Hij is echt zeer zwaar autistisch en dat uit zich op tigduizend verschillende vlakken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus dan weet je hoe erg het is
[..]
Ik ken m helemaal niet
Wat betreft nagellak bedoel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
zit je zo blogs te kijken, besef je je ineens dat je velen dupes hebt...
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders haalt wel gewoon zonnebrand bij apotheek. Hoeren verzendkosten
Ik heb altijd spuit, en daar zit vaak alcohol in = no go voor mijn gezicht. En het is vaak te vet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zo
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat betreft nagellak bedoel je?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
skjoe wat heb jij met die 14h lipstick gedaan?
laagje - blot - laagje?
LOLquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dezen boots zijn wel ff wat strakker dan mijn andere
KUTKUITEN
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.quote:
Achja, 30 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag laatst iemand die niet dun was, niet dik, maar wel dikker dan gemiddeld, en die had toch niet zo'n dikke bovenbenen, er zat zelfs een gat tussen. IK WIL HET OOK.
Goed zoquote:
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijk
[..]
Goed zo
Baan binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |