Ik woon op loopafstand van CS dus voor mij is het al snel ver van centrumquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah kwartiertje fietsen joh, 3 minuten fietsen van station noi, ook wel lekker
lol ja oke, daar kan ik niet tegenop. Maar ik woon op tussen de 50 en 60 m2 (nee weet het nog niet exactquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:13 schreef seto het volgende:
[..]
Ik woon op loopafstand van CS dus voor mij is het al snel ver van centrum
Je zou natuurlijk ook een keer de vrouw het initiatief kunnen laten nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Eentje van 1.60 hou je nog wel als.ze tegenstribbelt,voor eentje vam 1.93 heb je toch echt chloroform nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje is niet compleet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:31 schreef no1uknow het volgende:
Goeien TT
Ik ben vanaf volgende week hoogstwaarschijnlijk eigenaar van een 4 kamer appartement in Den Haag
De hamvraag is: hoever is dat van Kneets?quote:
Of gaan jullie een homegym bouwen?
9 km, 34 minuten fietsen volgens Google Mapsquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef CarbonC het volgende:
De hamvraag is: hoever is dat van Kneets?
Of gaan jullie een homegym bouwen?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een keer de vrouw het initiatief kunnen laten nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit plaatje is niet compleet.Dat is geen optie, dan rennen ze namelijk hard weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
De hamvraag is: hoever is dat van Kneets?
Of gaan jullie een homegym bouwen?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Geld is er altijd, zet gewoon drie maandjes 100 euro opzij en dan kun je al een powercage aanschaffen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
9 km, 34 minuten fietsen volgens Google MapsEen home-gym zou wel leuk zijn maar geld is er niet, alleen wat beperkte dumbells en een bar, volgens mij zo'n kleine. Heb je nog inspiratie?
Geen idee, het ligt bij die vriend, hij neemt het mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geld is er altijd, zet gewoon drie maandjes 100 euro opzij en dan kun je al een powercage aanschaffen.
Bankje erbij en klaar. Bar heb je al (weet niet hoeveel kg je aan gewichten hebt?).
Dit. Als je dit niet kunt missen heb je een inkomstenprobleem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geld is er altijd, zet gewoon drie maandjes 100 euro opzij en dan kun je al een powercage aanschaffen.
Bankje erbij en klaar. Bar heb je al (weet niet hoeveel kg je aan gewichten hebt?).
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Als je dit niet kunt missen heb je een inkomstenprobleem.
Dat lijkt me de goede aanpak. Als student heb je (uiteraard) niet veel geld. Maar voor 16 euro/maand zou ik gewoon naar Kneets gaan. Dat is toch een van de betere hardcoregyms van Nederland met veel meer mogelijkheden dan thuis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, maar we studeren beiden nog en moeten nog beginnen met een inboedel bij elkaar sprokkelen. Lang leven gratis zooi op Marktplaats en de kringloop.
Dit schreeuw ik ook altijd in de gymquote:
Ja precies, dat stukkie fietsen is ook niet erg, meteen warming up gehad. En anders lekker de tram pakkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat lijkt me de goede aanpak. Als student heb je (uiteraard) niet veel geld. Maar voor 16 euro/maand zou ik gewoon naar Kneets gaan. Dat is toch een van de betere hardcoregyms van Nederland met veel meer mogelijkheden dan thuis.
Even allemaal downloaden en op mijn mp3 speler zetten, die hard motivatie onderweg naar du gymquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:17 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Dit schreeuw ik ook altijd in de gym
https://soundcloud.com/er(...)r-everybody-shut-the
had je dat niet eerder kunnen doen? Ik heb alle keukenapparatuur en meubels allang bij elkaar voor als ik echt een eigen huis heb later.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, maar we studeren beiden nog en moeten nog beginnen met een inboedel bij elkaar sprokkelen. Lang leven gratis zooi op Marktplaats en de kringloop.
Same.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat lijkt me de goede aanpak. Als student heb je (uiteraard) niet veel geld. Maar voor 16 euro/maand zou ik gewoon naar Kneets gaan. Dat is toch een van de betere hardcoregyms van Nederland met veel meer mogelijkheden dan thuis.
Je hebt daadwerkelijk alle spullen opgeslagen? Of gewoon het geld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
had je dat niet eerder kunnen doen? Ik heb alle keukenapparatuur en meubels allang bij elkaar voor als ik echt een eigen huis heb later.
Spullen in de kelderbox van mijn zusquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt daadwerkelijk alle spullen opgeslagen? Of gewoon het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |