Ligt eraan wat je nodig hebt. Voor mijn erker kost goedkope gordijnshit ook gewoon 270 euro, door de hoeveelheid meters en hoogte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Valt wel mee, toch? Bij de Kwantum en Leenbakker vind ik ze prima te betalen...
Laat je ze daar op maat maken? Dat is vaak wel prijzig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nodig hebt. Voor mijn erker kost goedkope gordijnshit ook gewoon 270 euro, door de hoeveelheid meters en hoogte.
Heb het wel nagekeken, scheelt 2 tientjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat je ze daar op maat maken? Dat is vaak wel prijzig.
Je kan ze ook kant-en-klaar kopen en ze qua hoogte in laten korten bij zo'n kleding-Turk. Scheelt een bom duiten.
Nee, G2 trok hem hier niet eens fatsoenlijk, succesquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Een Windows 2008 R2 installatie op een DL360 G1... zal dat werken?
Rooin!quote:
Hmmm, ik heb nog een G4 liggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, G2 trok hem hier niet eens fatsoenlijk, succes.
Draai hier de R2 Enterprise op een G5 en dat wil allemaal wel. Geen mogelijkheid om het in Linux te doen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Hmmm, ik heb nog een G4 liggen.
* 100% Tukker gaat proberen.
Alles is mogelijk, maar in dit geval niet wenselijk...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Draai hier de R2 Enterprise op een G5 en dat wil allemaal wel. Geen mogelijkheid om het in Linux te doen?
Sorryquote:
Ah oke,, wat is de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Alles is mogelijk, maar in dit geval niet wenselijk...
Over 3,5 uurquote:
Hoe is het met FM dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een uur en drie kwartier tot een gesprekje van een half uur en daarna naar huis
Ben weer even bezig met Mansfield Town, moest helemaal opnieuw beginnen omdat m'n savegames corrupt waren (quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met FM dan?
Gisteren begonnen met het 3e seizoen FC Twente!
JC Schaal in de pocket, 2x winst en 1x gelijk (Ajax) tot nu toe...
WTF doe je met Mansfield Town dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben weer even bezig met Mansfield Town, moest helemaal opnieuw beginnen omdat m'n savegames corrupt waren () en doe het aardig: sta eerste na de eerste seizoenshelft
Best karig dat m'n savegames kapot waren, aangezien ik het heel goed deed met die jongs:
- kampioen Blue Square Premier (doelstelling linkerrijtje)
- middenmoot nPower League 2 (doelstelling degradatie voorkomen)
- kampioen NP2 (doelstelling degradatie voorkomen)
- kampioen NP1 (weet nog steeds niet hoe ik dat flikte, hier ook degr. voork.)
- was redelijk bezig in nPower Championship
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Politie helicopter boven Hengelo, RTV Oost voor het station in Hengelo en er reed net nog een auto met politie met kogelwerende vesten langs
Dussstwitter:rtvoost twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 20:06:02Jacht op man die agent in Borne neerstak duurt voort - http://t.co/6F4AiBlNAC reageer retweet
Ja maar zo extreem in Hengelo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]Dussstwitter:rtvoost twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 20:06:02Jacht op man die agent in Borne neerstak duurt voort - http://t.co/6F4AiBlNAC reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, in bed....
vanavond lekker bij de Griek gegeten met de vriendin
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, in bed....
vanavond lekker bij de Griek gegeten met de vriendin
De masters dan maar. Bbc1 of 2.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik hem zo ga noemen doe ik hem heel snel weg
Maar die moet nog even bijkomen
Ik zou er wel geld op in durven zetten. Sterkte daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast iets wat ik niet wil zien zo op een zaterdagavond alleen
Komt goed hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er wel geld op in durven zetten. Sterkte daar..
Kun je daar nog steeds bierkratten kopen? Ik kan mij die keer herinneren dat we met een behoorlijk groep aardig wat lege kratten hebben achter gelatenquote:
het schijnt dat ze daar dit jaar mee gekapt zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je daar nog steeds bierkratten kopen? Ik kan mij die keer herinneren dat we met een behoorlijk groep aardig wat lege kratten hebben achter gelaten
Ik kon toen al nauwelijks geloven dat ze dat dedenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het schijnt dat ze daar dit jaar mee gekapt zijn
Welkom.quote:Op zondag 14 april 2013 07:44 schreef Moody het volgende:
1,5 uur geleden was er een uitslaande brand bij onze buren. Inmiddels geblust. Dat was schrikken
Begonnen in het houthok, waarschijnlijk aangestoken.
De politie zei dat er vannacht en vanochtend meerdere brandjes waren in Enschede.
Bedanktquote:Op zondag 14 april 2013 08:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welkom..
Heb wel brandweer gehoord ja.
Welkom terug.quote:Op zondag 14 april 2013 08:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Bedankt(Ik ben hier weleens geweest heurrr
)
Ja, hier in de buurt (Stokhorst, Ribbelt) zijn in ieder geval 3 brandjes geweest. Waaronder dus eentje bij de buren. Vlammen zo hoog als het huis. Schrikken hoor met een kleintje in bed.
Genoeg gezeik gehad de afgelopen 2 maand. 's Nachts ingebroken, auto gestolen, nu weer brand. Kloar noe!quote:Op zondag 14 april 2013 08:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welkom terug..
Ja, dat is wel ff schrikken. Gelukkig niks gebeurd verder.
Stokhorst he. Tokkiebuurt.quote:Op zondag 14 april 2013 08:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Genoeg gezeik gehad de afgelopen 2 maand. 's Nachts ingebroken, auto gestolen, nu weer brand. Kloar noe!
Er was in ieder geval genoeg bierquote:Op zondag 14 april 2013 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Karpaten was mooi![]()
inderdaad geen kratten meer dit jaar (ook nauwelijks pijpjes), wel plastic glazen met bier van de tap of bier in van die 5L dingen
ja, daar hebben ze nooit een gebrek aan daarquote:Op zondag 14 april 2013 13:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Er was in ieder geval genoeg bier
Dat is best duurquote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, daar hebben ze nooit een gebrek aan daar
alleen een plastic glas bier kost nu wel ¤ 2,60
klopt, munten dit jaar ¤ 0,10 duurder gewordenquote:
Dat is iets meer dan ik verwachte qua hoeveelheid. Maar ik mag ook niet teveel klagen. Tijdje terug nog pints kilkenny zitten drinken. Kosten ook 5 euro per stukquote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, munten dit jaar ¤ 0,10 duurder geworden
maar volgens mij krijg je dan nog wel steeds 33cl (vorig jaar pijpje, nu plastic glas)
dan is het in verhouding nog wel te doen..quote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, munten dit jaar ¤ 0,10 duurder geworden
maar volgens mij krijg je dan nog wel steeds 33cl (vorig jaar pijpje, nu plastic glas)
Tja je moet toch iets met je vrije tijdquote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgende week 10km door Enschedeeee rennen. Ik lijk wel gek
En als je dan ook letterlijk de assist hebt bij de 0-1 achterstand schiet het niet echt op. Rare wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV heeft gewoon nauwelijks kansen gehad, maakte ook niet de (felle) indruk dat ze moesten winnen... en als je dan ook nog als een krant verdedigd, win je dus niet; en lijkt de titelstrijd beslist
No problem! Ajax landstitel.quote:Op zondag 14 april 2013 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV heeft gewoon nauwelijks kansen gehad, maakte ook niet de (felle) indruk dat ze moesten winnen... en als je dan ook nog als een krant verdedigd, win je dus niet; en lijkt de titelstrijd beslist
moah. vond dat nog wel tegenvallen.quote:
Zulke dagen heb ik ook wel eens op zondagquote:Op zondag 14 april 2013 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah. vond dat nog wel tegenvallen.
maar ik had vandaag een duffe dag
Later begonnenquote:
20 minuten eerder dan normaal .. Dus viel wel meequote:Op maandag 15 april 2013 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue!
Wat was jij er vroeg bij!Goed weekend achter de rug?
Het was zwaar.quote:Op maandag 15 april 2013 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
20 minuten eerder dan normaal .. Dus viel wel mee
Moagh. En jij?
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op maandag 15 april 2013 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Het was zwaar.
Wel lekker wakker worden op dit soort dagen. Mijn winterdepressie is instant weg!
Leuk feestje dus gehad?quote:Op maandag 15 april 2013 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Saufen ohne ende natürlich!
O.a. verjaardag van schoonpa.
Ik kan wel gaan liggen. Pak mij maar een keerquote:
Prima. De feestjes zijn daar altijd goed verzorgd.quote:
Het enthousiasme straalt er vanaf.quote:Op maandag 15 april 2013 09:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan liggen. Pak mij maar een keer
die is wel heel slecht jaquote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze blijft gewoon
[ afbeelding ]
De sierlijsten waren mijn project! En de plinten.quote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef Kreator het volgende:
Eindelijk gordijnen besteld voor woonkamer (voor en achter). Mag wat kosten.
Kapstokje opgehangen, lampje. Aankomend weekend maar eens Tukkers projectje afmaken..
Nah, ik fix het zelf wel.quote:Op maandag 15 april 2013 16:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De sierlijsten waren mijn project! En de plinten.En het plafond.
![]()
Volgende week maar even langs de Praxis?
quote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog even en ik kan ook een housewarming houden in Enschede
Altijd al geweestquote:Op maandag 15 april 2013 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent net een kacheltje met al jouw liefde.
Als ik over 5 jaar eindelijk miljonair ben, word jij mijn levende warmhoudplaat voor in de keuken.quote:
Oja?quote:Op maandag 15 april 2013 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik over 5 jaar eindelijk miljonair ben, word jij mijn levende warmhoudplaat voor in de keuken.
Nice. Welkom teug.quote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben nog niet terug, eerst nog een appartement fixen. Maar dankjequote:
Mijn vrije wil is foetsie?quote:
Wellicht kan Tgnd in natura betalen.. Zon chick slaat niemand af natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Kreator het volgende:
Huur appartement vinden gaat niet meevallen voor een normale prijs. Tenzij je in 1 vd ghetto's wil wonen.
Ik weet het. Wel een hele toffe gezien op boswinkel, boven/naast de c1000 daar. Heel mooi appartement, voor 423 bruto. Maar dat is de eerste waar ik op heb gereageerd, dus ik verwacht niet dat ik direct al uitgeloot word om te kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Kreator het volgende:
Huur appartement vinden gaat niet meevallen voor een normale prijs. Tenzij je in 1 vd ghetto's wil wonen.
Klopt. Kan lang duren, kan morgen wat hebben. Boven c1000 is wel ok ja. Dichtbij de winkels, redelijk bij de stad.quote:Op maandag 15 april 2013 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet het. Wel een hele toffe gezien op boswinkel, boven/naast de c1000 daar. Heel mooi appartement, voor 423 bruto. Maar dat is de eerste waar ik op heb gereageerd, dus ik verwacht niet dat ik direct al uitgeloot word om te kijken
Ik check nu gewoon elke dag. En dan ga ik gewoon wat reageren op alles wat me wel wat lijkt. En dan word ik vast vanzelf eens uitgeloot
Ik reageer gewoon op wat Domijn mij aanbied. Ik let wel een beetje op de ligging, en ik woon het liefst in zuid/oost/centraal Enschede. Altijd al gewoond dus op de een of andere manier vind ik dat ook prettigerquote:Op maandag 15 april 2013 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt. Kan lang duren, kan morgen wat hebben. Boven c1000 is wel ok ja. Dichtbij de winkels, redelijk bij de stad.
Bij de polaroid heb je ook veel goedkopere appartementen. En in de Rietmolenstraat is er nog 1..
En dan maar afwachten. Maat van me had er 3 binnen een week. Kan soms snel gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op wat Domijn mij aanbied. Ik let wel een beetje op de ligging, en ik woon het liefst in zuid/oost/centraal Enschede. Altijd al gewoond dus op de een of andere manier vind ik dat ook prettiger
Ja, hoorde al meerdere verhalen van mensen die binnen een maand al wat hadden. Maar ook mensen die ruim een jaar al aan het zoeken waren maar niet wat vonden. We zullen het zien. Mocht ik voor september nog niets vinden kan ik sowieso bij mijn ouders in tot ik wel wat heb.quote:Op maandag 15 april 2013 17:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan maar afwachten. Maat van me had er 3 binnen een week. Kan soms snel gaan.
Ligt eraan hoe kritisch je bent denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hoorde al meerdere verhalen van mensen die binnen een maand al wat hadden. Maar ook mensen die ruim een jaar al aan het zoeken waren maar niet wat vonden. We zullen het zien. Mocht ik voor september nog niets vinden kan ik sowieso bij mijn ouders in tot ik wel wat heb.
Loting is vooral geluk hebbe.quote:Op maandag 15 april 2013 19:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe kritisch je bent denk ik.
heuj, feestquote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat voor een bank wil je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk an die arbeit.
Donderdagavond maar eens naar Lowik, Vriezenveen () voor een bank. Het moet toch ooit ergens lukken.
Zoiets:quote:
Nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan moeten de maten een beetje kloppen (max 2.60 breed) en vooral de lengte van het hanggedeelte moet goed zijn. Vaak te lang of te kort. Kleur weet ik nog niet precies. Of lichter grijs, of antraciet.
Daar koop ik dan later (mag ik weer opnieuw zoeken) weer 1 of 2 stoelen bij.
Wil ik ook wel, maar dat gaat niet passen. Dan wordt het me te vol en kan ik niet meer bij de erker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NiceIk wil een hoekbank
![]()
Maar eerst een appartement..
Bij jou gaat dat niet zo goed passen inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar dat gaat niet passen. Dan wordt het me te vol en kan ik niet meer bij de erker.
Heb hele mooie enorm grote hoekbanken gezien. Zeer relaxed.
Tenzij ik het zitgedeelte naar achter verplaats en de eettafel naar voren. maar dat ziet er ook niet echt tof uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij jou gaat dat niet zo goed passen inderdaad
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij ik het zitgedeelte naar achter verplaats en de eettafel naar voren. maar dat ziet er ook niet echt tof uit.
Dus dan maar zo. En als ik dan 2 relaxstoelen heb, kan ik die ook gewoon bijdraaien en voor de haard gaan hangen..
Daarvoor heb je enkel een tijgerprintkleedje nodigquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
kan ik die ook gewoon bijdraaien en voor de haard gaan hangen..
Dat xoberco natuurlijk. Tijgerslipje, vlinderdasje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor heb je enkel een tijgerprintkleedje nodig
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:22 schreef Kreator het volgende:
Dat xoberco natuurlijk. Tijgerslipje, vlinderdasje..
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:04 schreef Kreator het volgende:
Mijn leukste verhaal van vandaag is dat ik 2 potjes 0,25 liter verf en 4 kwasten heb gekocht. Voor 3 euro.
Amersfoort? Ken wel iemand die in die 'groene' wijk woont. daar woon jij vast niet dan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb net even lekker een stukje richting stad gelopen. En gelijk boodschappen gedaan. En ik heb een pilates workout van een half uur gedaan. Dus ik ben goed bezig vandaag
Amersfoort ja. Groene wijk? Zegt me niets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Amersfoort? Ken wel iemand die in die 'groene' wijk woont. daar woon jij vast niet dan.
Nieuwland volgens mij. Van die 'sorry, zon' reclame.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amersfoort ja. Groene wijk? Zegt me niets.
Ik woon aan de rand van het centrum, aan de Eem. Ik zal nooit meer zo'n geweldig uitzicht krijgen als dat ik nu heb
Zou kunnen. Geen idee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwland volgens mij. Van die 'sorry, zon' reclame.
Ik mis mijn uitzicht ook wel..
*verder bladert op art.com*
Da's Nieuwland jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even gemapt, maar dat ligt echt fucking ver van mij vandaanquote:
Wat doe jij savonds eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:05 schreef Redbaron het volgende:
ff fijn geslapen![]()
Zal zo wel horen hoe laat ik vanavond weer weg mag
Sinds gister tijdelijk weer rijdenquote:
Rijden als in...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef Redbaron het volgende:
Sinds gister tijdelijk weer rijden![]()
Ben al keer in denemarken geweest en ga vanavond dus weer
vrachtwagenchauffeur *TOETTOET*quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rijden als in...
Ja even back to basic.. weet helemaal niets hier
Ik heb geen flauw idee, gewoon groupage rijden voor een groot bedrijf in Oldenzaal op het moment.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, gewoon groupage rijden voor een groot bedrijf in Oldenzaal op het moment.
quote:
Ik sprak toevallig tijdje geleden de broer van een oud klas genoot van de basisschool en die ontwerpt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om een interieurdesigner in te huren, omdat ik het gewoon niet meer weet qua kleuren en inrichting.
Maar ja, ik ken er geen, dus dan weet je ook niet wat je in huis haalt. Misschien heeft hij/zij wel totaal geen smaak..
Moet zeggen dat ik het in mijn vorige huis veel makkelijker vond om een mooie inrichting te creeren. In mijn huidige huis zit (nu nog) totaal geen kleur. Heb alleen bepaald dat de basis wit is, met wat grijsaccenten.
Maar ja. Nu de kleur..
Schiet gewoon voor geen meter op. Ik wil verder.
Door de drukte van dit topic deze hele post niet gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om een interieurdesigner in te huren, omdat ik het gewoon niet meer weet qua kleuren en inrichting.
Maar ja, ik ken er geen, dus dan weet je ook niet wat je in huis haalt. Misschien heeft hij/zij wel totaal geen smaak..
Moet zeggen dat ik het in mijn vorige huis veel makkelijker vond om een mooie inrichting te creeren. In mijn huidige huis zit (nu nog) totaal geen kleur. Heb alleen bepaald dat de basis wit is, met wat grijsaccenten.
Maar ja. Nu de kleur..
Ik zeg meubels hoogglans wit en qua kleuraccenten appeltjesgroen en eventueel paars.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
Maar ja. Nu de kleur..
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik zaterdag in Rotterdam wil werkenkoekkoek
Ik moest ook 60 bijlappen...verhuizen in winterperiode...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef rulerofdeath het volgende:
net even de meterstanden bekeken. laatste half jaar net zoveel verbruikt als het hele jaar daarvoor
wij moesten in november (1e jaar) meer dan het tienvoudige bijlappenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moest ook 60 bijlappen...verhuizen in winterperiode...
wtf? Hoe hoog uhm laag.. was je maandbedrag ervoor dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij moesten in november (1e jaar) meer dan het tienvoudige bijlappen
maar ik woon in een 2-onder-1-kap woning. die is denk ik iets groter dan jouw woningquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb in een jaa ongeveer 1000elec en 400gas
Ow tuulk. Ik heb maar appartementje van 65m2quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik woon in een 2-onder-1-kap woning. die is denk ik iets groter dan jouw woning
Ik zei 60, dat moest 600 zijn. 647 zelfs.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij moesten in november (1e jaar) meer dan het tienvoudige bijlappen
Stadsverwarming zeker...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb in een jaa ongeveer 1000elec en 400gas
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik moest even denken, maar ik gok dat je Comic Sans dag bedoelt
De slimme energiemonitor van Oxio met een gratis iPad kan je daarbij helpen! Moet je gewoon even Oscar van Oxio bellen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
mja, moet nog een keer uitzoeken waar alle electriciteit verbruikt wordt
Ik heb zo'n setje van 3 lampen in mijn huisje, werkt mooi kan zelfs onderweg de lampen aan/ uit doen en eventuele kleur instelling toepassenquote:Op woensdag 17 april 2013 08:51 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Geinig spul wel.
http://www.meethue.com/en-US/getstarted#howitworks
Via je telefoon je verlichting regelen. Alle kleuren vd regenboog.
Zal wel weer 6 miljard euro kosten. -edit- yup. 3 lampjes en zo'n box. 199 euro..
Zijn ze niet heel erg groot?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n setje van 3 lampen in mijn huisje, werkt mooi kan zelfs onderweg de lampen aan/ uit doen en eventuele kleur instelling toepassen![]()
![]()
Zal eens kijken in de winkel. Vind 199 euro wel erg veel geld trouwens. En dan heb ik ook nog een paar losse nodig, want meer dan 3 lampen in de woonkamer.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
valt wel mee passen in een normale fitting.
ik denk zelfs dat ze wat kleiner zijn dan een gewone lamp.
volgens mij zijn ze op dit moment alleen nog via de apple store te koop.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zal eens kijken in de winkel. Vind 199 euro wel erg veel geld trouwens. En dan heb ik ook nog een paar losse nodig, want meer dan 3 lampen in de woonkamer..
via 3g wil ookquote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel met WiFi en alle kleuren van de regenboog. En een app voor je telefoon.
Ik zag het. Er is trouwens ook al een chineze kloon.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
via 3g wil ook
en app is gratis.
Ik ben vrouw.. hecht daar niet geen waarde aanquote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
Wel met WiFi en alle kleuren van de regenboog. En een app voor je telefoon.
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben vrouw.. hecht daar niet geen waarde aan
Ik ben ook niet van de accessoiresquote:Op woensdag 17 april 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
. Dat snap ik nooit. Waarom is dit een mannending? Vrouwen geven miljoenen (misschien wel miljarden) uit aan accesoires voor het huis, maar een beetje verlichting pimpen is ineens niet interessant.
ik denk dat het zeker ook wel iets voor vrouwen is, om 's avonds beetje sfeer te creëren enzo voor een gezellige avond met manlief te zorgenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de accessoires
Maar denk dat het komt doordat er technologie bij te kijken komt. Vinden veel vrouwen niet interessant, dus haken ze al snel af. Dus wat je zei "ja maar wifi en een app voor de foon" is dan wel vaak een mannenopmerking/ding.
Maar dan met kaarsen enzo.. niet met een lichtje dat je via een app op de foon moet aanzettenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat het zeker ook wel iets voor vrouwen is, om 's avonds beetje sfeer te creëren enzo voor een gezellige avond met manlief![]()
Je hoort mij niet zeggen dat het niet mooi / praktisch kan zijn hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 10:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
inderdaad,maar je kunt zo'n hue lamp ook dimmen en helemaal uitzetten enzo en de juiste kleur kiezen.
en dat wil niet met een kaars.
of bestaan er ook dimbare kaarsen?![]()
Snap ik ook wel. Zou er alleen geen 200 euro voor over hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
Dat snap ik ook wel
Ik zeg ook niet dat kaarsen niet gezellig zijn![]()
Ik ben gewoon een man die wel van technische dingetjes zoals die lampen houdt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |