De nieuwe graphics engine, ik vind het er meer cartoon achtig uit zien. Dat is mijn mening. Waarom hij beter op de pc is? Als voorbeeld kan ik je vertellen dat de console versie op 30 fps gelocked is. Pc zou stabiel kunnen lopen op 60 fps.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke nieuwe art style? En hoezo zou 'art style' er beter uit zien op PC?
[..]
Bron? Gasten uit de bèta hebben gezegd dat 'sommige enemies' na een tijdje niet meer respawnen. Gaat om mini-boss achtige ventjes, schijnbaar. Net zoals DaSo dus. Wellicht beter.
Dat 'ie grafisch op de PC beter kan worden gedraaid lijkt me nogal logisch, ik snapte de link met de art style alleen niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De nieuwe graphics engine, ik vind het er meer cartoon achtig uit zien. Dat is mijn mening. Waarom hij beter op de pc is? Als voorbeeld kan ik je vertellen dat de console versie op 30 fps gelocked is. Pc zou stabiel kunnen lopen op 60 fps.
Graphics zullen op de pc dus ook beter zijn althans dat verwacht men.
Oh dat de art style beter uit ziet op pc. Dan veranderd hij ook. Een game op lowest settings is qua stijl anders dan op higher settings. Omdat de textuur vaak het verschil maakt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Op de console van wat ik nu gezien heb vind ik hem een beetje meer cartoonish. Maar hoop dat op de pc met verbeterde textuur hij zeg maar wat beter uit de voeten komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat 'ie grafisch op de PC beter kan worden gedraaid lijkt me nogal logisch, ik snapte de link met de art style alleen niet.
Meningen verschillen inderdaad. Ik vind 'm er juist nog veel doper uit zien dan DaSo1We gaan het zien.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef kipknots het volgende:
Vandaag bij de mediamarkt opgepikt voor 45 Euro. Tof spel. Wel een beetje moeilijk.Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat je geen souls en items meer kan grinden. Zorgt ervoor dat je niet meer overleveled raakt voor de rest van het spel waardoor het dus moeilijker wordt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme de nieuwe art style is niet echt mijn ding. De pc ziet beter uit hoop ik.
Maar heb gehoord dat vijanden niet meer blijven spawnen. Ben bang dat het gaat tegenvallen deze game. Waarom zouden ze de dingen die goed zijn veranderen.
Deel twee, black armor edition. Spel lag (ligt?) gewoon in de schappen voor die prijs, staat ook op de website. Normale en black armor edition zijn dezelfde prijs.quote:
Maar dat haalt wel de charme weg, van het eens reizen en eens een goeie drop krijgen zonder dat je er voor farmed. Er zijn natuurlijk goeie en slechte dingen van te zeggen. Maar ik hoop niet dat dark souls II enkel gaat proberen 'moeilijk' te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zodat je geen souls en items meer kan grinden. Zorgt ervoor dat je niet meer overleveled raakt voor de rest van het spel waardoor het dus moeilijker wordt.
Ik doelde op welke MMquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Deel twee, black armor edition. Spel lag (ligt?) gewoon in de schappen voor die prijs, staat ook op de website. Normale en black armor edition zijn dezelfde prijs.
Mijne komt pas 25 april.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:20 schreef Necrodeath het volgende:
Mijn pre-order is nog niet eens verzonden
Ben daar ook benieuwd naar, lijkt me niets want deel 1 was ook moeilijk maar je ging altijd vooruit en als ik 3 uur speel en dan dood ga weer opnieuw kan beginnen haak ik zo af.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zodat je geen souls en items meer kan grinden. Zorgt ervoor dat je niet meer overleveled raakt voor de rest van het spel waardoor het dus moeilijker wordt.
quote:For fans of the original Dark Souls, there's also one important change to secret passageways to keep in mind. In the first game, you would open invisible walls by slashing at them with your weapon. In Dark Souls 2, you need to tap the use button ("x" on a PlayStation 3 controller) in order to activate and open a hidden entrance in a wall. These generally aren't the path forward, but they often lead to treasure or extremely useful hidden bonfires, so be sure to check often.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |