Mooi!!quote:
Alsof jij nu niet je fallusje snel door je hand laat vliegen.quote:
Zal ik nu even over mijn snot beginnen?quote:
tmi kaneel, T M Iquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij nu niet je fallusje snel door je hand laat vliegen.
nu niet neequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij nu niet je fallusje snel door je hand laat vliegen.
Zou daar een markt voor zijn?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu even over mijn snot beginnen?
En over hoe je dat eventueel wel als glijmiddel zou kunnen gebruiken?
Vast wel!!quote:
Ok,quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel!!
Ik zal mijn snot vanaf heden opsparen!!
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zullen we ook www.mucusmilf.com doen? Verspreid je kansen dit dat alles
Maar dat kan heus wel met muziek op de achtergrondquote:
Komt goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je op jacht?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond met volle baard de stad in ga.
Bedoel je daarmee de snot of de tekst op de site?quote:
Kijken of de chickjes zich aangetrokken voelen tot mijn baard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Is dat erger of minder erg dan een moeder die je stalker hoop geeft ooit van stalker naar lover te promoveren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder
Bellen over een sollicitatie. Zeggen dat ik op een website moet kijken, daar ziet ze een vacature staan die er net is opgezet. Zeggen dat ik snel moet bellen en me vervolgens net zo lang aan de telefoon houden tot het te laat is.
Ohja zeker welquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat kan heus wel met muziek op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |