de post van Gedachtenstorm bewijst je stellingquote:Propaganda is een vorm van oogkleppen opzetten en kan worden gezien als mind control.
Alu-hoedjes alertquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:58 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Propaganda is een vorm van oogkleppen opzetten en kan worden gezien als mind control.
Religie is een vorm van mind control gebaseerd op onwetendheid en angst terwijl men het tegenovergestelde beweert. Er is inderdaad geen machine waarmee men mensen kan brainwashen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:43 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Alu-hoedjes alert![]()
Er bestaat serieus niets als 'mind control' in de vorm die jullie beschrijven. Jammer dat er mat wat linkjes wordt gegooid zonder daadwerkelijk in te gaan op de vorm van 'mind control'. Shit met gedachtengolven, hypnose-brillen en een draaiende zwart-witte Vortex waarna mensen roepen 'ja meester!' bestaan gewoonweg niet.
Als je brainwashen zou rekenen tot 'mind control', dan wel...
Jep.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef .SP. het volgende:
Religie is wat mij betreft de meest duidelijke vorm van mindcontrol, iets waar mensen zich drukker over zouden moeten maken dan reclamespotjes voor WC-eend.
Als je controle uitoefent op een grote menigte wel. Daar heb je echter wel een bepaalde eigenschap voor nodig: Charisma...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Religie is een vorm van mind control gebaseerd op onwetendheid en angst terwijl men het tegenovergestelde beweert. Er is inderdaad geen machine waarmee men mensen kan brainwashen.
Geloven is al een vorm van mind control, als iemand zegt: ik geloof jou, dan heb jij op dat moment de controle. Je zou kunnen zeggen dat je een blauwe auto hebt of een gele, de persoon die jou blijft geloven is niet meer in controle. Dit is wel heel anders dan met machines en dergelijke.
Charisma en je moet de context mee hebben zoals Hitler profiteerde van de situatie in Duitsland.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:50 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Als je controle uitoefent op een grote menigte wel. Daar heb je echter wel een bepaalde eigenschap voor nodig: Charisma...
Het komt allemaal neer op macht en de favoriete tool: geld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:01 schreef pikinhand het volgende:
Mensen met een gebrek aan sceptisch denkvermogen willen ergens in geloven, en dan kan alles zijn. Neppe maanlandingen, illuminati, chem trails. De overheden lachen zich ziek, want mensen die gefixeerd raken op al die onzin conspiracy theories hebben geen oog meer voor de politiek.
Ik zou zeggen, denk kritisch na, durf waar je in gelooft te betwijfelen, anders verspil je al je tijd aan een pure tijdsverspilling.
Ik geloof juist dat ze sceptisch zijn en dat ze een alternatief wereldbeeld scheppen om de werkelijkheid te verklaren. In principe zijn ze bezig met het achter na volgen van een waarheid die zijn niet bezitten, maar dat de machthebbers wel bezitten. En ze proberen die van hen te ontfutselen, via die alternatieve fora.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:01 schreef pikinhand het volgende:
m trails. De overheden lachen zich ziek, want mensen die gefixee
Als je de metaforische aspecten van geloof niet kan inzien, en je de institutionalisering van Relgie gelijk stelt aan geloof dan maakt geloof inderdaad niet zoveel nut.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef .SP. het volgende:
Religie is wat mij betreft de meest duidelijke vorm van mindcontrol, iets waar mensen zich drukker over zouden moeten maken dan reclamespotjes voor WC-eend.
ah, en wie heeft je dat verteld?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Een complottheorie mag je pas tot waarheid verklaren als je daar uitgebreid op geargumenteerd hebt en tegen argumenten hebt weerlegt.
Wat heeft dat met mindcontrol te makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef sunjanus het volgende:
belsober, heb jij een koophuis?
ben gewoon nieuwsgierig
Ik denk dat dit een andere discussie gaat worden als we verder op het concept religie ingaan. Het een leidraad voor een gezonde samenleving noemen heeft de geschiedenis van de mensheid toch wel ontkracht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef belsober het volgende:
[..]
Als je de metaforische aspecten van geloof niet kan inzien, en je de institutionalisering van Relgie gelijk stelt aan geloof dan maakt geloof inderdaad niet zoveel nut.
Bekijk je het op basis van z'n inhoud dan is het een leidraad voor een gezonde maatschappij.
Alleen volgt niet iedereen die regels. En moet de macht (die voorkomt uit het aantal volgelingen) worden omgezet in politieke en beslissingsmacht en daar mee gepaard gaande rijkdom.
Zodat religie een hypocriete nasmaak krijgt. M.a.w. hou het je religie persoonlijk, klein en fijn.
je kijkt te veel tv. je ziet teveel wetenschappers praten over dat godienst niet kan en waarom het niet kan. onzin wetenschappers zijn jullie geloof. jullie nemen alles aan van wetenschappers. wetenschappers zijn ook maar mensen en hebben dus ook niet alles goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Religie is een vorm van mind control gebaseerd op onwetendheid en angst terwijl men het tegenovergestelde beweert. Er is inderdaad geen machine waarmee men mensen kan brainwashen.
Geloven is al een vorm van mind control, als iemand zegt: ik geloof jou, dan heb jij op dat moment de controle. Je zou kunnen zeggen dat je een blauwe auto hebt of een gele, de persoon die jou blijft geloven is niet meer in controle. Dit is wel heel anders dan met machines en dergelijke.
Wetenschap is geen religie, en geloven dat kun je ook in je zelf. Jij hebt de bijbel ook nooit gelezen en dan kom je bij de cirkel redenatie. Een beetje jammer en nu graag weer ontopic posten. Bvd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
je kijkt te veel tv. je ziet teveel wetenschappers praten over dat godienst niet kan en waarom het niet kan. onzin wetenschappers zijn jullie geloof. jullie nemen alles aan van wetenschappers. wetenschappers zijn ook maar mensen en hebben dus ook niet alles goed.
ga zelf op onderzoek en ja geen wetenschappers napraten.
lees de bijbel. in verhaalvorm en versen. en trek dan je conclusie's
Welke? Groot Nieuws voor U- het nieuwe testament in de omgangstaal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef tribalwars het volgende:
ben de bijbel nu in verhaal vorm aan het lezen. dus ik zou maar niks zeggen.
de bijbel in verhaal vorm aan het lezen nu het oude testament.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke? Groot Nieuws voor U- het nieuwe testament in de omgangstaal?
Oh die. Het Verhaal Gaat .quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de bijbel in verhaal vorm aan het lezen nu het oude testament.
de schrijver is nico ter linden.
Je hele leven is mind control, je vindt het toch raar als pedofielen een serieuze relatie hebben met kinderen? raar als iemand je geen hand geeft als je hem ontmoet? dat komt omdat het je cultuur is, die heb je geleerd toen je hier ooit op de aarde was gekomen, maar die cultuur is ooit tot stand gekomen, en kan zo veranderd worden in alles wat de illuminati wilt. De moralen van tieners en pubers worden op dit moment het meest getroffen met shit zoals Jersey shore op tv. Ook worden vele soorten muziek voor gekkenmuziek uitgemaakt terwijl het gewoon heel normaal is. misschien denk jij er zelf al raar over als je dit liedje hoort .quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Er bestaat niet zoiets als 'mind control'.....
Of je hebt vreselijk veel games als Black Ops, of films als Manchurian Candidate gekeken
god ik zie nu pas je andere posts, sorry voor m'n lange paragraafquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Of je hebt vreselijk veel games als Black Ops, of films als Manchurian Candidate gekeken
Je hebt helaas over mijn andere stuk heen gelezen. Het is maar welke 'definitie' je wil verbinden aan mind control. Mensen hypnotiseren met een vortex, subluminale boodschappen en een pendeltje waarna iedereen gehoorzaam ' ja meester!' knikt, bestaan gewoon niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
Je hele leven is mind control, je vindt het toch raar als pedofielen een serieuze relatie hebben met kinderen? raar als iemand je geen hand geeft als je hem ontmoet? dat komt omdat het je cultuur is, die heb je geleerd toen je hier ooit op de aarde was gekomen, maar die cultuur is ooit tot stand gekomen, en kan zo veranderd worden in alles wat de illuminati wilt. De moralen van tieners en pubers worden op dit moment het meest getroffen met shit zoals Jersey shore op tv. Ook worden vele soorten muziek voor gekkenmuziek uitgemaakt terwijl het gewoon heel normaal is. misschien denk jij er zelf al raar over als je dit liedje hoort .
Ik bedoel maar, om echt mind control free te zijn moet je je los maken van alle idioten moralen die de mainstream je aansmeert. Sta open voor alles wat voor de grote massa ''stom'' is. Kijk een onbekende film door een independent filmmaker, of luister is naar een nieuwe band, maar let op zelfs dingen die onbekent lijken kunnen nog gemaakt zijn voor de grote massa, pm me maar als je echt dingen gaat op zoeken
Veel succes met je zelfindoctrinatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef tribalwars het volgende:
Een bijbel in verhaalvorm? Een soort samenvatting dus, daarmee ga je niet in op de details en tegenstrijdigheden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef tribalwars het volgende:
geen samenvatting. je hebt een bijbel in verhaal vorm. en in verzen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:43 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Een bijbel in verhaalvorm? Een soort samenvatting dus, daarmee ga je niet in op de details en tegenstrijdigheden.
zeg maar niks. je hebt nog nooit een stap in een kerk gezet of de bijbel gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Veel succes met je zelfindoctrinatie.
Op de manier waar op het verwoord werd dacht ik dat het om en verhaal versie ging waar alle onderdelen van bijbel in voor kwamen. Maar minder in detail en dergelijke. Aangezien ik vroeger wel te maken heb gehad met een 'kinderbijbel' en die was ook in verhaal versie. Dat leek meer op een kinderlijke samenvatting of sprookjesboek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
geen samenvatting. je hebt een bijbel in verhaal vorm. en in verzen.
ik zou zeggen lees het zelf dan kom je er zelf achter.
Ik ga serieus kotsen in een kerk als ik omhoog kijk naar het hoogstaande plafond. Dan ga ik automatisch rondjes draaien, al was de laatste keer dat ik in een kerk was al minstens 2 jaar terug. (soort hoogte vrees maar dan anders om, of)Het idee dat mensen daar leugens aanhoren en dergelijke maakt me ziek yo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zeg maar niks. je hebt nog nooit een stap in een kerk gezet of de bijbel gelezen.
Oh vaak zat. Maar verklaar bv. Deuteronomium 22:28 eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zeg maar niks. je hebt nog nooit een stap in een kerk gezet of de bijbel gelezen.
ik zeg niet dat wel alles letterlijk moeten nemen uit de bijbel. je hoeft je niet aan alles te houden.quote:
Je weet dat de bijbel door de mens is geschreven ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik zeg niet dat wel alles letterlijk moeten nemen uit de bijbel. je hoeft je niet aan alles te houden.
god geeft in dat boek zijn kennis en wijsheid. en jij bepaalt zelf wat je ermee doet.
neem maar de normale definitie, gewoon wat het woord zegt ''Mind control'' niet domme sci-fi shit zoals je hersenen in een machine gooien en klaar..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Je hebt helaas over mijn andere stuk heen gelezen. Het is maar welke 'definitie' je wil verbinden aan mind control. Mensen hypnotiseren met een vortex, subluminale boodschappen en een pendeltje waarna iedereen gehoorzaam ' ja meester!' knikt, bestaan gewoon niet.
Als je 100 man van een klif laat duiken in de overtuiging dat de wereld over een maand door aliens wordt gedomineerd is het een heel ander verhaal....
ja dat klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:05 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Je weet dat de bijbel door de mens is geschreven ?
Moeilijk om het kaf van het koren te scheiden idd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef ems. het volgende:
Inderdaad. Al die websites met hun leugens
bedoel de oude media op internet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef ems. het volgende:
Inderdaad. Al die websites met hun leugens
je bedoeld de kerk, Niburu, RTL Boulevard, de story, de privé e.a.? Daar kun je inderdaad weleens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef tribalwars het volgende:
mind control= geest controle
de media doen dit door tv,kranten,onderwijs,reclame,tijdschriften,internet.
ze doen dit door continue leugens tegen mensen te vertellen. en deze blijven te herhalen.
de mensen beschouwen dit toch als waarheid dus ze gaan niet verder onderzoeken.
zo werkt mind controle
Ik doe dat als hobby. De term die ik daarvoor prefereer is: Weekend warrior.quote:
oei wat verkijk jij je. Chantage is al mindcontrol.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Rasti rostelli werkt ook. Misschien niet voor ieder. Maar het werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:43 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Alu-hoedjes alert![]()
Er bestaat serieus niets als 'mind control' in de vorm die jullie beschrijven. Jammer dat er mat wat linkjes wordt gegooid zonder daadwerkelijk in te gaan op de vorm van 'mind control'. Shit met gedachtengolven, hypnose-brillen en een draaiende zwart-witte Vortex waarna mensen roepen 'ja meester!' bestaan gewoonweg niet.
Als je brainwashen zou rekenen tot 'mind control', dan wel...
gebrek aan sceptisch denken is vertrouwen hebben in politiek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:01 schreef pikinhand het volgende:
Mensen met een gebrek aan sceptisch denkvermogen willen ergens in geloven, en dan kan alles zijn. Neppe maanlandingen, illuminati, chem trails. De overheden lachen zich ziek, want mensen die gefixeerd raken op al die onzin conspiracy theories hebben geen oog meer voor de politiek.
doe jij het dan ook met je disney-wereldbeeld.quote:Ik zou zeggen, denk kritisch na, durf waar je in gelooft te betwijfelen, anders verspil je al je tijd aan een pure tijdsverspilling.
De bril van god zou je moeten lezen... van Maarten 't Hartquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de bijbel in verhaal vorm aan het lezen nu het oude testament.
de schrijver is nico ter linden.
waarschijnlijk bedoel je een kerkdienst (waar onzin end indoctrinatie verkondigd wordt). Een kerk heeft iedereen wel van binnen gezien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
geen samenvatting. je hebt een bijbel in verhaal vorm. en in verzen.
ik zou zeggen lees het zelf dan kom je er zelf achter.
dat is jouw meningquote:Op zondag 14 april 2013 08:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoel je een kerkdienst (waar onzin end indoctrinatie verkondigd wordt). Een kerk heeft iedereen wel van binnen gezien.
je bericht op je telefoon dat vraagt om een reactie ook, de houdbaarheidsdatum op een pak melk ookquote:Op zondag 14 april 2013 08:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oei wat verkijk jij je. Chantage is al mindcontrol.
Oh dus tegenwoordig kan er selectief geshopt worden in de bijbel?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik zeg niet dat wel alles letterlijk moeten nemen uit de bijbel. je hoeft je niet aan alles te houden.
god geeft in dat boek zijn kennis en wijsheid. en jij bepaalt zelf wat je ermee doet.
Wel een beetje, maar mind control hoeft niet altijd slecht te zijn.quote:
het boek is ook nog nog wat aangepast.quote:
Dan denk ik aan larp en dergelijke?quote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik doe dat als hobby. De term die ik daarvoor prefereer is: Weekend warrior.
klopt, al is dat wel iets van alle tijden, een stukje verantwoordelijkheids gevoel.. inleving in de ander die zit te wachten ook. Punctualiteit is iets dat in de cultuur gebakken zit. In Nederland kom je op tijd, in Duitsland kom je ruim op tijd.. in Turkije te laat omdat er onderweg weer mensen zijn die je kent en waarmee men een praatje maakt ook. Wat het ook is, in mediterrane culturen gaat het allemaal wat relaxter.quote:Op zondag 14 april 2013 11:15 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar mind control hoeft niet altijd slecht te zijn.
Als je ergens een afspraak hebt en je wilt op tijd komen dan houd je rekening met alles en heeft die afspraak in principe controle over jou.
klopt .. en mensen denken dus niet meer na over of iets nog eetbaar is.quote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je bericht op je telefoon dat vraagt om een reactie ook, de houdbaarheidsdatum op een pak melk ook
Inderdaad, gewoon ff proeven.quote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt .. en mensen denken dus niet meer na over of iets nog eetbaar is.
Daar ben ik het wel mee eens. Sommige dingen kun je nog dagen later eten-of drinken.quote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt .. en mensen denken dus niet meer na over of iets nog eetbaar is.
Soms proef je het niet eens en heb je het al opgegeten/gedronken en dan check je de datum.....quote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Sommige dingen kun je nog dagen later eten-of drinken.
Maar we zijn zo geconditioneerd dat we een pak melk weggooien als het 1dag over de datum is.
Ik bedoel dat ik allerlei survival-achtige spullen verzamel zoals een goed zakmes, kwaliteits touw en dergelijke. In mijn collectie ontbreekt alleen een machette (altijd handig voor de zombie-apocalyps).quote:Op zondag 14 april 2013 11:36 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Dan denk ik aan larp en dergelijke?
Misschien is het idd weleens goed. Bouw je weerstand op.quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Soms proef je het niet eens en heb je het al opgegeten/gedronken en dan check je de datum.....
Ik heb zoiets van, dan maar ziek maar ben eigenlijks nooit ziek. Als je er over na gaat denken, op scholen zit iedereen aan toetsenborden, trapleuningen en tafels en daarna pak je zonder je handen te wassen een stuk brood en propt het naar binnen en je likt je vingers erbij af.
Inderdaad, niets aan de hand.. De tegenhanger is smetvrees. Maar een beetje hygiene kan geen kwaad, ik raad je aan om de serie "filthy cities" van de bbc (zie youtube) eens te bekijken om te zien waar we ons streven naar meer hygiene vandaan hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Soms proef je het niet eens en heb je het al opgegeten/gedronken en dan check je de datum.....
Ik heb zoiets van, dan maar ziek maar ben eigenlijks nooit ziek. Als je er over na gaat denken, op scholen zit iedereen aan toetsenborden, trapleuningen en tafels en daarna pak je zonder je handen te wassen een stuk brood en propt het naar binnen en je likt je vingers erbij af.
chemtrails bestaan wel.quote:Op zondag 14 april 2013 11:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
klopt, al is dat wel iets van alle tijden, een stukje verantwoordelijkheids gevoel.. inleving in de ander die zit te wachten ook. Punctualiteit is iets dat in de cultuur gebakken zit. In Nederland kom je op tijd, in Duitsland kom je ruim op tijd.. in Turkije te laat omdat er onderweg weer mensen zijn die je kent en waarmee men een praatje maakt ook. Wat het ook is, in mediterrane culturen gaat het allemaal wat relaxter.
Maar hier is het cultureel bepaald wat de norm is. Waar we denk ik wel wat vanaf moeten is die hele marketing en data mining-gekte met de consument onder de loep. De grens wordt door de marketing-wereld steeds verder verlegd, maar hoe erg we dat ook willen.. we komen daar niet meer vanaf. Regels worden omzeild, nieuwe worden gemaakt..die worden ook weer omzeild. De overheden zijn niet slecht, die vechten wel voor de consumentenbelangen, maar hoe moderner en ontwikkelder de maatschappij, hoe sterker de commercie is en hoe agressiever dit gevecht tussen overheid en de commercie is. De kennis van politici over marketing zit misschien nog in de jaren 80 terwijl moderne bureaus de tijd ver vooruit zijn en het is geen complot, het is gewoon een sport.
In Nederland begon het mogelijk allemaal bij Veronica en later de commercialisering, de overheid stelde de grens.. men verkaste naar luxemburg en stak de middelvinger op naar de overheid en met steun van het publiek (wij / zij ) won de commercie. De piraten maken de toekomstige maatschappij. Men is hier b.v. misschien erg pro-torrents en vrije software, maar als deze markt er eenmaal ligt met steun of gedoogsteun..dan kan het over 20 jaar wel voor grotere problemen zorgen, steeds worden de grenzen verder opgeschoven 'met' steun van het publiek dat het eerst zal omarmen maar later zal afstoten.
Ik ben zelf opgegroeid met marketing en ken alle trends van nu en weet wat er voor de deur staat. Ik vind het een fascinerende wereld, niet zo zeer in een mind-control hoek maar wel hoe je kunt opvallen en meer over je doelgroep te weten kunt komen. Hoe iets goed communiceert, hoe je zalen vol krijgt en hoe je dat niet krijgt. Waarom de ene advertentie wel werkt en de ander niet.
Ik kan hier ontwikkelingen in onderzoek naar consumentengedrag noemen die sommigen op dit forum waarschijnlijk compleet op tilt zullen doen slaan. Dat gaat nog wel een flink stukje verder dan drones die eigenlijk helemaal niet zoveel impact hebben of contrails (die geen chemtrails zijn). Men ziet 'juist' niet waar de echte kern zit.
Ik ben zelfs hints naar deze voorbeelden hier nog niet eens tegengekomen (zie ze over 3 jaar wel in de 'paniek-context' op niburu want buiten dat ze een rijke fantasie hebben lopen ze ook achter) , maar ik zal 't er maar niet over hebben. Het sluit hier automatisch aan op een geloofs-context en dat deel is de mijne niet, ik wil mensen geen angsten aanpraten maar laat je gewoon goed informeren en blijf een beetje op de hoogte van de tijd waarin je leeft om te weten wat de consequenties van bepaalde acties kunnen zijn.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
chemtrails bestaan wel.
ze hebben er al een schuilnaam. geo engineering. ze gebruiken de zogenaamde klimaat opwarming als smoes om te kunnen sproeien. als je nu naar buiten kijkt zie je het heel duidelijk.
deze toekomst willen de meeste mensen hier.
dit de toekomst?
Zondag, 14 april 2013 16:05
PDF Afdrukken
[robot] Een team wetenschappers die wordt gefinancierd door het Pentagon is erin geslaagd om een machine te bouwen die functioneert zoals een menselijk brein.
Hierdoor kunnen robots straks onafhankelijk denken en zelfstandig handelen.
Het is een project dat valt onder DARPA (Defendse Advanced Research Projects Agency) en volgens professor James Gimzewski ziet het apparaat eruit zoals menselijke hersenen en denkt ook als zodanig.
Het programma heet “fysieke intelligentie” en is in staat om “zonder geprogrammeerd te worden zoals een traditionele robot” acties uit te voeren die vergelijkbaar zijn met die van mensen. Dit zou dan de eerste versie worden van een robot die werkelijk autonoom kan denken zonder menselijke input.
Waarin dit apparaat verschilt van alle voorgaande versies is dat het bestaat uit met elkaar verbonden nanodraadjes die miljarden verbindingen kunnen maken, net zoals in het menselijk brein. Ook is het apparaat in staat om zich dingen te herinneren. Iedere verbinding vormt een synthetische synaps. Een synaps is datgene waardoor een neuron een elektrisch of chemisch signaal kan doorgeven aan een andere cel.
Omdat de structuur van hersenen zo ingewikkeld is, zijn er tot nu toe nog geen projecten geweest die dit konden namaken. Met deze nieuwe technologie echter kunnen nu bijvoorbeeld drones worden gemaakt die geen mensen meer nodig hebben om ze te bedienen. Op dit moment is er een controlecentrum op afstand dat bemand wordt door personeel wat via draadloze verbindingen deze toestellen bestuurt. Deze machines die worden ontwikkeld kunnen zelf leren hoe ze moeten vliegen en navigeren zonder dat daar iemand van vlees en bloed aan te pas komt.
Volgens de onderzoekers is het nog niet bekend of het Pentagon deze toepassing wil gebruiken voor wapensystemen. (Redactie: wat ons betreft is deze opmerking ongeveer hetzelfde als een junkie die zegt dat hij nog niet zeker weet of hij zijn volgende shot wil.)
Er zijn intussen al talloze experts geweest die hebben gewaarschuwd dat de robots die nu worden ontwikkeld in naam van de “vooruitgang voor de mensheid” uiteindelijk zullen worden gebruikt om vijandelijke soldaten en “terroristen” te doden.
Zo is er professor Noel Sharkey van de universiteit van Sheffield die al herhaaldelijk heeft gewaarschuwd dat deze robots die nu door DARPA worden ontwikkeld gebruikt zullen worden om mensen te doden. Het belangrijke punt dat hij maakt is dat een robot geen enkel onderscheid zal maken tussen een militair en een burger.
Zo hebben vorig jaar een aantal vooraanstaande experts van de befaamde universiteit van Cambrigde aangekondigd dat ze een project zullen starten om het risico te analyseren dat wordt gevormd door deze nieuwe generatie robots. Ze noemen dat “extinction level risk”, hetgeen betekent dat ze zullen onderzoeken in hoeverre deze robots een gevaar opleveren als het gaat over het compleet uitroeien van de mensheid.
Zo zijn er nu ook ontwikkelingen die ervoor moeten zorgen dat drones met elkaar kunnen communiceren en zijn er binnenkort ook die gewoon mensen van straat kunnen plukken. Nu met dit nieuwste project van DARPA kunnen in de nabije toekomst dit soort machines wel eens onze grootste bedreiging gaan vormen.
Bron:
Infowars
interssant video.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:05 schreef sunjanus het volgende:
interessant.
tribalwars, hier kan je van leren (incl.ned.ondertitels)
Nee, dit is duidelijk een spelletje mindcontrol van de makers van de video, trap hier niet in!!.quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
interssant video.
moeten meer mensen hier gaan kijken.
ben benieuwd. maar het is toch wel duidelijk dat de elite niet wil dat mensen op onderzoek gaan. dus daarom creeren ze een sfeer waarin mensen die op onderzoek gaan(complotdenkers) voor gek worden verklaard.quote:Op maandag 15 april 2013 13:29 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk een spelletje mindcontrol van de makers van de video, trap hier niet in!!.
Na heel lang onderzoek ben ik een van de weinige mensen die de kennis heeft om dit in te kunnen doorzien, ik zal straks wat kansloze links dumpen om mijn ultieme waarheid kracht bij te zetten.
Je vergist je, mensen die op onderzoek gaan (google gebruiken in jouw geval) worden niet per definitie voor gek verklaard.quote:Op maandag 15 april 2013 14:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ben benieuwd. maar het is toch wel duidelijk dat de elite niet wil dat mensen op onderzoek gaan. dus daarom creeren ze een sfeer waarin mensen die op onderzoek gaan(complotdenkers) voor gek worden verklaard.
Gelukkig wordt dat door de mensen "die op onderzoek gaan (complotdenkers)" andersom nooit zo gedaanquote:Op maandag 15 april 2013 14:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ben benieuwd. maar het is toch wel duidelijk dat de elite niet wil dat mensen op onderzoek gaan. dus daarom creeren ze een sfeer waarin mensen die op onderzoek gaan(complotdenkers) voor gek worden verklaard.
alleen de complotdenkers die zelf nog niet helemaal zeker zijn van hun zaak, als je echt goed over complottheorieen nagedacht hebt dan weet je zelf ook wel dat als je normale (gebrainwashde) mensen gekken noemt omdat ze jou niet geloven, jou juist niet gaan geloven. Je wilt die mensen helpen, niet nog meer haat verspreiden..quote:Op maandag 15 april 2013 15:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat door de mensen "die op onderzoek gaan (complotdenkers)" andersom nooit zo gedaan
In zekere zin. .. maar veel producten hebben een veelste korte en ander producten zo zonder moeten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon ff proeven.
De datum is een goede indicator waar we ook niet zonder kunnen, het is niet op de datum zelf maar voorbij de datum dat het tricky wordt. Het is een richtlijn voor de eerlijke handel.
Ik zou het ook niet willen missen maar de consument zou moeten we weten welke bedrijven de oneerlijke datums hanteren.quote:Ik zou m ook niet willen missen. In de supermarkt kijk ik vaak ook ff, vooral de kleinere buitenlandse markten in Nederland nemen het soms niet zo nauw.
Ik denk dat 't Amerikaanse recht ook wel een klein beetje meespeelt. Je kunt een fabrikant voor de kleinste zucht al voor de rechter slepen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In zekere zin. .. maar veel producten hebben een veelste korte en ander producten zo zonder moeten.
Vroeger was het beter. Nu nemen de producenten wel een erg korte marge. Terwijl het nog maanden goed is.
Mede door deze strakke datumstelling gooien we veel en veelste veel weg. Strakke datum mensen gooien meer weg. Mensen kopen eerder weer nieuwe.
Het gaat dan wel erg de betuttelende kant op. Dan moet er weer een controlelaag overheen.. Ik denk dat de consument z'n gezonde verstand 't beste kan gebruiken. Even proeven of de melk zuur is, even kijken of 't brood beschimmeld is en of 't vlees er nog ok uitziet / ruikt. En zelfs als je iets over datum eet ga je er nog niet aan dood (met vlees gewoon ff extra opletten), zolang je gehakt maar niet rauw gaat eten is er niets aan de hand.quote:Ik zou het ook niet willen missen maar de consument zou moeten we weten welke bedrijven de oneerlijke datums hanteren.
Deze kun je ook hier kwijt vigilant7 : BNW / [De Kluis] BNW Documentaires #3quote:
Ik weet niet of daar veel naar gekeken wordt, een topic kicken heeft mss meer succes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze kun je ook hier kwijt vigilant7 : BNW / [De Kluis] BNW Documentaires #3
Ja hoor, daar wordt enorm goed gelezen. Al bijna 7000 views. Dus denk dat je docu een wekome aanvulling is daar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:35 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar veel naar gekeken wordt, een topic kicken heeft mss meer succes.
Al zou een woordje uitleg niet misstaan uiteraard.
Het gaat dus om trauma based mind control, het volk bang maken dmv aanslagen, daar moet dan een gepaste reactie op zijn met name oorlog voeren. Ook gaat hij dieper in op satanische aanwijzingen die overal merkbaar zijn in logo's, reclame, muziek, films, enz. Ook de staat zelf verbergt zich hier niet achter, er zijn heel wat overheidsinstellingen en banken die het nummer 666 of 1666 als adresnummer hebben. Hij vraagt zich dan af, doen ze erom of is het louter toeval.
Heb nog niet gekeken, maar ik denk dat het met bang maken wel meevalt, mij lijkt dat we dat stadium allang voorbij zijn en mensen eerder hun woede gaan koelen dan wegkruipen mocht het zover komen dat er aanslagen gepleegd worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:35 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar veel naar gekeken wordt, een topic kicken heeft mss meer succes.
Al zou een woordje uitleg niet misstaan uiteraard.
Het gaat dus om trauma based mind control, het volk bang maken dmv aanslagen, daar moet dan een gepaste reactie op zijn met name oorlog voeren. Ook gaat hij dieper in op satanische aanwijzingen die overal merkbaar zijn in logo's, reclame, muziek, films, enz. Ook de staat zelf verbergt zich hier niet achter, er zijn heel wat overheidsinstellingen en banken die het nummer 666 of 1666 als adresnummer hebben. Hij vraagt zich dan af, doen ze erom of is het louter toeval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |