Geen idee. Mensen worden doorgaans niet gecastreerd/t.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij nog iets doen?
[..]
Dat je zoveel geduld hebt.
Ik hanteer: 1 kans en je bent weg.
[..]
Ook bij mensen?
Jammer wel. Zou een hoop ellende kunnen besparenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Mensen worden doorgaans niet gecastreerd/t.
Ik begrijp in ieder geval zijn gedrag beter en zie in hoe ik het anders kan doen. Hier komen is nog het grootste probleem, maar nu weet ik hoe dat te oefenen. Ook gebruikte ik nooit het woord "vrij" als opheffen van een commando. Ik dacht dat de beloning automatisch de opheffing was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nu wel door hoe je hem wel aan moet pakken?
Ik dacht vroeger altijd dat ik een ongehoorzaam rotbeest had. Tot ik ontdekte dat ze gewoon een hekel heeft aan de riem. Als ze los loopt luistert ze hartstikke goed en sindsdien geniet ik veel meer van mijn hondje
Dan moet het wel vroeg gebeuren. Bij een hond is het zo, dat hormoongestuurde gedragingen zich op de leeftijd van 1 jaar als het ware vastroesten in de hersenen. Castreer je na dat eerste jaar, dan ben je te laat. Daarvoor kan het bepaalde gedragingen wel ongedaan maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer wel. Zou een hoop ellende kunnen besparen
Nee, het moet zo pijnlijk mogelijk zijn voor de man. Zowel lichamelijk als geestelijk!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet het wel vroeg gebeuren. Bij een hond is het zo, dat hormoongestuurde gedragingen zich op de leeftijd van 1 jaar als het ware vastroesten in de hersenen. Castreer je na dat eerste jaar, dan ben je te laat. Daarvoor kan het bepaalde gedragingen wel ongedaan maken.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]_!
[..]
Nee, het moet zo pijnlijk mogelijk zijn voor de man. Zowel lichamelijk als geestelijk!!
Alleen bij (kinder)verkrachters hoorquote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen bij (kinder)verkrachters hoor
Dat wist ik welquote:
Nee!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon afmaken die handel.
En niet alleen kinderverkrachters.
Ook gewone verkrachters.
Wat is er?quote:
TIS NIET MIJN SCHULD DAT JIJ NOG 3,5 UUR MOET WERKEN JA DUS DAT JE HEEL RAP BEGINT MET LIEF KIJKEN NAAR MIJ VOORDAT IK JE OVER DE KNIE LEGquote:
Dit wil ik wel meemaken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TIS NIET MIJN SCHULD DAT JIJ NOG 3,5 UUR MOET WERKEN JA DUS DAT JE HEEL RAP BEGINT MET LIEF KIJKEN NAAR MIJ VOORDAT IK JE OVER DE KNIE LEG
Ik ook welquote:
Uhm, nee dank je. Ben al voorzienquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TIS NIET MIJN SCHULD DAT JIJ NOG 3,5 UUR MOET WERKEN JA DUS DAT JE HEEL RAP BEGINT MET LIEF KIJKEN NAAR MIJ VOORDAT IK JE OVER DE KNIE LEG
Ja maar dat is niet mijn schuldquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik ga echt huilen hoor. ben tering chagrijnig.
Weet ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn schuld![]()
Kusje
Dat weet ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik.Maar ik reageerde ook niet specifiek op iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |