Snap het wantrouwen wel een beetje, is een veelgehoorde klacht over DS2 (zie ook
deze discussie).
Ik zie het zelf als twee totaal verschillende dingen, offline en online spelen. Ik ga online spelen als ik een buffed, overpowered mofo ben en zin heb om te ouwehoeren. Ik ga niet online spelen als ik 'de verhaallijn' wil doorspelen, shit wil exploren, shit moet farmen, en al helemaal niet omdat ik hulp nodig heb omdat bosses te moeilijk zijn

(argument van
Tanimura).
In dat zelfde interview zegt hij ook dat je 'mogelijk ge-invade kan worden door AI enemies'. Klinkt een beetje suf, maargoed dat had je in DS1 ook, zij het op specifieke, vaste momenten.
quote:
Tanimura definitely is making the offline experience seem like a choice players will want to think about, especially when it comes to facing difficult bosses. Not being able to summon others for help when facing a challenging boss could end up creating some longer, more frustrating battles, unless you are an expert.
This is great to know heading into the game's release because we all know how frustrating it can be to be facing a hard boss or tough spot in a game and not know how to get passed it. Online may be your friend in this instance.
Voor de echte pussies onder ons dus.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.