Oh die! Die wou ik vorig jaar nog kopen tijdens de btw vrije dagen bij de mediamarkt maar ze hadden hem jammer genoeg niet meer! Daarna nooit meer aan gedacht..quote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat klopt (heb ook gegoogled). De plastic fantastic is 1.8. Moet je nagaan hoeveel licht je dan hebt. Ik heb hem tweedehands gekocht voor 50 euro, nieuw kost-ie rond de 100 euro. Dit ding is echt geliefd, zoek maar eens op.
quote:Ik haatte de flitser ook. En in de kale toestand mag je de interne flitser ook best haten. Vooral met portretfotografie krijg je hele lelijke schaduwen in het gezicht enzo.
Maar je moet beseffen dat de flitser, mits slim gebruikt, geweldige toepassingen heeft. Voor macro is het vaak noodzakelijk omdat je kleine diafragma's en snelle sluitertijden nodig hebt. Maar als je je flitslicht goed "diffused" en eens niet recht op je object richt (ceiling bouncing) (kan dus alleen met een externe flitser), kijk dan wat er allemaal mogelijk is:Hmm ik moet mij daar meer in verdiepen maar ik denk dat de flitser en ik nooit beste vrienden zullen worden. Zelfs toen ik jaaaren terug mijn eerste digitale camera kocht haatte ik de flitser. We zijn iets van 6 jaar verder en nog steeds denk ik er zo over. Maar.. zo veel verstand heb ik niet van fotografie en misschien ligt het gewoon aan mij en weet ik niet hoe ik de flitser moet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral eten maar heb hem deze maand nodig voor een zelfportret.quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede statiefkop kost al meer dan ¤ 60.Wat wil je met het statief doen? Voor wat voor foto's wil je het gebruiken?
Heb je een vaste opstelling voor het eten?quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooral eten maar heb hem deze maand nodig voor een zelfportret.
Shit, dat is het echte werk.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fotografeerde.
Ik had een EOS350D met 70-200mm f/4L, 17-40mm f/4L, 50mm f/1.8, Speedlite 430EX. Wegens structureel gebrek aan tijd heb ik de hobby beëindigd (en alle spullen verkocht).
Goedendag Chef van de Turken op Fok!. Hoe rolt het daar in het noorden?quote:
Goedendag mevrouw Chefkok van de Fok! Turken. Ik at net een heerlijke stuk cake en ik dacht:"Mjam. Als Borte dit had gemaakt was het vast nog lekkerder."quote:[..]
Hoi!![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Arcadia het volgende:
Goedendag mevrouw Chefkok van de Fok! Turken. Ik at net een heerlijke stuk cake en ik dacht:"Mjam. Als Borte dit had gemaakt was het vast nog lekkerder."
Zelfportret kan toch ook met een krukje/tafel/zakje rijst?quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooral eten maar heb hem deze maand nodig voor een zelfportret.
Geduld heb ik niet. Heb hem binnen een maand - of ja, binnen twee weken nodig. Ik moet goede portretfoto's maken van mezelf.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Levolution het volgende:
Eens met sylvesterrr, dan zijn dit betere statieven: http://www.marktplaats.nl/verkopers/14167762.html
Nu lijkt die prijs erg aantrekkelijk, alleen... heb je dan nog geen statiefhoofd. Een een goede mag ook wat kosten. Kom je toch weer boven de 100 uit.
Geprobeerd maar het lukte niet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelfportret kan toch ook met een krukje/tafel/zakje rijst?
Ik ben eerlijk gezegd net terug van 2 weken "vakantie" in Turkije. Edirne, Bursa, Istanbul en Bolu bezocht. Oude moskeëen, tombes, e.d. bezocht. Op de bosporus gegaan met een veerboot, waar ik dolfijnen zag dartelen tussen de stromingen van kwallen. In Istanbul onderhandeld met de marktverkopers en kleren weten in te slaan voor de komende lente/zomer. Enzovoort. Nu ben ik inderdaad terug in Turkije.quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Yagci seni.![]()
Hoe gaat het met jou? Zit je nog steeds in Belgie?
Ik zie daar alleen strijkijzers staan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Levolution het volgende:
Eens met sylvesterrr, dan zijn dit betere statieven: http://www.marktplaats.nl/verkopers/14167762.html
Nu lijkt die prijs erg aantrekkelijk, alleen... heb je dan nog geen statiefhoofd. Een een goede mag ook wat kosten. Kom je toch weer boven de 100 uit.
De hobby heeft mij toen heel wat geld gekost ja. Het is een dure en verslavende hobby.quote:Shit, dat is het echte werk.Wat zonde, heb je nog wel pics die je destijds hebt gemaakt?
Die 430EX had ik wel van je willen overkopen.
Vah. Ne resimler cekilirdi oralarda.quote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd net terug van 2 weken "vakantie" in Turkije. Edirne, Bursa, Istanbul en Bolu bezocht. Oude moskeëen, tombes, e.d. bezocht. Op de bosporus gegaan met een veerboot, waar ik dolfijnen zag dartelen tussen de stromingen van kwallen. In Istanbul onderhandeld met de marktverkopers en kleren weten in te slaan voor de komende lente/zomer. Enzovoort. Nu ben ik inderdaad terug in Turkije.
Meh.quote:Hoe gaat het met jou?
quote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
(..) Istanbul (..) de bosporus (..) In Istanbul (..)
Scrollen brahquote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen strijkijzers staan?
Ik ben benieuwd.quote:[..]
De hobby heeft mij toen heel wat geld gekost ja. Het is een dure en verslavende hobby.Alleen jammer dat ik gewoon geen tijd had.
Ik heb vast nog wel "wat" foto's. Ik zal ze van de week eens opzoeken.
100 geboden! oh shit...quote:Tsja, voor de 430EX ben je bijna [url=5 jaar te laat.http://tweakers.net/aanbod/121178/canon-speedlite-430ex.html
quote:
quote:100 geboden! oh shit...
Dat is inderdaad lang geleden, dat die shit niet analoog is zeg...quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Giottos!
[..]Toen ik 'm in augustus 2008 verkocht was ie al 21 maanden oud. Holy shit. Ik heb die flitser dus eind 2006 gekocht.
Damn, dat is lang geleden.
De 350D is het tweede instapmodel van Canon.quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lang geleden, dat die shit niet analoog is zeg...
Inderdaad. Ik moet bekennen dat ik er zelfs zou willen wonenquote:
Damn.quote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De 350D is het tweede instapmodel van Canon.
Ik was afgelopen zomer voor het eerst in Istanbul. Liefde op het eerste gezicht gewoon. Vervolgens in november weer teruggegaan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet bekennen dat ik er zelfs zou willen wonen. Ik ben daar verliefd geworden op de type van sommige vrouwen.
Ik voel me oud. Ik heb de camera volgens mij eind 2005 gekocht, toen ik nog een jaar of 19 was. Daarna in korte tijd héél veel geld aan uitgegeven.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Damn.Ik weet nog dat ik toen ook een beetje rondkeek en aan iemand van mijn middelbare school die fotografeerde dingen vroeg enzo. Dat was in die tijd met de 350D inderdaad.
Heb het eigenlijk al jaren gewild maar pas een paar maanden geleden na goed overwegen overstag gegaan.
Als ik er net zo luxe kan leven als ik nu leef, dan zou ik direct verhuizen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef Ayca het volgende:
Weet niet of ik zou willen wonen, maar ik wil er zeker nog een aantal keer heen.
Ja, zijn kritiek op Erdogan zou ook op de achtergrond een rol spelen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Alleen door zijn mening over de islam te uiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 10:40:35 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
Ah, wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk wel, he.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als Van kedisi een hoofddoek op moet, dan moet Adana kedisi een salvar aan.
Daarmee doelt hij niet op de alledaagse moslim, maar op zij die het geloof en hun zogenaamde vroomheid gebruiken voor hun eigenbelang (in de politiek of in de zakenwereld). 'Allahcı' (ik ben het ook niet eens met zijn woordkeuze) komt ongeveer op hetzelfde neer als 'İslamcı' (zoals het verschil islamiet - islamist). En geheel ongelijk heeft hij niet als je naar organisaties als Kombassan en Deniz Feneri kijkt, die misbruik hebben gemaakt van de religieuze gevoeligheden van mensen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef Bilge het volgende:
"Bilmem fark ettiniz mi nerde yavşak, adi, magazinci, hırsız, şaklaban varsa hepsi Allah' cı. Bu bir paradoks mu?"
De tweet van Fazil Say. Hij zegt dus dat alle kontelikkende, vuile, sensatiezuchtige, stelende clowns het Islamitische geloof hebben. Dit is geen kritiek op de Islam maar ordinair schelden op moslims. Van een wereldberoemde pianist zou je meer klasse verwachten.
Ik heb geprobeerd om op de site van TDK de exacte betekenis van Allahci op te zoeken, maar krijg geen gehoor. Ik vermoed niet dat Fazil Say met Allahci hetzelfde bedoelt als Islamci gezien de rest van zijn zin. Hij zegt immers 'bilmem fark ettiniz mi' en 'bu bir paradoks mu'. Dat een Islamci niet deugt volgt uit het woord zelf en is niets vernieuwends, dat is net zoiets als vragen: "ik weet niet of het jullie wel eens is opgevallen dat al het gras groen is. Is dit een paradox?" Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarmee doelt hij niet op de alledaagse moslim, maar op zij die het geloof en hun zogenaamde vroomheid gebruiken voor hun eigenbelang (in de politiek of in de zakenwereld). 'Allahcı' (ik ben het ook niet eens met zijn woordkeuze) komt ongeveer op hetzelfde neer als 'İslamcı' (zoals het verschil islamiet - islamist). En geheel ongelijk heeft hij niet als je naar organisaties als Kombassan en Deniz Feneri kijkt, die misbruik hebben gemaakt van de religieuze gevoeligheden van mensen.
Laat hem zeggen wat hij wil, denk ik dan. Deze voorwaardelijke straf werkt zo alleen in zijn voordeel.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:07 schreef Bilge het volgende:
maar kan zich nu wel voordoen als de voorvechter van het vrije woord, die als een verlichte held tegen de achterlijke barbaren strijdt.
Dit dusquote:Op woensdag 17 april 2013 19:07 schreef Bilge het volgende:
Als het volk ziet wat voor grofgebekte, drammerige, elitaire snob hij werkelijk is, zal zijn aanzien en relevantie dalen tot een niveau die hij verdient. De voorwaardelijke gevangenisstraf is dus meer een beloning omdat hij nu groter lijkt dan hij is.
Als hij het zo heeft bedoeld heeft hij dik gelijk, durf met zekerheid te zeggen dat 50% van de bestuursleden bij moskeeen veel geld in hun zak steken. Mede dankzij dat de meeste gelovigen te veel als schapen leven.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarmee doelt hij niet op de alledaagse moslim, maar op zij die het geloof en hun zogenaamde vroomheid gebruiken voor hun eigenbelang (in de politiek of in de zakenwereld). 'Allahcı' (ik ben het ook niet eens met zijn woordkeuze) komt ongeveer op hetzelfde neer als 'İslamcı' (zoals het verschil islamiet - islamist). En geheel ongelijk heeft hij niet als je naar organisaties als Kombassan en Deniz Feneri kijkt, die misbruik hebben gemaakt van de religieuze gevoeligheden van mensen.
In principe is hij nu monddood en dat lijkt mij een straf opzich.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:07 schreef Bilge het volgende:
Eigenlijk is hij ook niet bestraft. Hij hoeft niet in de gevangenis (het is een voorwaardelijke straf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |