd
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn bovenbenen zijn altijd zo geweest hoor, dan kan ik zoveel sporten als ik wil maar daar wordt t niet minder van.
Daar moeten operaties aan te pas komen vrees ik
Toen ik 50kg woog waren ze best wel hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner toch
Oh, maar dan ben je nu veul beter in verhouding!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik 50kg woog waren ze best wel hetzelfde hoor
Maar nu ben ik te dikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben je nu veul beter in verhouding!
Ja jonge, Volgens de bon heb ik 55 euro bespaardquote:
Wel wat maar niet zo erg als de rest helaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner toch
Maar dat zijn je heupen niet toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja heupvet is wel naar. Als in: het is velen gezonder dan buikvet, maar ook velen moeilijker om te shredden...
Pehehehequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, Volgens de bon heb ik 55 euro bespaard![]()
ja, heupen dijen dan. Mierenneukerquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat zijn je heupen niet toch?
dat is het nadeel van vrouw-zijn. Maar we hebben die spekkies met een redenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
En de buitenkant krijg ik wel strak, maar de binnenkant_
Dijen? wrom dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is het nadeel van vrouw-zijn. Maar we hebben die spekkies met een reden
* SpaceInvaders laat al het vet weghalen.quote:Het extra vet dat vrouwen hebben, dient een doel. Een bepaalde hoeveelheid vet is essentieel voor de ovulatie en de menstruatie en daarom voor het krijgen van kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |