"Ermagerd zoveel mogelijkheden wieg wieg"quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En mijn broer heeft de gave om altijd precies te bellen wanneer het niet uitkomtTijdens het eten, wanneer je net je jas aan hebt om de deur uit te gaan, etc. Maar een telefoongesprek met hem duurt standaard minimaal een half uur want hij vraagt na wat omwegen wat ie wil vragen en gaat daarna in 1 adem door met heel zijn werkweek te bespreken, maar meestal zonder te vragen hoe het eigenlijk met jou gaat /autist
![]()
Gister belde hij dus weer tijdens het eten dus ik had nie opgenomen. Later sms gestuurd of het belangrijk was geweest en of ie dat ff in een sms kon zetten (onder het mom van 'leer eens kort en bondig te zijn'). Belt ie weeeeer.
'Waarom sms je nie gewoon?'
'Ja ik bel dus ff om te zeggen dat mijn telefoon kapot is want ik kan niet meer sms'en'
'Oh, oops'
Dus nu moet ie een nieuwe. Een met internet dit dat alles, dat gaat heel erg wennen worden voor hem denk ik
SALLY HANSON!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik moest lachen om het ruiltopic
Zal ik zeggen dat ik hem al niet meer heb, of verder negeren?quote:
Ik nog wel meerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb in totaal zon 150-200 lakken weggedaan denk ik
Godver, wat is dan nog het nut van swatches?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Het is zo handig als meerdere bloggers tegelijk 1 collectie online mogen zetten
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, fashionpolish fotoshopt nauwelijks!
Die swatches van FP slaan echt heel vaak nergens op, die kleuren zijn echt nooit als hoe de lakjes echt zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van fashionpolish wil je kopen. Die van de andere bloggers niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, wat is dan nog het nut van swatches?
Hij kan prima sms'en hoor! Hij beheerst de geschreven taal goed en hij weet hoe het werkt op z'n telefoon. Maar hij belt ons gewoon liever want dan kan hij eindeloos lullen en bij een sms moet ie daadwerkelijk nadenken over wat ie wil zeggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom? Kan prima zonder als ie dat niet aan kan toch?
Ja datquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"Ermagerd zoveel mogelijkheden wieg wieg"
Ik ook en zou er nog wel meer weg willen doen. Maar ik doe het maar niet voordat ik spijt krijgquote:
je had het over moeilijke telefoons met internet, daar reageerde ik op....quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij kan prima sms'en hoor! Hij beheerst de geschreven taal goed en hij weet hoe het werkt op z'n telefoon. Maar hij belt ons gewoon liever want dan kan hij eindeloos lullen en bij een sms moet ie daadwerkelijk nadenken over wat ie wil zeggen.
En soms heb ik ff geen zin in die eindeloze verhalen over dingen die voor hem super belangrijk zijn maar wat de rest van de mensheid dan niet snaptDus dan is het wel handig dat ie ook ff to the point kan zijn in een sms
Hendig! Zo weet je nog niet hoe het lakje er nu eigenlijk echt uitzietquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook maar RBL is een beetje duurquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hendig! Zo weet je nog niet hoe het lakje er nu eigenlijk echt uitziet
Al vind ik Scrangie's versie het mooist hier
Oh zo, sorry!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had het over moeilijke telefoons met internet, daar reageerde ik op....
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben de kruidvat al even binnen gelopen ook... openbaar vervoer en ik![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik ben 25 minuten te vroeg
GEwoon doen dan en lekker mee laten klooien. Mits ie het kan handelen als dingen niet doen wat hij wil dat ze doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh zo, sorry!
Ik vind eigenlijk dat het voor hem wel een uitkomst zou kunnen zijn. Hij snapt niks van computers, is heel bang om mis te klikken en zo maar is wel nieuwsgierig naar dingen. Een smartphone is in wezen heel simpel te bedienen, makkelijker dan die telefoon die hij nu heeft met die eindeloze menu's. Gewoon elk ding z'n eigen tegeltje en klaar. Ik denk dat het voor hem op termijn wel wat meer onafhankelijkheid kan betekenen als ie daar ook mee leert omgaan.
Faal allesquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben de kruidvat al even binnen gelopen ook... openbaar vervoer en ik![]()
Hij had z'n huidige telefoon ook nog niet tegen de muur gegooid ondanks dat ie al ruim een kwartier aan het klooien was om mij een sms te sturen terwijl sommige knopjes het niet dedenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
GEwoon doen dan en lekker mee laten klooien. Mits ie het kan handelen als dingen niet doen wat hij wil dat ze doen
Ja, heb een afspraak voor vrijwilligerswerkquote:
Wat voor vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, heb een afspraak voor vrijwilligerswerk.
Om 10 uur...
En het bleek dichterbij dan ik dacht.
En ik moet straks terug door het winkelgebied van Den Haag
ga je voor de geslachtsbepaling?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zo bij de appieen de action
Volgende week wel roze of blauwe kleertjes
Trollbabyquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je voor de geslachtsbepaling?
Zul je zien dat sintersik je gaat trollen en de benen bij elkaar houdt
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan mag je gratis terugkomen. Maar het zal wel weer jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een concept waarbij je chat met mensen die hulpbehoevend zijn. Soort kindertelefoon, maar dan voor volwassenen en via Internetquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk?
En terug door een winkelgebied, ai, succes
Klinkt wel leuk ja! En dat zou je dan als aanvulling op je betaalde werk doen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een concept waarbij je chat met mensen die hulpbehoevend zijn. Soort kindertelefoon, maar dan voor volwassenen en via Internet![]()
Het klonk erg leuk en ook wel fijn voor m'n cv. Aangezien niemand me betaald wil aannemen
Maar jij hebt toch een baan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een concept waarbij je chat met mensen die hulpbehoevend zijn. Soort kindertelefoon, maar dan voor volwassenen en via Internet![]()
Het klonk erg leuk en ook wel fijn voor m'n cv. Aangezien niemand me betaald wil aannemen
Ahhw mag ik met je chattenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes per week vanuit huis. Ik zoek nog iets van 8 uur per week betaald, want heb maar 24 uur. Maar dat schiet dus niet opquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk ja! En dat zou je dan als aanvulling op je betaalde werk doen?
oh, 24 is wel wat aan de karige kant ja. Tenzij je mama wordtquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes per week vanuit huis. Ik zoek nog iets van 8 uur per week betaald, want heb maar 24 uur. Maar dat schiet dus niet op
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, 24 is wel wat aan de karige kant ja. Tenzij je mama wordt![]()
![]()
poederbabies ermahgerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, 24 is wel wat aan de karige kant ja. Tenzij je mama wordt![]()
![]()
Ja joh! Paar minuten te vroeg is juist ruim op tijd en das positief hequote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga maar gewoon, 5 minuten te vroeg moet kunnen
Je wil naar de Librije in de reataurantweek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Omnomnom, restaurant voor trouwdag gereserveerd
Die is pas over 2 maanden, maar we hadden precies de laatste 2 stoelen
Nope, Brasserie 't Zusje in Udenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wil naar de Librije in de reataurantweek?
hoeveel sterren heeft die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope, Brasserie 't Zusje in Uden
Das bij de nieuwe vestiging in Oudenbosch, die vanaf 30 april open gaat jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh nee, elke tiende reservering onbeperkt nassen. Lijkt me geen michelinster nee
Mijn collega vond van wel in ieder geval! En die kan 'gewoon' schranswokken waarderen op z'n tijd, maar ook de wat meer culinaire dingen. Het hoeft van mij ook niet per se allemaal heel fancy of zo, maar het zag er lekker uit, ik vertrouw wel op zijn mening, dus we zijn er weer eens een avondje mee wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
kreten als "avondvullend bourgondisch genieten" geven mij alarmbellen. Maar hopelijk is 't lekker eten
Ja, heeft niet jouw voorkeur he?quote:
eigenlijk klinkt dat heel zieligquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn collega vond van wel in ieder geval! En die kan 'gewoon' schranswokken waarderen op z'n tijd, maar ook de wat meer culinaire dingen. Het hoeft van mij ook niet per se allemaal heel fancy of zo, maar het zag er lekker uit, ik vertrouw wel op zijn mening, dus we zijn er weer eens een avondje mee weg
En ik vind het leuk om nu al zoiets gereserveerd te hebben, heb ik iets om naar uit te kijken
Niet mijn voorkeur is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, heeft niet jouw voorkeur he?
Hij had 4 voorgerechten, 11 hoofdgerechten en 3 toetjes genomen
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet op vakantie dit jaar, dus ik moet het van dat soort dingen hebben hequote:
Awwwwquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet op vakantie dit jaar, dus ik moet het van dat soort dingen hebben he
Ruilen voor ikwilvanmijnautoafpuntnl?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
och en die plus kijfwijven ook weer met hun gratis nagellak, en die OXXIO jankzak
Radioreclame![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
is die in Oudenbosch niet stukken dichterbij trouwens, voor jou?
oh dat snap ik, heb ik zelf ook, maar die eerste opmerking klonk echt alsof dat etentje in juni het enige lichtpuntje in je leven was dit jaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar sowieso, ik vind het leuk om soms wat dingen vast te hebben liggen en dan weet je wat er nog in het verschiet ligt. Ik weet nu ook dat we (als het met mijn promotie meezit en zo) in september nog een weekendje weggaan met de CV, maar dat duurt nog ff.
Maar ook dat we over een maand een bruiloft hebben, over een paar weken mensen komen eten, nog een bioscoop date gepland met vriendinnen, lunchen met m'n broer. Ik kan daar dan echt naar uit kijken soms ja, dat ik weet dat die dingen allemaal nog gaan komen en gezellig en zo![]()
Die snoer ik altijd de mond met 'ik heb geen huis'. Volledige waarheid en ze hebben er geen reactie op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd van het weekend in de stad aangesproken door Oxxio. Ik loop gewoon stug door terwijl die Oxxio kerel mij probeert te overtuigen.
'Nee, het kan niet goedkoper'
'Jawel, mevrouw! Bij Oxxio...'
'Nee echt niet!'
Ik heb zo'n beetje de halve winkelstraat die man achter me aan gehad.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat snap ik, heb ik zelf ook, maar die eerste opmerking klonk echt alsof dat etentje in juni het enige lichtpuntje in je leven was dit jaar![]()
je moet ook niet terugpraten!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd van het weekend in de stad aangesproken door Oxxio. Ik loop gewoon stug door terwijl die Oxxio kerel mij probeert te overtuigen.
'Nee echt niet!'
Irrrrritantquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
'Nee echt niet!'
ik zeg altijd dat ik daar niks over mag bepalen van mijn manquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die snoer ik altijd de mond met 'ik heb geen huis'. Volledige waarheid en ze hebben er geen reactie op.
Ook een goeie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik daar niks over mag bepalen van mijn man![]()
![]()
![]()
Hmm, das een handige om te onthouden!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik daar niks over mag bepalen van mijn man![]()
![]()
![]()
Net doen alsof je een jehova bent.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, das een handige om te onthouden!
Alleen kunnen wij ze bij het portiek nog tegenhouden met een 'geen interesse' en dan gewoon de deur niet open doen. Maar is godver altijd wel een buur die die deur dan wel open doet en dan komen ze alsnog bij ons![]()
Echt?quote:
Jaaaaaaaa, ik kan ze naar boven sturen, mijn bovenbuur is jehovaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net doen alsof je een jehova bent.
HOE???quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD we mogen gratis naar het rijksmuseum
Ik kijk te gemeen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt?
Als ik in de stad loop en ik zie er al eentje lachend op me aflopen, zeg ik altijd meteen 'neeeeeeeee, sorry geen interesse, doei!' voordat ie zelf wat zegt en stug doorlopen, dan achtervolgen ze gelukkig nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |