Het is FOK!kerquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
Fijn dat jij als Fok'er dan ook toegeeft een puisterige puber te zijn, en jij dus vinnie en tegelijk ook gewoon Puala bent
Ozo. Naja kon doorgeven bij de start. Dat gemiddelde kan mij gestolen worden. Ben geen toerdertjequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef MarcoD het volgende:
@patroon denk je dat het aangeven dat je de 250 gaat fietsen iets gaat veranderen aan je stuurbordje? Die liggen volgens mij geprint en al klaar bij de afhaalbalie.
Verder wordt alles gewoon geregistreerd met de chip op het bordje, hoogstens dat je na afloop als je op je persoonlijke pagina kijkt een lager gemiddelde ziet omdat je sta ingeschreven bij de 200.
Bovendien vertelt Strava de hele waarheid, de enige waarheid, en niets dan de waarheid. Wat weet een biermerk wat vies zoet slobberbier maakt nou van fietsen, gemiddelde snelheden of tijdswaarneming.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ozo. Naja kon doorgeven bij de start. Dat gemiddelde kan mij gestolen worden. Ben geen toerdertje
Fiets je m ook met die dikke knalbak? De 250 km toch minstens?quote:
weet niet waarover je het hebt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fiets je m ook met die dikke knalbak? De 250 km toch minstens?
Nope , 200 is al genoegquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fiets je m ook met die dikke knalbak? De 250 km toch minstens?
True. Ik denk dat je er van schrikt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:13 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij zitten hier zeer veel mee te lezen zonder hier ooit te hebben gepost...scary...![]()
Hoi lurkers
Fiets je ook de wedstrijd?quote:
Ik dacht dat jij op hoog niveau fietst? En dan bedoel ik niet de bergen op lanzarote;)quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op hoog niveau fietst? En dan bedoel ik niet de bergen op lanzarote;)
Zo hoog nu ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op hoog niveau fietst? En dan bedoel ik niet de bergen op lanzarote;)
Hoeveel km doe jij?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
En toch rij je ons er denk ik allemaal lachend uit
0, Heb dit weekend wedstrijden met mijn andere sport in Helmond.quote:
Jij bent toch de man/vriend van cyclinggirl?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Iets hoger als de gemiddelde Toerist schat ik me in
En dat is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
0, Heb dit weekend wedstrijden met mijn andere sport in Helmond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |