"Ermagerd zoveel mogelijkheden wieg wieg"quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En mijn broer heeft de gave om altijd precies te bellen wanneer het niet uitkomtTijdens het eten, wanneer je net je jas aan hebt om de deur uit te gaan, etc. Maar een telefoongesprek met hem duurt standaard minimaal een half uur want hij vraagt na wat omwegen wat ie wil vragen en gaat daarna in 1 adem door met heel zijn werkweek te bespreken, maar meestal zonder te vragen hoe het eigenlijk met jou gaat /autist
![]()
Gister belde hij dus weer tijdens het eten dus ik had nie opgenomen. Later sms gestuurd of het belangrijk was geweest en of ie dat ff in een sms kon zetten (onder het mom van 'leer eens kort en bondig te zijn'). Belt ie weeeeer.
'Waarom sms je nie gewoon?'
'Ja ik bel dus ff om te zeggen dat mijn telefoon kapot is want ik kan niet meer sms'en'
'Oh, oops'
Dus nu moet ie een nieuwe. Een met internet dit dat alles, dat gaat heel erg wennen worden voor hem denk ik
SALLY HANSON!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik moest lachen om het ruiltopic
Zal ik zeggen dat ik hem al niet meer heb, of verder negeren?quote:
Ik nog wel meerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb in totaal zon 150-200 lakken weggedaan denk ik
Godver, wat is dan nog het nut van swatches?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Het is zo handig als meerdere bloggers tegelijk 1 collectie online mogen zetten
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, fashionpolish fotoshopt nauwelijks!
Die swatches van FP slaan echt heel vaak nergens op, die kleuren zijn echt nooit als hoe de lakjes echt zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van fashionpolish wil je kopen. Die van de andere bloggers niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, wat is dan nog het nut van swatches?
Hij kan prima sms'en hoor! Hij beheerst de geschreven taal goed en hij weet hoe het werkt op z'n telefoon. Maar hij belt ons gewoon liever want dan kan hij eindeloos lullen en bij een sms moet ie daadwerkelijk nadenken over wat ie wil zeggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom? Kan prima zonder als ie dat niet aan kan toch?
Ja datquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"Ermagerd zoveel mogelijkheden wieg wieg"
Ik ook en zou er nog wel meer weg willen doen. Maar ik doe het maar niet voordat ik spijt krijgquote:
je had het over moeilijke telefoons met internet, daar reageerde ik op....quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij kan prima sms'en hoor! Hij beheerst de geschreven taal goed en hij weet hoe het werkt op z'n telefoon. Maar hij belt ons gewoon liever want dan kan hij eindeloos lullen en bij een sms moet ie daadwerkelijk nadenken over wat ie wil zeggen.
En soms heb ik ff geen zin in die eindeloze verhalen over dingen die voor hem super belangrijk zijn maar wat de rest van de mensheid dan niet snaptDus dan is het wel handig dat ie ook ff to the point kan zijn in een sms
Hendig! Zo weet je nog niet hoe het lakje er nu eigenlijk echt uitzietquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook maar RBL is een beetje duurquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hendig! Zo weet je nog niet hoe het lakje er nu eigenlijk echt uitziet
Al vind ik Scrangie's versie het mooist hier
Oh zo, sorry!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had het over moeilijke telefoons met internet, daar reageerde ik op....
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben de kruidvat al even binnen gelopen ook... openbaar vervoer en ik![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik ben 25 minuten te vroeg
GEwoon doen dan en lekker mee laten klooien. Mits ie het kan handelen als dingen niet doen wat hij wil dat ze doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh zo, sorry!
Ik vind eigenlijk dat het voor hem wel een uitkomst zou kunnen zijn. Hij snapt niks van computers, is heel bang om mis te klikken en zo maar is wel nieuwsgierig naar dingen. Een smartphone is in wezen heel simpel te bedienen, makkelijker dan die telefoon die hij nu heeft met die eindeloze menu's. Gewoon elk ding z'n eigen tegeltje en klaar. Ik denk dat het voor hem op termijn wel wat meer onafhankelijkheid kan betekenen als ie daar ook mee leert omgaan.
Faal allesquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben de kruidvat al even binnen gelopen ook... openbaar vervoer en ik![]()
Hij had z'n huidige telefoon ook nog niet tegen de muur gegooid ondanks dat ie al ruim een kwartier aan het klooien was om mij een sms te sturen terwijl sommige knopjes het niet dedenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
GEwoon doen dan en lekker mee laten klooien. Mits ie het kan handelen als dingen niet doen wat hij wil dat ze doen
Ja, heb een afspraak voor vrijwilligerswerkquote:
Wat voor vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, heb een afspraak voor vrijwilligerswerk.
Om 10 uur...
En het bleek dichterbij dan ik dacht.
En ik moet straks terug door het winkelgebied van Den Haag
ga je voor de geslachtsbepaling?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zo bij de appieen de action
Volgende week wel roze of blauwe kleertjes
Trollbabyquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je voor de geslachtsbepaling?
Zul je zien dat sintersik je gaat trollen en de benen bij elkaar houdt
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan mag je gratis terugkomen. Maar het zal wel weer jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een concept waarbij je chat met mensen die hulpbehoevend zijn. Soort kindertelefoon, maar dan voor volwassenen en via Internetquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk?
En terug door een winkelgebied, ai, succes
Klinkt wel leuk ja! En dat zou je dan als aanvulling op je betaalde werk doen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een concept waarbij je chat met mensen die hulpbehoevend zijn. Soort kindertelefoon, maar dan voor volwassenen en via Internet![]()
Het klonk erg leuk en ook wel fijn voor m'n cv. Aangezien niemand me betaald wil aannemen
Maar jij hebt toch een baan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een concept waarbij je chat met mensen die hulpbehoevend zijn. Soort kindertelefoon, maar dan voor volwassenen en via Internet![]()
Het klonk erg leuk en ook wel fijn voor m'n cv. Aangezien niemand me betaald wil aannemen
Ahhw mag ik met je chattenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes per week vanuit huis. Ik zoek nog iets van 8 uur per week betaald, want heb maar 24 uur. Maar dat schiet dus niet opquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk ja! En dat zou je dan als aanvulling op je betaalde werk doen?
oh, 24 is wel wat aan de karige kant ja. Tenzij je mama wordtquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes per week vanuit huis. Ik zoek nog iets van 8 uur per week betaald, want heb maar 24 uur. Maar dat schiet dus niet op
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, 24 is wel wat aan de karige kant ja. Tenzij je mama wordt![]()
![]()
poederbabies ermahgerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, 24 is wel wat aan de karige kant ja. Tenzij je mama wordt![]()
![]()
Ja joh! Paar minuten te vroeg is juist ruim op tijd en das positief hequote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga maar gewoon, 5 minuten te vroeg moet kunnen
Je wil naar de Librije in de reataurantweek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Omnomnom, restaurant voor trouwdag gereserveerd
Die is pas over 2 maanden, maar we hadden precies de laatste 2 stoelen
Nope, Brasserie 't Zusje in Udenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wil naar de Librije in de reataurantweek?
hoeveel sterren heeft die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope, Brasserie 't Zusje in Uden
Das bij de nieuwe vestiging in Oudenbosch, die vanaf 30 april open gaat jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh nee, elke tiende reservering onbeperkt nassen. Lijkt me geen michelinster nee
Mijn collega vond van wel in ieder geval! En die kan 'gewoon' schranswokken waarderen op z'n tijd, maar ook de wat meer culinaire dingen. Het hoeft van mij ook niet per se allemaal heel fancy of zo, maar het zag er lekker uit, ik vertrouw wel op zijn mening, dus we zijn er weer eens een avondje mee wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
kreten als "avondvullend bourgondisch genieten" geven mij alarmbellen. Maar hopelijk is 't lekker eten
Ja, heeft niet jouw voorkeur he?quote:
eigenlijk klinkt dat heel zieligquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn collega vond van wel in ieder geval! En die kan 'gewoon' schranswokken waarderen op z'n tijd, maar ook de wat meer culinaire dingen. Het hoeft van mij ook niet per se allemaal heel fancy of zo, maar het zag er lekker uit, ik vertrouw wel op zijn mening, dus we zijn er weer eens een avondje mee weg
En ik vind het leuk om nu al zoiets gereserveerd te hebben, heb ik iets om naar uit te kijken
Niet mijn voorkeur is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, heeft niet jouw voorkeur he?
Hij had 4 voorgerechten, 11 hoofdgerechten en 3 toetjes genomen
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet op vakantie dit jaar, dus ik moet het van dat soort dingen hebben hequote:
Awwwwquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet op vakantie dit jaar, dus ik moet het van dat soort dingen hebben he
Ruilen voor ikwilvanmijnautoafpuntnl?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
och en die plus kijfwijven ook weer met hun gratis nagellak, en die OXXIO jankzak
Radioreclame![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
is die in Oudenbosch niet stukken dichterbij trouwens, voor jou?
oh dat snap ik, heb ik zelf ook, maar die eerste opmerking klonk echt alsof dat etentje in juni het enige lichtpuntje in je leven was dit jaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar sowieso, ik vind het leuk om soms wat dingen vast te hebben liggen en dan weet je wat er nog in het verschiet ligt. Ik weet nu ook dat we (als het met mijn promotie meezit en zo) in september nog een weekendje weggaan met de CV, maar dat duurt nog ff.
Maar ook dat we over een maand een bruiloft hebben, over een paar weken mensen komen eten, nog een bioscoop date gepland met vriendinnen, lunchen met m'n broer. Ik kan daar dan echt naar uit kijken soms ja, dat ik weet dat die dingen allemaal nog gaan komen en gezellig en zo![]()
Die snoer ik altijd de mond met 'ik heb geen huis'. Volledige waarheid en ze hebben er geen reactie op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd van het weekend in de stad aangesproken door Oxxio. Ik loop gewoon stug door terwijl die Oxxio kerel mij probeert te overtuigen.
'Nee, het kan niet goedkoper'
'Jawel, mevrouw! Bij Oxxio...'
'Nee echt niet!'
Ik heb zo'n beetje de halve winkelstraat die man achter me aan gehad.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat snap ik, heb ik zelf ook, maar die eerste opmerking klonk echt alsof dat etentje in juni het enige lichtpuntje in je leven was dit jaar![]()
je moet ook niet terugpraten!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd van het weekend in de stad aangesproken door Oxxio. Ik loop gewoon stug door terwijl die Oxxio kerel mij probeert te overtuigen.
'Nee echt niet!'
Irrrrritantquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
'Nee echt niet!'
ik zeg altijd dat ik daar niks over mag bepalen van mijn manquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die snoer ik altijd de mond met 'ik heb geen huis'. Volledige waarheid en ze hebben er geen reactie op.
Ook een goeie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik daar niks over mag bepalen van mijn man![]()
![]()
![]()
Hmm, das een handige om te onthouden!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik daar niks over mag bepalen van mijn man![]()
![]()
![]()
Net doen alsof je een jehova bent.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, das een handige om te onthouden!
Alleen kunnen wij ze bij het portiek nog tegenhouden met een 'geen interesse' en dan gewoon de deur niet open doen. Maar is godver altijd wel een buur die die deur dan wel open doet en dan komen ze alsnog bij ons![]()
Echt?quote:
Jaaaaaaaa, ik kan ze naar boven sturen, mijn bovenbuur is jehovaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net doen alsof je een jehova bent.
HOE???quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD we mogen gratis naar het rijksmuseum
Ik kijk te gemeen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt?
Als ik in de stad loop en ik zie er al eentje lachend op me aflopen, zeg ik altijd meteen 'neeeeeeeee, sorry geen interesse, doei!' voordat ie zelf wat zegt en stug doorlopen, dan achtervolgen ze gelukkig nooit.
Hendig!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Lang leve voor een bedrijf werken dat alle grote musea in Nederland aanlicht!
kom voor de gein eens een zaterdagmiddag in Centrum Eindhoven wandelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd gister aangesproken op Leiden en op Schiedam, eerste was door de Hartstichting en de 2e was Greenpeace
Soberso gewoon lekker van genieten hoor, wat maakt het nou uit wat voor restaurant het is, als jullie maar een leuke avond hebben en het eten prima is, daar heb je echt geen toprestaurant voor nodigquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar sowieso, ik vind het leuk om soms wat dingen vast te hebben liggen en dan weet je wat er nog in het verschiet ligt. Ik weet nu ook dat we (als het met mijn promotie meezit en zo) in september nog een weekendje weggaan met de CV, maar dat duurt nog ff.
Maar ook dat we over een maand een bruiloft hebben, over een paar weken mensen komen eten, nog een bioscoop date gepland met vriendinnen, lunchen met m'n broer. Ik kan daar dan echt naar uit kijken soms ja, dat ik weet dat die dingen allemaal nog gaan komen en gezellig en zo![]()
Die lezen ze hier nooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb daarom maar gewoon een sticker genomen
Even voor de duidelijkheid. Zo bedoelde ik het dus niet he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso gewoon lekker van genieten hoor, wat maakt het nou uit wat voor restaurant het is, als jullie maar een leuke avond hebben en het eten prima is, daar heb je echt geen toprestaurant voor nodig
Oh dat komt wel goed hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso gewoon lekker van genieten hoor, wat maakt het nou uit wat voor restaurant het is, als jullie maar een leuke avond hebben en het eten prima is, daar heb je echt geen toprestaurant voor nodig
I knowquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Zo bedoelde ik het dus niet he.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom voor de gein eens een zaterdagmiddag in Centrum Eindhoven wandelen
Weet ik SQ maar je omschrijft het weer heerlijk tactischquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Zo bedoelde ik het dus niet he.
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh nee, elke tiende reservering onbeperkt nassen. Lijkt me geen michelinster nee
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weet ik SQ maar je omschrijft het weer heerlijk tactisch
[..]
[..]
[..]
Ja of in Amsterdamquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom voor de gein eens een zaterdagmiddag in Centrum Eindhoven wandelen
oh nou sorry hoor. Ik ging daar even van uit omdat het al maanden zat volgeboekt.Da's meestal alleen bij Librijes. Ik ga ook nooit naar sterrentoko's hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weet ik SQ maar je omschrijft het weer heerlijk tactisch
[..]
[..]
[..]
Ik ben er ooit 1x ingetrapt om een gesprek aan te gaan met een of ander goed doel. Toen wilden ze het gesprek besluiten met meteen mijn gegevens op te nemen, automatische incasso dit dat alles. Ja euh, nee? Geef maar een folder mee en dan kijk ik er thuis nog wel ff naar.. Nee, die mocht ie niet meegeven, want hij had er maar 1quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja of in AmsterdamIk kijk die mensen echt nooit aan en loop altijd gewoon door, heb echt geen zin om met ze te praten ik ben om te winkelen en heb echt geen tijd voor die onzin verkooppraatjes
![]()
Telt ook voor goede doelen, dierendinges, energiemaatschappijen, foldertjes die uitgedeeld worden
ALLEMAAL OPPLEUREN MET DIE BENDE
Ik draag uggs in de winter en ik drink soms groene theequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik heb gewoon een diepgewortelde pesthekel aan een paar dingen
Waaronder:
- All you can eat
- Uggs
- schijnheiligheid
- groene thee mensen![]()
Wat zijn groene thee mensen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Waaronder:
- All you can eat
- Uggs
- schijnheiligheid
Dit zegt miss Vuitton? Echt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weten we toch![]()
Wat is dat Librijes, is dat een exclusief restaurantiets ofzo?
van die dooie streuven die nooit eens gek doen, hun bek opentrekken, of gele nagellak durven te lakken en alleen maar groene thee en colalight drinken altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat zijn groene thee mensen?
Sommige tentjes zijn blijkbaar populairquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nou sorry hoor. Ik ging daar even van uit omdat het al maanden zat volgeboekt.Da's meestal alleen bij Librijes. Ik ga ook nooit naar sterrentoko's hoor
Ah dat soortquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die dooie streuven die nooit eens gek doen, hun bek opentrekken, of gele nagellak durven te lakken en alleen maar groene thee en colalight drinken altijd.
Oh dan ben ik niet echt een groene thee mens, maar k drink het af en toe welquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die dooie streuven die nooit eens gek doen, hun bek opentrekken, of gele nagellak durven te lakken en alleen maar groene thee en colalight drinken altijd.
Maar je hebt nog nooit van de Librije gehoord? Jonnie Boer? Nee?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kutwijf
Ik heb woensdag nog bij all you can eat sushi gegeten
Ja, ik heb ook een sticker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb daarom maar gewoon een sticker genomen
Ik vind all you can eat ook niet per se slecht. We hebben wel een chinees-indonesische vreetschuur bij ons in de buurt zitten, daar hebben ze het eten in grote bakken liggen en kun je zo vaak scheppen als je wil. Die kwaliteit laat wel eens te wensen over ja, en als je daar een paar keer bent geweest heb je het ook wel gezien. En dat was mijn eerste ervaring met een restaurantquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kutwijf
Ik heb woensdag nog bij all you can eat sushi gegeten
naja anderszijds is het natuurlijk wel zo dat all you can eat ideaal is voor grote gezelschappen en daarom veel groepen daar boeken en het dus snel vol zit? Zou kunnen hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige tentjes zijn blijkbaar populair
Mijn collega zei dat je 2 maanden van tevoren moest reserveren als je op zaterdag wilde, had ie daar vernomen, dus ik belde gister om te reserveren en toen konden we inderdaad nog net met 2 personen terecht op die dag. Of hij zegt dat gewoon tegen iedereen
Librije is wel echt een bekend fenomeen jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt nog nooit van de Librije gehoord? Jonnie Boer? Nee?
SHAR TIL JE STEEN ES OP!
Nee en neequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt nog nooit van de Librije gehoord? Jonnie Boer? Nee?
SHAR TIL JE STEEN ES OP!
dat komt vanwege dequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee en nee
Maar ik kijk nu op die site en je kunt zelfs voor morgen gewoon reserveren? Er is nog maar weinig volgeboekt dus dat valt nog wel mee.
Maar als t zo lekker is binnenkort maar eens eten dan
Ik vind die tenten waar alles onder zo'n warmhoudplaat licht nooit echt een succes. Maar sushi ofzo vind ik wel prima te doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind all you can eat ook niet per se slecht. We hebben wel een chinees-indonesische vreetschuur bij ons in de buurt zitten, daar hebben ze het eten in grote bakken liggen en kun je zo vaak scheppen als je wil. Die kwaliteit laat wel eens te wensen over ja, en als je daar een paar keer bent geweest heb je het ook wel gezien. En dat was mijn eerste ervaring met een restaurant![]()
Maar waar we nu heen gaan, kun je per ronde max 2 dingen per persoon bestellen en dan wordt het gebracht en zo ga je verder. Zo is het wel makkelijker doseren en minder risico op overeten dan met zo'n groot bord waar een berg eten op ligt en wat je dan maar naar binnen schuift
ohja ik was even de geweldige crisis vergetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt vanwege decrisis
![]()
Maar als je nog een paar honderd euro hebt liggen zou ik 't zeker doen!
+1, ik kan al niet eens schoenen kopen die niet in de uitverkoop zijn (mentaal he, ik heb moeite met grote bedragen uitgeven) laat staan dat ik 400 euro over heb voor een etentje. En zwollequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Librije is wel echt een bekend fenomeen ja
Niet dat ik er ooit geweest ben of zo
Das een halve LV tas!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1, ik kan al niet eens schoenen kopen die niet in de uitverkoop zijn (mentaal he, ik heb moeite met grote bedragen uitgeven) laat staan dat ik 400 euro over heb voor een etentje. En zwolle
Misschien ook maar een keer op een trouwdag doen
Ach, we zien wel. De kaart ziet er goed uit ja, daar ging het mij vooral ff om.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja anderszijds is het natuurlijk wel zo dat all you can eat ideaal is voor grote gezelschappen en daarom veel groepen daar boeken en het dus snel vol zit? Zou kunnen hoor!
En de menukaart ziet er prima uit, maar udenstampvolle restaurants
Dat is ook onbeschoft!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, we zien wel. De kaart ziet er goed uit ja, daar ging het mij vooral ff om.
'Goede' restaurants kunnen ook flink tegenvallen, dus je moet ook een beetje geluk hebben denk ik. We zijn ook wel eens bij een goed aangeschreven restaurant in Breda geweest en daar werden we met z'n tweeën aan zo'n lange tafel gezet in het midden, met links en rechts van ons nog een gezelschap aan diezelfde tafel en een bloempot ertussen als afscheiding.En toen wij blijkbaar te langzaam aten of zo, kwam het personeel hintend de rest van de tafel alvast klaarmaken voor het volgende gezelschap. Blijkbaar hadden ze ons stuk ook nodig, want op een gegeven moment werden we verzocht aan de bar te gaan zitten. Ja hallo, lekker dan
![]()
Als je dan toch je tafel meerdere malen wil gebruiken per avond, geef dan in ieder geval bij de reservering aan tot hoe laat we maximaal kunnen blijven zitten, dat was niet gebeurd, ik vond het echt onbeschoft.
400 euro voor een etentje heb ik ook niet over nee, dan ga ik liever wat vaker en naar wat minder duren tentjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1, ik kan al niet eens schoenen kopen die niet in de uitverkoop zijn (mentaal he, ik heb moeite met grote bedragen uitgeven) laat staan dat ik 400 euro over heb voor een etentje. En zwolle
Misschien ook maar een keer op een trouwdag doen
Ik ben blij als ik passende schoenen gevonden hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
400 euro voor een etentje heb ik ook niet over nee, dan ga ik liever wat vaker en naar wat minder duren tentjes
Schoenen die niet in de uitverkoop zijn heb ik niet zo'n problemen mee om te kopen, als het iets is wat ik echt 'nodig' heb. Als het het zoveeste paar pumps zou zijn en dan 120 euro, dan vind ik dat ook wel vrij fors ja
Nee joh!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is ook onbeschoft!
Maar goed, kennelijk hebben jullie nu allemaal het idee van mij dat ik alleen in zevensterrenrestaurants wil eten enzo. fml
Wij gaan vanavond vreetschuren met mensen van het werk, maar ja dat is dan ook inclusief drinken oftewel lekker zuipen met z'n allenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee joh!
Maar het standpunt dat All you can eat per definitie slecht zou zijn, ben ik het niet mee eens. Het kan niet je voorkeur hebben, dat snap ik, maar niet al die restaurants zijn vreetschuren. En niet iedereen die daarheen gaat, vreet totdat ie compleet uit elkaar klapt
ik zeg ook niet dat het slecht is. Ik voel me er alleen tot nu toe altijd erg ongemakkelijk, opgejaagd en vies. Maar da's persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee joh!
Maar het standpunt dat All you can eat per definitie slecht zou zijn, ben ik het niet mee eens. Het kan niet je voorkeur hebben, dat snap ik, maar niet al die restaurants zijn vreetschuren. En niet iedereen die daarheen gaat, vreet totdat ie compleet uit elkaar klapt
Ik ook, vooral met laarzen... Maat 36 komt vaak ook met een hele smalle schacht en ik heb geen hele smalle kuiten.. Dus als ik laarzen kan vinden die lekker zitten en er leuk uitziet en dan 100+ euro zijn, dan neem ik ze toch meequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik passende schoenen gevonden heb_
Ik heb dat andersomquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook, vooral met laarzen... Maat 36 komt vaak ook met een hele smalle schacht en ik heb geen hele smalle kuiten.. Dus als ik laarzen kan vinden die lekker zitten en er leuk uitziet en dan 100+ euro zijn, dan neem ik ze toch mee
Heb je van die cleansing milk? Die werkt ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Die maybellinedingen overleven ook slaap.
Er na het opsmeren achter komen dat je geen reiniger op oliebasis hebt liggen en geen zin hebben in alternatieven zoeken.
Ik had dat wel met Etenstijd in Tilburg trouwens, dat vond ik echt niks. Dat was zooooo massaal, daar had je gewoon 2 verdiepingen en zoveel mensen die er zaten, daar had ik kunnen verdwalen. Buffet was beneden, dus als je boven zat, moest je met je bord de trap op. En iedereen die elkaar dan bij dat buffet op staat te dringen om ook een schep van dit en een schep van dat te kunnen pakkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het slecht is. Ik voel me er alleen tot nu toe altijd erg ongemakkelijk, opgejaagd en vies. Maar da's persoonlijk.
Zullen we samen laarzen kopen en dan de schacht omwisselenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dat andersommaat 41/42 komt meestal met een vrij brede schacht. Ik heb spillepootjes
.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had dat wel met Etenstijd in Tilburg trouwens, dat vond ik echt niks. Dat was zooooo massaal, daar had je gewoon 2 verdiepingen en zoveel mensen die er zaten, daar had ik kunnen verdwalen. Buffet was beneden, dus als je boven zat, moest je met je bord de trap op. En iedereen die elkaar dan bij dat buffet op staat te dringen om ook een schep van dit en een schep van dat te kunnen pakkenEn dan sommige dingen die er compleet naast of op de grond geflikkerd worden want who cares
En dan de drank afkopen dus flink zuipen. Nee, dat vond ik echt helemaal niks. Ik weet niet of dat overeenkomt met jouw beeld van all you can vreet, maar dan snap ik enigszinds waar de afkeer vandaan komt
Het is er inmiddels af.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je van die cleansing milk? Die werkt ook
Is goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zullen we samen laarzen kopen en dan de schacht omwisselen
Zo zitten wij vanavond dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had dat wel met Etenstijd in Tilburg trouwens, dat vond ik echt niks. Dat was zooooo massaal, daar had je gewoon 2 verdiepingen en zoveel mensen die er zaten, daar had ik kunnen verdwalen. Buffet was beneden, dus als je boven zat, moest je met je bord de trap op. En iedereen die elkaar dan bij dat buffet op staat te dringen om ook een schep van dit en een schep van dat te kunnen pakkenEn dan sommige dingen die er compleet naast of op de grond geflikkerd worden want who cares
En dan de drank afkopen dus flink zuipen. Nee, dat vond ik echt helemaal niks. Ik weet niet of dat overeenkomt met jouw beeld van all you can vreet, maar dan snap ik enigszinds waar de afkeer vandaan komt
hier in Eindhoven?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo zitten wij vanavond dus. Geen 2 verdiepingen maar wel massaal - ik zou ook nooit nooit nooit "lekker met z'n tweetjes" daar gaan eten. ECHT alleen met een groep.
Goedkoper vind ik het ook niet per se nee.. Waar we nu heen gaan is het onbeperkt voor 26.80 maar daar heb je soms ook wel een driegangen menu voor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
nee... ik heb in heel veel all you can eats gegeten al, maar de kwaliteit is gewoon altijd minder ofzo... Ik laat me graag een keer verrassen als het anders kan, maar heb nog nooit meegemaakt dat het beter of lekkerder of zelfs veel goedkoper was dan in mijn favoriete niet-all you can eat restaurantjes.
24h super stay van maybelline in raspberry.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:47 schreef Debsterr het volgende:
Welke Maybelline's hebb en jullie allemaal gefaald trouwens? En waar is de aanbieding?
Ocherme, zeker van allemaal PVV-stemmende bijstandsvaders?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
deze komt nu al tig keer langs op FB [ afbeelding ]
Wij waren toen ook met een groep en onderling was het echt heel gezellig! Alleen vond ik het eten daar niet geweldig en ik voelde me ook niet op mijn gemak bij dat buffet, dus ik ga er niet meer terug naartoe..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo zitten wij vanavond dus. Geen 2 verdiepingen maar wel massaal - ik zou ook nooit nooit nooit "lekker met z'n tweetjes" daar gaan eten. ECHT alleen met een groep.
Maar da's dan ook geen all you can eatquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
eten bij een buffet halen is niet echt mijn ding, meestal is vlees al zo droog van die warmhoudplaat meh
maar bijvoorbeeld bij pakhuis in amsterdam dagschotel voor 9 euro is echt lekker
Dat bedoelt zequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij waren toen ook met een groep en onderling was het echt heel gezellig! Alleen vond ik het eten daar niet geweldig en ik voelde me ook niet op mijn gemak bij dat buffet, dus ik ga er niet meer terug naartoe..
Maar je hebt in Eindhoven ook dat Wokparadijs, is ook all you can eat en daar heb ik al een paar keer lekker gegeten, ook met 1 vriendin samen
Nee maar wel goedkoopquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar da's dan ook geen all you can eat
Goedkoop eten kan heul lekker zijn
Ik de 24h in Pink Spice, Raspberry en Cherry Pie en de 14h in Always plum, aanbieding bij Kruidvatquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:47 schreef Debsterr het volgende:
Welke Maybelline's hebb en jullie allemaal gefaald trouwens? En waar is de aanbieding?
quote:
Ja, dan zullen ze in Eindhoven wel slecht zijn denk ik. Ofja, slecht... niet zo lekker als mijn vertrouwde sushibarquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar wel goedkoop
Maar bv shabu shabu en zen ijburg sushi tentjes is echt heerlijk en ook all you can eat
Het eten is idd wel prima ja! Oh op dinsdag zal het zeker beter zijn dan vrijdag of zaterdag - dan zit het gewoon vol met grotere groepen en die maken nog al eens herriequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar vind ik het wel lekker eten
En ik heb er ook al een paar keer met een vriendin gegeten op een dinsdag, dan is het er heul niet druk en kun je daar prima zitten
Groene thee is best lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Waaronder:
- All you can eat
- Uggs
- schijnheiligheid
Op een vrijdag of zaterdag zou ik daar ook alleen met een groep heen gaan ja!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het eten is idd wel prima ja! Oh op dinsdag zal het zeker beter zijn dan vrijdag of zaterdag - dan zit het gewoon vol met grotere groepen en die maken nog al eens herrie.
Ik vind groene thee zo viesquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Groene thee is best lekker
Meheh
jij bent geen groene thee mensquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Groene thee is best lekker
Meheh
Dit. Smaakloze ellendequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind groene thee zo vies
Dat hoef ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit. Smaakloze ellende
Als ik dan thee moet drinken, dan wel graag zwarte! Earl Grey of citroenthee!
Dat zal dan wel mijn probleem zijn, ik laat die zakjes er altijd lang inhangen want ik wil wel redelijk sterke thee en geen water met een kleurtje. Dat had ik bij die groene thee beter niet kunnen doen neequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind groene thee fijn als mijn lever weer eens fucked up doet
En t moet niet te sterk zijn want dan komt er een vieze smaak aan
rooibosthee
Dat is het ook nog eens ja. In Amsterdam heb je zo veel keuze.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
chinees eten op de zeedijk in amsterdam![]()
![]()
Oh ja in amsterdam kun je elke keuken van de wereld wel vinden ongeveerquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is het ook nog eens ja. In Amsterdam heb je zo veel keuze.
In Eindhoven is het enige wat er de afgelopen paar jaar aan restaurants is bijgekomen all you can eats. Het IS gewoon zo. Alleen maar sushibars - meer dan tien in het centrum. Zoveel doner kebabtentjes zijn er nog niet eens in Eindhoven. Dat versterkt mijn aversie ook wel een beetje denk ik. VERRAS ME EENS, horeca!
Ja, dat is inderdaad wel. Sushi is 'hip' en ineens schieten die tenten als paddestoelen uit de grond. En ze draaien goed, dus hoppa nog meer!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is het ook nog eens ja. In Amsterdam heb je zo veel keuze.
In Eindhoven is het enige wat er de afgelopen paar jaar aan restaurants is bijgekomen all you can eats. Het IS gewoon zo. Alleen maar sushibars - meer dan tien in het centrum. Zoveel doner kebabtentjes zijn er nog niet eens in Eindhoven. Dat versterkt mijn aversie ook wel een beetje denk ik. VERRAS ME EENS, horeca!
klopt, dan blijf je al snel steken op ei en komkommerquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik wil geen sushi want ik eet geen vis
En de keuze uit visloze sushi is nie echt heel groot heb ik me laten vertellen
Moet e echt een keer hier komen, ze hebben ook velen vleesch dingetjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik wil geen sushi want ik eet geen vis
En de keuze uit visloze sushi is nie echt heel groot heb ik me laten vertellen
Ja daarom, en dat hoef ik ook niet als voor-, hoofd- en nagerechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, dan blijf je al snel steken op ei en komkommer
Da's teppan yaki!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet e echt een keer hier komen, ze hebben ook velen vleesch dingetjes
Als het met vlees kan, zou ik het wel willen proberen ja!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet e echt een keer hier komen, ze hebben ook velen vleesch dingetjes
Dus eigenlijk moet je dan water pakken, zakje 1x soppen en dan is ie sterk genoeg?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sterke groene thee, gadverdamme. Schoenzolen
Nee dat niet, maar ook niet te lang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je dan water pakken, zakje 1x soppen en dan is ie sterk genoeg?
Ik heb nu een doosje groene thee staan, maar dat staat er eigenlijk alleen voor als de visite het wil hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ook niet te lang.
dit jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ook niet te lang.
Als je thee sterk drinkt maak je de groene thee soberso te sterk, ik drink geen sterke thee en ik doe groene thee echt de helft minder lang in t kopjequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nu een doosje groene thee staan, maar dat staat er eigenlijk alleen voor als de visite het wil hebbenIk heb het geprobeerd, meerdere keren, maar ik vind het gewoon echt niet te zuipen. Maar hij was wel redelijk sterk ik alle gevallen want zo drink ik al mijn thee
Dus dat zou ik nog eens kunnen proberen, minder sterk.
Ja of je accepteert dat het gewoon smerig is en drinkt in plaats daarvan lekkere theequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nu een doosje groene thee staan, maar dat staat er eigenlijk alleen voor als de visite het wil hebbenIk heb het geprobeerd, meerdere keren, maar ik vind het gewoon echt niet te zuipen. Maar hij was wel redelijk sterk ik alle gevallen want zo drink ik al mijn thee
Dus dat zou ik nog eens kunnen proberen, minder sterk.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja of je accepteert dat het gewoon smerig is en drinkt in plaats daarvan lekkere thee
dit!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Dwyn het volgende:
En water sowieso eerst wat laten afkoelen voor je groene thee erin dumpt, dat kan ook helpen tegen de bitterheid!
Ja joh? Dat wist ik ook nog nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Dwyn het volgende:
En water sowieso eerst wat laten afkoelen voor je groene thee erin dumpt, dat kan ook helpen tegen de bitterheid!
Ik heb toen mijn lever aan het kutten was, viooltjesthee gedronken. Dat helpt je leverfunctie te verbeteren. Smaakt ook als groene thee. Misschien is dat wat voor je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind groene thee fijn als mijn lever weer eens fucked up doet
En t moet niet te sterk zijn want dan komt er een vieze smaak aan
rooibosthee
MM IS ZO BAASquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:10 schreef Diconnected het volgende:
Groene thee met een vruchtensmaakje is nog wel te doen. Maar liever met een smaakje, Minty Morocco ofzo
viooltjestheequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb toen mijn lever aan het kutten was, viooltjesthee gedronken. Dat helpt je leverfunctie te verbeteren. Smaakt ook als groene thee. Misschien is dat wat voor je?
Tis bij geitewollensokkenwinkels te koopquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
viooltjestheeIK GA T MORGEN GELIJK ZOEKEN
Ik vind ze allebei lekker, maar ik pak eigenlijk altijd die van Pickwickquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MM IS ZO BAAS
Die van lipton > die van pickwick
Nee joh, als t werkt dan werkt het! /care waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis bij geitewollensokkenwinkels te koopTis wel een beetje alternatief maar als het helpt geeft dat niet, toch?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja of je accepteert dat het gewoon smerig is en drinkt in plaats daarvan lekkere thee
En dan eindelijk auto terug...?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zo met het Franse openbaar vervoer naar de garage
Hopelijk.... Kunnen we morgen nog iets doen dan...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan eindelijk auto terug...?
Nee, is dat wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Miss wel eens gegeten bij Paradijs in Oosterhout?
Ik zou je zo graag een knuffel willen geven!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hopelijk.... Kunnen we morgen nog iets doen dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zat zo gisteravond Beauty and the Beast terug te kijken en daar zit zo'n hele mooie ginger in en die doet me echt aan Sjaan denkenDe enige gelijkenis is het rode haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt wel van die Chinese thee, waarbij er zo'n bloem onderin het glas zit en als je daar dan water op schenkt, gaat ie openquote:
Dat is niet perse chinees, die heb je ook voor in een theepot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je hebt wel van die Chinese thee, waarbij er zo'n bloem onderin het glas zit en als je daar dan water op schenkt, gaat ie open
Ik vind qua gezicht ook wel, op basis van foto's (heb Sjaan nog nooit irl gezien).quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De enige gelijkenis is het rode haar?
ERMAHGERD WAAR!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je hebt wel van die Chinese thee, waarbij er zo'n bloem onderin het glas zit en als je daar dan water op schenkt, gaat ie open
nah, I assure you it's notquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind qua gezicht ook wel, op basis van foto's (heb Sjaan nog nooit irl gezien).
Oh dat weet ik niet. In Shanghai zag je die theebloemen echt overal, en hier zie ik ze eigenlijk nooit, dus ik associeer die thee met China in mijn hooftquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet perse chinees, die heb je ook voor in een theepot.
Ja die ja!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.teaspecials.nl/theebloemen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
viooltjesthee... het klinkt zo ubercute!
De website doet ut nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je kan er japans eten en buffet. Wij gaan er altijd graag naartoe
quote:This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.teaspecials.nl/theebloemen
Dat vind ik het toch net niet. Beetje als die senseo theepads.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus had een tijd dat ze die zooi bestelde, nu heeft ze dat special T. thee apparaat
Ja, dan ben je bij SQ geen 'groene thee mens' meer, maar een 'viooltjesthee mens'quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel slecht voor je imago als je zegt dat je zoiets drinkt
Het was de eerste link op google, het kan vast goedkoperquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Jammer van die prijskaartje....
[..]
Dat vind ik het toch net niet. Beetje als die senseo theepads.
Het is wel lekker hoor, maar ik zie niet in wat er mis is met zakjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Jammer van die prijskaartje....
[..]
Dat vind ik het toch net niet. Beetje als die senseo theepads.
ja, net als die vrouw van de fietsersbondquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dan ben je bij SQ geen 'groene thee mens' meer, maar een 'viooltjesthee mens'
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een thuiswerkkapsel!
[ afbeelding ]
En bikerboots voor dertig euro
Maar krijg je wel kokend water uit dat ding? Want dat was een beetje het issue ook met senseo thee. Los van die zweem koffiesmaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is wel lekker hoor, maar ik zie niet in wat er mis is met zakjes
Ik zag het iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De website doet ut niet
[..]
Ja hij is goed warmquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar krijg je wel kokend water uit dat ding? Want dat was een beetje het issue ook met senseo thee. Los van die zweem koffiesmaak
ja precies. Naja, ik hou het wel bij mijn waterkokert. Anders weer een machine erbij op het aanrecht. Straks kunnen we alleen nog kant-en-klaar maaltijden eten omdat er nergens meer ruimte is voor een snijplankquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij is goed warmNet als wanneer je gewoon thee maakt. En het is een apart apparaat dus geen koffiesmaak.
Wij gingen eerst regelmatig naar Bouvigne Paradis, maar dat staat me inmiddels een beetje tegen.. Het is ook echt altijd hetzelfde wat ze daar hebben, dus daar moet je niet te vaak naartoequote:
Het is ook gewoon duurquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies. Naja, ik hou het wel bij mijn waterkokert. Anders weer een machine erbij op het aanrecht. Straks kunnen we alleen nog kant-en-klaar maaltijden eten omdat er nergens meer ruimte is voor een snijplank
dat klinkt echt heul onchinees!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij gingen eerst regelmatig naar Bouvigne Paradis, maar dat staat me inmiddels een beetje tegen.. Het is ook echt altijd hetzelfde wat ze daar hebben, dus daar moet je niet te vaak naartoe
Ik hoef ook geen aparte theemachine nee.. Ik vind de koffiehoek al oververtegenwoordigd met een koffiezetter en een senso op ons mini aanrechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies. Naja, ik hou het wel bij mijn waterkokert. Anders weer een machine erbij op het aanrecht. Straks kunnen we alleen nog kant-en-klaar maaltijden eten omdat er nergens meer ruimte is voor een snijplank
Daar ben ik een keer geweest met mijn werk volgens mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij gingen eerst regelmatig naar Bouvigne Paradis, maar dat staat me inmiddels een beetje tegen.. Het is ook echt altijd hetzelfde wat ze daar hebben, dus daar moet je niet te vaak naartoe
Ja I know.. Ze hebben er bakken met nasi en bami en sate en zo. Maar ook frietjes met snacks en een salade bar.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja I know.. Ze hebben er bakken met nasi en bami en sate en zo. Maar ook frietjes met snacks en een salade bar.
Die foe yong hai is wel echt superlekker daar! Daar zit die rode saus niet bij dus effectief is het gewoon een heule grote omelet met groenten
Dat is echt een vreetschuur. Ook met 2 verdiepingen, maar wel een buffet op allebei de verdiepingen. Mijn pa heeft daar een keer gezeten met de knoop van z'n broek losgemaakt, want hij had zoveel gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer geweest met mijn werk volgens mij.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag een knuffel willen geven!
Ik tel al voor 15 personen vleesquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb dus zo'n recept voor een soort basic saus uit mijn sopranos kookboek. Nu doen ze er EN een pond ribbetjes in, een pond worst en een pond 'veal stew meat'
EN NADERHAND MOET JE NOG GEHAKTBALLEN MAKEN.
Ik denk dat ik alleen ribbetjes ga halen
Best belachelijk, misschien doe ik wel helemaal geen vlees behalve op t einde gehaktballetjes. Dan wordt t maar wat anders. Anders flikker je al voor minstens 20 euro vlees erinquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is echt een vreetschuur. Ook met 2 verdiepingen, maar wel een buffet op allebei de verdiepingen. Mijn pa heeft daar een keer gezeten met de knoop van z'n broek losgemaakt, want hij had zoveel gegeten
Toen ik er voor het eerst kwam, keek ik mijn ogen uit, echt waar. Zoveel keus jonguh! En weinig kookskills gewend van thuis, en sobeso geen restaurant gewend. Inmiddels hoef ik er niet meer zo nodig naartoe. En inmiddels heeft ook mijn vader eindelijk door dat er andere plekken zijn om te eten dan alleen maar daarquote:
Dat je een restaurant uitkiest omdat sommige mensen niets lusten, zo hatelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik er voor het eerst kwam, keek ik mijn ogen uit, echt waar. Zoveel keus jonguh! En weinig kookskills gewend van thuis, en sobeso geen restaurant gewend. Inmiddels hoef ik er niet meer zo nodig naartoe. En inmiddels heeft ook mijn vader eindelijk door dat er andere plekken zijn om te eten dan alleen maar daarMaar zo handig voor mijn broer, want die lust zo weinig en zo kan ie zien wat ie pakt blablabla. Maar ook hij gaat inmiddels graag naar andere plekken
Ow, das nog erger jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahahaha
Mijn vader valt serieus in slaap in dat soort tenten omdat ie te veel eet en warmte enzo. Da's schamen tot de macht 30
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ok als je het niet kan vinden mag je een gil geven, dan haal ik hier wat en stuur naar je op ofzo
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zat zo gisteravond Beauty and the Beast terug te kijken en daar zit zo'n hele mooie ginger in en die doet me echt aan Sjaan denkenahw lief! maar deze vrouw is wel ff wat knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*wiegt in een hoekje*quote:
Ongeveer iddquote:
cookerquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gezin van 4 waarbij pa niks nieuws probeert en eigenlijk vooral van de Hollandse pot is, mijn broer een autist is met een eetprobleem. En mijn ma had een bepaald dieet want die mocht vanwege reuma geen zuivelproducten, geen citrusvruchten en geen varkensvlees want dat verzuurde de spierenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je een restaurant uitkiest omdat sommige mensen niets lusten, zo hatelijk
Dat klinkt echt fantastischquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gezin van 4 waarbij pa niks nieuws probeert en eigenlijk vooral van de Hollandse pot is, mijn broer een autist is met een eetprobleem. En mijn ma had een bepaald dieet want die mocht vanwege reuma geen zuivelproducten, geen citrusvruchten en geen varkensvlees want dat verzuurde de spieren
nou, als het een zware autist betreft snap ik dat bestquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je een restaurant uitkiest omdat sommige mensen niets lusten, zo hatelijk
Whehehehequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow, das nog erger ja![]()
Lullige bij ons pa was toen, dat ie naast een glazen want bij de ingang zat, dus IEDEREEN die naar binnen of buiten ging had het in theorie kunnen zien. Toen mijn ma het zag, schaamde ze zich ook kapot en siste ze heel snel dat ie z'n broek dicht moest doen
Dat maakt het toch niet leuker voor de mensen die mee moeten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als het een zware autist betreft snap ik dat best
quote:
"mee moeten"quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet leuker voor de mensen die mee moeten?
HET IS APRILquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu al te bedenken WAT DE NEUK we moeten eten met kerst, ik heb geen zin in hetzelfde als afgelopen kerst
Oh jawelquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet leuker voor de mensen die mee moeten?
Pahahah ermahgerd da's wel ernstigquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sinds mijn pa met zijn nieuwe vriendin is, probeert ie wel meer restaurants uit. Hij zat laatst te vertellen dat ie naar zo'n leuk restaurant was geweest, echt een aanrader! En ze hadden zo'n kaart, weet je, waar dan van alles op stond waar je uit kon kiezen en de bediening was zo aardig als ze het kwamen brengen!
B en ik zaten ons lachen een beetje in te houden, maar dat was dus serieus een van zijn eerste ervaringen met een 'normaal' restaurant
Dus dan weet je hoe erg het isquote:
Ik ken m helemaal nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh jawelJij kent mijn broer nog niet zoals ie toen was, dat was geen pretje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |