abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125313761
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef Ayca het volgende:
Weet niet of ik zou willen wonen, maar ik wil er zeker nog een aantal keer heen.
Als ik er net zo luxe kan leven als ik nu leef, dan zou ik direct verhuizen. :)
  maandag 15 april 2013 @ 16:16:34 #127
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125314100
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 14:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Fazil Say is veroordeeld :(
:N
This isn't even my final form.
pi_125314380
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 14:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Fazil Say is veroordeeld :(
Alleen door zijn mening over de islam te uiten?
pi_125324411
quote:
15s.gif Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Julis het volgende:

[..]

Alleen door zijn mening over de islam te uiten?
Ja, zijn kritiek op Erdogan zou ook op de achtergrond een rol spelen.
pi_125345330

Wat gaat er komen op het Nationale Nederlanden-gebouw? *O*.
pi_125345527
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 10:40:35 ]
pi_125345709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, wat leuk! :)
pi_125359039
quote:
pi_125368130
_O-
pi_125368477
quote:
Als Van kedisi een hoofddoek op moet, dan moet Adana kedisi een salvar aan.
pi_125368511
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als Van kedisi een hoofddoek op moet, dan moet Adana kedisi een salvar aan.
Eigenlijk wel, he. :P Toon je photoshopskils.
pi_125398404

*O*.
pi_125402761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

*O*.
Tzzz, zo weinig schotelantennes. :')
pi_125403510
"Bilmem fark ettiniz mi nerde yavşak, adi, magazinci, hırsız, şaklaban varsa hepsi Allah' cı. Bu bir paradoks mu?"

De tweet van Fazil Say. Hij zegt dus dat alle kontelikkende, vuile, sensatiezuchtige, stelende clowns het Islamitische geloof hebben. Dit is geen kritiek op de Islam maar ordinair schelden op moslims. Van een wereldberoemde pianist zou je meer klasse verwachten.
pi_125404354
Dus? Alsnog geen reden om hem daarvoor te straffen.
pi_125407959
Eigenlijk is hij ook niet bestraft. Hij hoeft niet in de gevangenis (het is een voorwaardelijke straf), maar kan zich nu wel voordoen als de voorvechter van het vrije woord, die als een verlichte held tegen de achterlijke barbaren strijdt. Als je hem écht wil straffen geef je hem een tv-kanaal cadeau waarop hij 24/7 zijn woordje kan doen. Als het volk ziet wat voor grofgebekte, drammerige, elitaire snob hij werkelijk is, zal zijn aanzien en relevantie dalen tot een niveau die hij verdient. De voorwaardelijke gevangenisstraf is dus meer een beloning omdat hij nu groter lijkt dan hij is.
pi_125408291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef Bilge het volgende:
"Bilmem fark ettiniz mi nerde yavşak, adi, magazinci, hırsız, şaklaban varsa hepsi Allah' cı. Bu bir paradoks mu?"

De tweet van Fazil Say. Hij zegt dus dat alle kontelikkende, vuile, sensatiezuchtige, stelende clowns het Islamitische geloof hebben. Dit is geen kritiek op de Islam maar ordinair schelden op moslims. Van een wereldberoemde pianist zou je meer klasse verwachten.
Daarmee doelt hij niet op de alledaagse moslim, maar op zij die het geloof en hun zogenaamde vroomheid gebruiken voor hun eigenbelang (in de politiek of in de zakenwereld). 'Allahcı' (ik ben het ook niet eens met zijn woordkeuze) komt ongeveer op hetzelfde neer als 'İslamcı' (zoals het verschil islamiet - islamist). En geheel ongelijk heeft hij niet als je naar organisaties als Kombassan en Deniz Feneri kijkt, die misbruik hebben gemaakt van de religieuze gevoeligheden van mensen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheMagnificent op 17-04-2013 19:22:09 ]
pi_125408862
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Daarmee doelt hij niet op de alledaagse moslim, maar op zij die het geloof en hun zogenaamde vroomheid gebruiken voor hun eigenbelang (in de politiek of in de zakenwereld). 'Allahcı' (ik ben het ook niet eens met zijn woordkeuze) komt ongeveer op hetzelfde neer als 'İslamcı' (zoals het verschil islamiet - islamist). En geheel ongelijk heeft hij niet als je naar organisaties als Kombassan en Deniz Feneri kijkt, die misbruik hebben gemaakt van de religieuze gevoeligheden van mensen.
Ik heb geprobeerd om op de site van TDK de exacte betekenis van Allahci op te zoeken, maar krijg geen gehoor. Ik vermoed niet dat Fazil Say met Allahci hetzelfde bedoelt als Islamci gezien de rest van zijn zin. Hij zegt immers 'bilmem fark ettiniz mi' en 'bu bir paradoks mu'. Dat een Islamci niet deugt volgt uit het woord zelf en is niets vernieuwends, dat is net zoiets als vragen: "ik weet niet of het jullie wel eens is opgevallen dat al het gras groen is. Is dit een paradox?" Dat slaat nergens op.

Waarop baseer jij de stelling dat Allahci en Islamci hetzelfde betekenen?
pi_125409303

Faal. :') Atehisten verdienen een beter uithangbord dan deze malloot.
pi_125410554
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:07 schreef Bilge het volgende:
maar kan zich nu wel voordoen als de voorvechter van het vrije woord, die als een verlichte held tegen de achterlijke barbaren strijdt.
Laat hem zeggen wat hij wil, denk ik dan. Deze voorwaardelijke straf werkt zo alleen in zijn voordeel.

quote:
Als het volk ziet wat voor grofgebekte, drammerige, elitaire snob hij werkelijk is, zal zijn aanzien en relevantie dalen tot een niveau die hij verdient. De voorwaardelijke gevangenisstraf is dus meer een beloning omdat hij nu groter lijkt dan hij is.
Dit dus ^O^.
pi_125413921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Als hij het zo heeft bedoeld heeft hij dik gelijk, durf met zekerheid te zeggen dat 50% van de bestuursleden bij moskeeen veel geld in hun zak steken. Mede dankzij dat de meeste gelovigen te veel als schapen leven.
pi_125414731
quote:
Eigenlijk is hij ook niet bestraft. Hij hoeft niet in de gevangenis (het is een voorwaardelijke straf)
In principe is hij nu monddood en dat lijkt mij een straf opzich.
Is er nog een optie tot vrijspraak in de zin van hoger beroep of herziening mogelijk?
pi_125419133
Iyi aksamlar :+

Even iets anders dan de discussie hierboven: Welke (meisjes)naam vinden jullie mooi klinken met 'Su'? :)
pi_125419205
Krijg je een meisje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')