Ligt eraan wat je nodig hebt. Voor mijn erker kost goedkope gordijnshit ook gewoon 270 euro, door de hoeveelheid meters en hoogte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Valt wel mee, toch? Bij de Kwantum en Leenbakker vind ik ze prima te betalen...
Laat je ze daar op maat maken? Dat is vaak wel prijzig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nodig hebt. Voor mijn erker kost goedkope gordijnshit ook gewoon 270 euro, door de hoeveelheid meters en hoogte.
Heb het wel nagekeken, scheelt 2 tientjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat je ze daar op maat maken? Dat is vaak wel prijzig.
Je kan ze ook kant-en-klaar kopen en ze qua hoogte in laten korten bij zo'n kleding-Turk. Scheelt een bom duiten.
Nee, G2 trok hem hier niet eens fatsoenlijk, succesquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Een Windows 2008 R2 installatie op een DL360 G1... zal dat werken?
Rooin!quote:
Hmmm, ik heb nog een G4 liggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, G2 trok hem hier niet eens fatsoenlijk, succes.
Draai hier de R2 Enterprise op een G5 en dat wil allemaal wel. Geen mogelijkheid om het in Linux te doen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Hmmm, ik heb nog een G4 liggen.
* 100% Tukker gaat proberen.
Alles is mogelijk, maar in dit geval niet wenselijk...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Draai hier de R2 Enterprise op een G5 en dat wil allemaal wel. Geen mogelijkheid om het in Linux te doen?
Sorryquote:
Ah oke,, wat is de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Alles is mogelijk, maar in dit geval niet wenselijk...
Over 3,5 uurquote:
Hoe is het met FM dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een uur en drie kwartier tot een gesprekje van een half uur en daarna naar huis
Ben weer even bezig met Mansfield Town, moest helemaal opnieuw beginnen omdat m'n savegames corrupt waren (quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met FM dan?
Gisteren begonnen met het 3e seizoen FC Twente!
JC Schaal in de pocket, 2x winst en 1x gelijk (Ajax) tot nu toe...
WTF doe je met Mansfield Town dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben weer even bezig met Mansfield Town, moest helemaal opnieuw beginnen omdat m'n savegames corrupt waren () en doe het aardig: sta eerste na de eerste seizoenshelft
Best karig dat m'n savegames kapot waren, aangezien ik het heel goed deed met die jongs:
- kampioen Blue Square Premier (doelstelling linkerrijtje)
- middenmoot nPower League 2 (doelstelling degradatie voorkomen)
- kampioen NP2 (doelstelling degradatie voorkomen)
- kampioen NP1 (weet nog steeds niet hoe ik dat flikte, hier ook degr. voork.)
- was redelijk bezig in nPower Championship
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Politie helicopter boven Hengelo, RTV Oost voor het station in Hengelo en er reed net nog een auto met politie met kogelwerende vesten langs
Dussstwitter:rtvoost twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 20:06:02Jacht op man die agent in Borne neerstak duurt voort - http://t.co/6F4AiBlNAC reageer retweet
Ja maar zo extreem in Hengelo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]Dussstwitter:rtvoost twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 20:06:02Jacht op man die agent in Borne neerstak duurt voort - http://t.co/6F4AiBlNAC reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, in bed....
vanavond lekker bij de Griek gegeten met de vriendin
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, in bed....
vanavond lekker bij de Griek gegeten met de vriendin
De masters dan maar. Bbc1 of 2.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik hem zo ga noemen doe ik hem heel snel weg
Maar die moet nog even bijkomen
Ik zou er wel geld op in durven zetten. Sterkte daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast iets wat ik niet wil zien zo op een zaterdagavond alleen
Komt goed hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er wel geld op in durven zetten. Sterkte daar..
Kun je daar nog steeds bierkratten kopen? Ik kan mij die keer herinneren dat we met een behoorlijk groep aardig wat lege kratten hebben achter gelatenquote:
het schijnt dat ze daar dit jaar mee gekapt zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je daar nog steeds bierkratten kopen? Ik kan mij die keer herinneren dat we met een behoorlijk groep aardig wat lege kratten hebben achter gelaten
Ik kon toen al nauwelijks geloven dat ze dat dedenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het schijnt dat ze daar dit jaar mee gekapt zijn
Welkom.quote:Op zondag 14 april 2013 07:44 schreef Moody het volgende:
1,5 uur geleden was er een uitslaande brand bij onze buren. Inmiddels geblust. Dat was schrikken
Begonnen in het houthok, waarschijnlijk aangestoken.
De politie zei dat er vannacht en vanochtend meerdere brandjes waren in Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |