SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, dat gaat ook niet lukken zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een dame voor m'n auto valt
Slaap lekker en werk ze morgenquote:
Slaap zequote:
Roleplayquote:
Het is zo * Samzz knikt instemmend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als vrouw een banaan eten in de buurt van een man heeft toch wel een leuk effect vaak
Ik bedoelde meer dat ik mama ben maar eigenlijk niet echt liefquote:
Nouja ik bedoel dat ik geen golddigger oid wil. Dat ze m'n Rex zien en dan denken dat er wat te halen valt... die bewaar ik wel voor de 2e datequote:
Zucht. Echt kijk eens op upc.nl, maar laat mij jullie dan bellen anders neemt de ander de salespunten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vast! Ik ken nog iemand die UPC heeft, probeer het maar bij hem
[..]
Jij?
dat snapte ik, vandaar de roleplayquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik mama ben maar eigenlijk niet echt lief![]()
Ik moet echt even rebooten
Wat is dit nu voor rare beredenering.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel dat ik geen golddigger oid wil. Dat ze m'n Rex zien en dan denken dat er wat te halen valt... die bewaar ik wel voor de 2e date
Gewoon jezelf zijn dude. Je rijdt geen wagen van een ton.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel dat ik geen golddigger oid wil. Dat ze m'n Rex zien en dan denken dat er wat te halen valt... die bewaar ik wel voor de 2e date
quote:
Da's helemaal niet zo raar hoor...quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor rare beredenering.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zucht. Echt kijk eens op upc.nl, maar laat mij jullie dan bellen anders neemt de ander de salespunten.![]()
En ja.
jullie meeten elkaar ook allemaal??quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi voelde zich een beetje opgelaten toen ik naar haar zat te staren terwijl ze een Calippo at.
Soms, over het algemeen blijf ik liever binnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jullie meeten elkaar ook allemaal??
Ik heb nergens meer last vanquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn aanbieding is verlengd omdat ik ook nog eens een early adaptor was met alle ellende van dien
En dan nu dat Cisco modem
JA.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zit film1 er nu std bij in? en snelheid is weer omhoog gegaan zie ik.
eerst maar de nieuwe AB
Dat was over de cam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jullie meeten elkaar ook allemaal??
Nee maar wel een redelijk unieke sportwagen. Dat heeft een effect op mensen weet je...quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn dude. Je rijdt geen wagen van een ton.
Huppel, kijk eens in mijn fobo.
Klopt, heb geen UPC meer.quote:
Je kwijlde?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi voelde zich een beetje opgelaten toen ik naar haar zat te staren terwijl ze een Calippo at.
Ze probeert mij over te halenquote:
"De korting op uw abonnementskosten geldt alleen als u minstens één dienst (Internet, Digitale TV of Bellen) bovenop uw huidige abonnement neemt."quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JA.En goedkoper, FILM! zit standaard bij HRZ, ook 3 maanden gratis BOA en EDL.
Misschien wel. Ik betwijfel het enigzins.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar wel een redelijk unieke sportwagen. Dat heeft een effect op mensen weet je...
Ja niet daarbij. De standaardkorting wel. Maar voor blijvende leden nu dus BOA en EDL gratis 3 maanden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze probeert mij over te halen
Omdat het haar bij jouw gelukt is denkt ze het nu overal te kunnen flikken
[..]
"De korting op uw abonnementskosten geldt alleen als u minstens één dienst (Internet, Digitale TV of Bellen) bovenop uw huidige abonnement neemt."
Ja maar ik woon daar toch niet meer.quote:
Ik ook. Kom op zeg. Een auto is maar een auto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik betwijfel het enigzins.
wtf is BOA en EDL?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niet daarbij. De standaardkorting wel. Maar voor blijvende leden nu dus BOA en EDL gratis 3 maanden.
Alsof vrouwen weten dat het ding redelijk uniek isquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar wel een redelijk unieke sportwagen. Dat heeft een effect op mensen weet je...
Nee eigen schuld.quote:
Bellen Onbeperkt Altijd en Eredivisie Live.quote:
Ik vraag me af of 90% van de vrouwen dat ziet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het bureau kwam omhoog.quote:
EDL is eredivisie livequote:
Er is bij mij niks gelukt. Het is pas na 12 jaar sinds het overlijden van mijn pa gelukt dat zijn naam niet meer op correspondentievan UPC staat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze probeert mij over te halen
Omdat het haar bij jouw gelukt is denkt ze het nu overal te kunnen flikken
Vrouwen, met hier en daar een uitzondering, zien een sportwagen. Een sportwagen is duur dus heeft de eigenaar geld!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of 90% van de vrouwen dat ziet.
[..]
Het bureau kwam omhoog.
Bellen doe ik mobiel, vaste telefoon is vooral voor bereikbaarheid en EDL kan me gestolen worden. Ik wil Film1quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee eigen schuld.
[..]
Bellen Onbeperkt Altijd en Eredivisie Live.
Ja toen werkte ik er nog niet ja!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is bij mij niks gelukt. Het is pas na 12 jaar sinds het overlijden van mijn pa gelukt dat zijn naam niet meer op correspondentievan UPC staat.
Zullen we het niet doen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bellen doe ik mobiel, vaste telefoon is vooral voor bereikbaarheid en EDL kan me gestolen worden. Ik wil Film1
Dus helaas. Misschien kan je Bobby nog een tweede abbo aansmeren. Op UPC dan he, niet op jou.
Verdomme. Ben jij altijd zo lastig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bellen doe ik mobiel, vaste telefoon is vooral voor bereikbaarheid en EDL kan me gestolen worden. Ik wil Film1
Dus helaas. Misschien kan je Bobby nog een tweede abbo aansmeren. Op UPC dan he, niet op jou.
Draagt toch bij aan het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg. Een auto is maar een auto.
Dat begrijp ik, maar ik bedoel het zeldzaamheid er van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen, met hier en daar een uitzondering, zien een sportwagen. Een sportwagen is duur dus heeft de eigenaar geld!
Zo denken vrouwen nou eenmaal dus ik snap fax wel
In de woonkamer heb ik Ziggo,in de slaapkamer digitenne. Bij digitenne heb ik EDlquote:
Daarom, beter met die mooie auto een paar keer neucken dan zonder auto niks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Draagt toch bij aan het totaalplaatje.
Alsof het wat boeit verder trouwens... tegen de tijd dat ik weer een date heb zijn beide auto's weggeroest
Ja straks, eerst nog even FOK!kenquote:
Oh, ik zat niet echt mee te lezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik bedoel het zeldzaamheid er van.
Ik ben dan denk ik de uitzonderingquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen, met hier en daar een uitzondering, zien een sportwagen. Een sportwagen is duur dus heeft de eigenaar geld!
Wanneer gaan we stappen dan, je hoeft je auto niet mee de kroeg in te nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof het wat boeit verder trouwens... tegen de tijd dat ik weer een date heb zijn beide auto's weggeroest
Dan weet je iig zeker dat het geen golddiggers zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je geen UPC, mag je mij niet ofzeauw?!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de woonkamer heb ik Ziggo,in de slaapkamer digitenne. Bij digitenne heb ik EDl![]()
Lekker op bed voetballen kijken
Laat dan maar, ik pak mijn Hitachi er wel bij.quote:
Er van... Wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik bedoel het zeldzaamheid er van.
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verdomme. Ben jij altijd zo lastig?
ZOEK FF DE PM OP JA!!quote:
Stel je hebt een date... zou het voor jou geen enkel verschil maken of hij in een jaren 70 Opel Kadet kwam of in een Mercedes SLK?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof vrouwen weten dat het ding redelijk uniek is.
Fax heeft het over dat hij een bijna unieke sportwagen rijdt.quote:
Heb je die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik pak mijn Hitachi er wel bij.
Jeetje, wat een uitnodiging.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moest eens weten
[..]
ZOEK FF DE PM OP JA!!
viespeuken
Dank jequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij zou het echt niet uitmaken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stel je hebt een date... zou het voor jou geen enkel verschil maken of hij in een jaren 70 Opel Kadet kwam of in een Mercedes SLK?
Ik heb een Opelquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan denk ik de uitzondering. Ik heb liever een vent met een afgeragde golf dan met een Mazda
.
Ja ben jij ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan denk ik de uitzondering. Ik heb liever een vent met een afgeragde golf dan met een Mazda
.
Het interesseert me echt geen flikker. Die SLK kan heel goed de bak van pappie zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stel je hebt een date... zou het voor jou geen enkel verschil maken of hij in een jaren 70 Opel Kadet kwam of in een Mercedes SLK?
Dus moet het ervan zijn, niet er van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax heeft het over dat hij een bijna unieke sportwagen rijdt.
Ik heb UPC analoog op de slaapkamersquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de woonkamer heb ik Ziggo,in de slaapkamer digitenne. Bij digitenne heb ik EDl![]()
Lekker op bed voetballen kijken
Pff dat ding bevredigt nog half nog niet zo goed als ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik pak mijn Hitachi er wel bij.
Ik ga nog liever in een zwembad vol met kikkers liggen dan dat ik overstap op UPCquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil je geen UPC, mag je mij niet ofzeauw?!
Nee. Huuu.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen flikker. Die SLK kan heel goed de bak van pappie zijn.
[..]
Dus moet het ervan zijn, niet er van.
Is een Fiat ook goed dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ja maar UPC zou nu ook digitaal moeten werken op TV's met een DVB-C tuner... WRONGquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb UPC analoog op de slaapkamers
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pff dat ding bevredigt nog half nog niet zo goed als ik
Geyl.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in een zwembad vol met kikkers liggen dan dat ik overstap op UPC
Wel. Alleen dan moet je televisie vanaf 2010 zijn.....quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar UPC zou nu ook digitaal moeten werken op TV's met een DVB-C tuner... WRONG
Serieus, de auto interesseert me geen ruk. Tenzij het een Aston Martin isquote:
Jij bent gewoon apart.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij zou het echt niet uitmaken.
Bobby, leer mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pff dat ding bevredigt nog half nog niet zo goed als ik
Ik heb een vijver vol kikkers, is dat wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in een zwembad vol met kikkers liggen dan dat ik overstap op UPC
OW ja, vergeten dat jij voor electroplay gingquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Huuu.
Al vind ik het ook niet zo nodig. De keren dat ik mijn vibrator gebruik is op een hand te tellen in de maand.
Jaquote:
Je hebt er wel succesvol voor gezorgd dat de kans dat ik ooit bij je op visite kom wel heel klein is gewordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een vijver vol kikkers, is dat wat?
[..]
OW ja, vergeten dat jij voor electroplay ging
[..]
Ja
Maar wel een station
Dat zijn die keren dat ik thuis slaap zeker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Huuu.
Al vind ik het ook niet zo nodig. De keren dat ik mijn vibrator gebruik is op een hand te tellen in de maand.
Electroplay?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een vijver vol kikkers, is dat wat?
[..]
OW ja, vergeten dat jij voor electroplay ging
[..]
Ja
Maar wel een station
Het unieke aspect was niet eens zo relevant in die uitspraak...quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax heeft het over dat hij een bijna unieke sportwagen rijdt.
Dat werkte bij mij dan wel weer!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar UPC zou nu ook digitaal moeten werken op TV's met een DVB-C tuner... WRONG
Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn die keren dat ik thuis slaap zeker?
Ik wel een keer per ongelukquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er wel succesvol voor gezorgd dat de kans dat ik ooit bij je op visite kom wel heel klein is geworden
Ik vroeger ook toen ik jong was en met mijn fiets tegen het prikkelelektrodraad kwam. Jezus wat moest ik huilen. Die schrik.quote:
quote:
quote:
M'n pappie heeft een Astonquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, de auto interesseert me geen ruk. Tenzij het een Aston Martin is.
Zijn zequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel. Alleen dan moet je televisie vanaf 2010 zijn.....
quote:
Uhm nee gewoon een speeltje dat tijdens het gebruik kapot ging en dus kreeg ik een stroomstootje door mn kut heenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vroeger ook toen ik jong was en met mijn fiets tegen het prikkelelektrodraad kwam. Jezus wat moest ik huilen. Die schrik.
Ja lief van mij he. Had je niet verwacht zeker.quote:
Misschien in de wintermaanden als de kikkers er niet zijnquote:
Nee had een lullige opmerking verwacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lief van mij he. Had je niet verwacht zeker.
Als ik met die ouwe bak aan kom kakken sluit ik het wel uit in ieder geval. Dat probeerde ik maar te zeggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er vast wel meer die niet zo om het geld geven van mannen die ze daten
Ik moest vrij hard lachenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee gewoon een speeltje dat tijdens het gebruik kapot ging en dus kreeg ik een stroomstootje door mn kut heen
Godverdomme. Hoe je dit zegt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee gewoon een speeltje dat tijdens het gebruik kapot ging en dus kreeg ik een stroomstootje door mn kut heen
Ik schrok me dood ja!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godverdomme. Hoe je dit zegt.hahahahahaha.
Crap. DAT lijkt me niet tof trouwens. Al had ik ooit een raar ding wat voor je buikspieren was, van zo'n Blokker reclame ofzo, dat gaf schokjes. En die had ik ook wel eens daar gebruikt. Maar dat was toch niet helemaal je van het.
Je wilde een gespierde doos?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Crap. DAT lijkt me niet tof trouwens. Al had ik ooit een raar ding wat voor je buikspieren was, van zo'n Blokker reclame ofzo, dat gaf schokjes. En die had ik ook wel eens daar gebruikt. Maar dat was toch niet helemaal je van het.
Ooit eens echt mee gespeeld. Zo bizarquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vroeger ook toen ik jong was en met mijn fiets tegen het prikkelelektrodraad kwam. Jezus wat moest ik huilen. Die schrik.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik experimenteerde wel vaker met gekke dingen.quote:
Welke huid exact?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ooit eens echt mee gespeeld. Zo bizar
Je ziet je huid trillen, voelt weird en het is best wel intens
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet helemaal voor hier wellicht.quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik experimenteerde wel vaker met gekke dingen.
Lies, onderbuik, bovenbenen en balzakquote:
Mag jij allemaal niet weten. Dan schaam ik me.quote:
KPD?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet helemaal voor hier wellicht.
Gelukkig niet!!quote:
Wauw, expliciet deze. Schaamt zich nergens voor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lies, onderbuik, bovenbenen en balzak
Wat staat er dan op de rouwkaart? hihahoquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig niet!!
Stel je voor dat je tegen ouders moet zeggen: Ja uw dochter is overleden door een defect speeltje waardoor ze een stroomstoot door haar vagina kreeg en toen zo erg schrok dat ze dood bleef.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat staat er dan op de rouwkaart? hihaho
Ja ik las je edit. Maar nee Faxie, dan valt je mond open van verbazing en kan je vannacht niet slapen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:
Wat had ik dan moeten zeggen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, expliciet deze. Schaamt zich nergens voor.![]()
Nou nee, dat is toch niet helemaal mijn pakkiejasje aan enzo.
Doe mij maar PM-en danquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik las je edit. Maar nee Faxie, dan valt je mond open van verbazing en kan je vannacht niet slapen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ik noteer een plusje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik experimenteerde wel vaker met gekke dingen.
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik las je edit. Maar nee Faxie, dan valt je mond open van verbazing en kan je vannacht niet slapen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ja dat had ik wel verwacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten zeggen?
"op mijn lichaam" ?
't is niet vervelend of eng hoor, gewoon weird en best wel geil
Ik ben ook wel nieuwsgierig nu. Bobby houdt zich voor het eerst stilquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet helemaal voor hier wellicht.
Kom maar eens kijken in KEL dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij maar PM-en dan![]()
Ik kan het wel aan
Zegt de gast die mijn billen niet opmerkte.quote:
Daar mag ik niet komenquote:
Dan ken je mij nog niet zo goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel verwacht.
Oke, ik geloof je. Maar toch nee!
Waar mag jij wel komen dan?quote:
Je zou je ook moeten schamen voor die auto van je maar daar rij je ook gewoon in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag jij allemaal niet weten. Dan schaam ik me.
Ja, hij is erg stil ja, zit t denken; wtf kraamt zij voor onzin uit. Ze kookt elke avond en gaat elke dag netjes naar haar werk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig nu. Bobby houdt zich voor het eerst stil
I plead the fifth!!quote:
Nogmaals, toestemming vragen bij Yvonne.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit je daar ja?![]()
Ik mag daar niet komen
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou je ook moeten schamen voor die auto van je maar daar rij je ook gewoon in.
We zijn niet in de USquote:
Ieder heeft zo zijn dingen waar hij op let.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zegt de gast die mijn billen niet opmerkte.
Hahahhaa, dit is de drank hoor.
Laten we het wel een beetje exclusief houden daar jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nogmaals, toestemming vragen bij Yvonne.
Ik vind nog niet dat ik uhm "ervaren" genoeg ben om daar toestemming voor te vragen.quote:
Dan moet ik meedoen zeker? ...quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nogmaals, toestemming vragen bij Yvonne.
Oh dan uhm overal maar niet in KELquote:
Je wil me daar niet hebben?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laten we het wel een beetje exclusief houden daar ja
Nou, door deze post zat ik bijna in Goreaanse positie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laten we het wel een beetje exclusief houden daar ja
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan uhm overal maar niet in KEL
Ik wil jou wel in KEL zien komenquote:
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, door deze post zat ik bijna in Goreaanse positie.
Laat eens zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, door deze post zat ik bijna in Goreaanse positie.
Geilbakquote:
Moet ik dat letterlijk opvatten of figuurlijk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jou wel in KEL zien komen
[..]
Ik snap je niet
Is haar schuld.quote:
Echt he!!quote:
Nooit de schuld van de vrouwquote:
Echt niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jou wel in KEL zien komen
[..]
Ik snap je niet
Ja weet ik veel, dacht gewoon dat het een geil standje was ofzoquote:
GOR?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dacht gewoon dat het een geil standje was ofzo
Goed van ons hequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:55 schreef Tamashii het volgende:
In ieder geval doen we de TT waarheid aan.
Dat laat ik in het midden, zoveel zijn er niet die je zien komen. Ongemakkelijk voel je je er vast niet bij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik dat letterlijk opvatten of figuurlijk?
Van haar wel. Voor haar was ik nog maagd en onschuldigquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit de schuld van de vrouw![]()
Nooit!
Ik kreeg inspiratie via de PMquote:
Hmm zou je denken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden, zoveel zijn er niet die je zien komen. Ongemakkelijk voel je je er vast niet bij.
Onwetende braafheid ikquote:
Je bent denk ik in de war met FOK!.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van haar wel. Voor haar was ik nog maagd en onschuldig
Je was toch niet braaf en truttig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg inspiratie via de PM
[..]
Hmm zou je denken?
Sowieso. B op je ene bil, B op je andere bil. Als je dan bukt staat er Bobquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso. B op je ene bil, B op je andere bil. Als je dan bukt staat er Bob
Zo flauw dat ik gewoon moest lachen, hardopquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Wil niet zeggen dat ik geen last kan hebben van ongemakkelijk voelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was toch niet braaf en truttig?
Ik las Koreaansequote:
Dat hoort er bijquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo flauw dat ik gewoon moest lachen, hardop
[..]
Ben ik ook niet. Wil niet zeggen dat ik geen last kan hebben van ongemakkelijk voelen
quote:
Nja het begon al een beetje toen ik Rokje leerde kennen, maar FOK heeft me altijd onschuldig gelaten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met FOK!.
FOK! vernietigd onschuld, vrouwen doen dat niet.
Die komt van het mopje van Brigitte Bardotquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mja, toen ik de rokjes leerde kennen ging het ook misquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja het begon al een beetje toen ik Rokje leerde kennen, maar FOK heeft me altijd onschuldig gelaten.
FOK! heeft echt al mijn onschuld weggevaagdquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja het begon al een beetje toen ik Rokje leerde kennen, maar FOK heeft me altijd onschuldig gelaten.
Mooiquote:
FOK! was niks bij mij. Rotten.com. .....quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK! heeft echt al mijn onschuld weggevaagd
Die heb ik best lang weten te ontwijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
FOK! was niks bij mij. Rotten.com. .....
Oh dat was ook wel leuk ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
FOK! was niks bij mij. Rotten.com. .....
Black Dahlia. Dat doet mij denken aan vroeger, al die gasten vroeger dan; wil je liever verkracht worden of je mond opengesneden tot de joker en dan zout erin?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik best lang weten te ontwijken
Ik leg de link even nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Black Dahlia. Dat doet mij denken aan vroeger, al die gasten vroeger dan; wil je liever verkracht worden of je mond opengesneden tot de joker en dan zout erin?
Black Dahlia is een post op rotten.com. Maar dat lijkt op die vraag, de tweede suggestie dan.quote:
Oh ok!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Black Dahlia is een post op rotten.com. Maar dat lijkt op die vraag, de tweede suggestie dan.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok!!
Zo even mn inbox geleegd!! Ik was bijna vol en ik zit nog steeds te wachten op vulgair taalgebruik van ado
1) Ik ben niet zomaar iedereenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n indruk achter laten dat ik zomaar op iedere uitnodiging inga
Mijn inschattingsvermogen moet zich nog even aanpassen aan de users hierquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Ik ben niet zomaar iedereen
2) Uitnodigingen van mij zijn bijzonder
3)
Dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn inschattingsvermogen moet zich nog even aanpassen aan de users hier
Ik dacht dat je al weg was johquote:
Haha nee zat even in lurk-mode, was met andere dingetjes bezigquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al weg was joh![]()
Trusten
Ik zal wat vaker komen, wellicht dat dat mijn inschattingsvermogen ten goede komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja![]()
Hoef jij morgen niet te werken?
Viezerikken hier allemaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee zat even in lurk-mode, was met andere dingetjes bezig
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal wat vaker komen, wellicht dat dat mijn inschattingsvermogen ten goede komt.
Vrijdag is thuiswerkdagje. "Uitslapen" en niet te druk maken. Ben sowieso nachtbraker
[..]
Viezerikken hier allemaal
Ik doe nooit brave en truttige dingen, ik zorg altijd dat ze nasty en geil wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik deed brave en truttige dingen
Niks mis met vaker komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal wat vaker komen, wellicht dat dat mijn inschattingsvermogen ten goede komt.
Vrijdag is thuiswerkdagje. "Uitslapen" en niet te druk maken. Ben sowieso nachtbraker
[..]
Viezerikken hier allemaal
Ik vind je anders nog wel braaf overkomen hier hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe nooit brave en truttige dingen, ik zorg altijd dat ze nasty en geil worden
[..]
Niks mis met vaker komen![]()
Oh lekkerIk ben ziek op het moment en doordat ik dan overdags heb liggen slapen ben ik nu wakker
Omdat hier alles wat je zegt tegen je gebruikt kan wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind je anders nog wel braaf overkomen hier hoor![]()
Ziek zijn is kut, had het twee weken geleden ook, nu alleen nog wat hoesten.. En wakker dus
Da's waar! Leuk logboek voor laterquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat hier alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan![]()
Kinkyquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's waar! Leuk logboek voor later
En ja
Volgens mij zijn we alleen overgebleven
Kinky wat?quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kinky wat?
Dat we alleen over zijn??
Neuken? Bind ik je even vast aan de totempaal en doe een regendans.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik twijfelde tussen geil en kinky, ik koos voor kinky. Don't know why
Okquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuken? Bind ik je even vast aan de totempaal en doe een regendans.
Kun jij met de handdoek in je haar weer naar huis.
Kinky enough?
't is duidelijk dat je de "totempaal" en "regen" niet op waarde inschat in dezequote:
De totempaal wel, de regen heb ik mijn twijfels overquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
't is duidelijk dat je de "totempaal" en "regen" niet op waarde inschat in deze
Hoiquote:
Really? Hier regent het pijpenstelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:26 schreef AldoTheApache het volgende:
half 9, de zon schijnt, de sportkleren zijn aan, dit wordt een mooie dag
Rotterdamquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Really? Hier regent het pijpenstelen.
Ook met zonquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rotterdam, waar het zonder zon 1 grote droeve treurnis is
I don't care ... I love itquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
te voorspelbaar
En nu ga ik ff hardlopen
Ik wil mijn oude ritme weer terugquote:
Neem drumlessenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil mijn oude ritme weer terug
Hoi schat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je je al wat beter?![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem drumlessenMag ik op jouw bips drummen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je je al wat beter?![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem drumlessenNee, maar dat komt nu omdat ik wel 4 uur slaap heb gehad. Dus ik val vanmiddag weer in slaap en lig vannacht weer wakker. Fijn uitzieken wel op deze manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je je al wat beter?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waarom zou je dat willenquote:
Wellicht kan je dan even een uurtje plat en je wekker zetten....quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt nu omdat ik wel 4 uur slaap heb gehad. Dus ik val vanmiddag weer in slaap en lig vannacht weer wakker. Fijn uitzieken wel op deze manier
Jij hebt mijn billen nooit naakt gezien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op jouw naakten bips? Nou, waarom denk je?
Ppffff.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt mijn billen nooit naakt gezien.
De putten erin dempen het geluid, kan je beter een echt drumstel nemen
Ik ga mezelf wel wakker houden en vanavond lekker vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen
[..]
Wellicht kan je dan even een uurtje plat en je wekker zetten....
En dan zorgen dat je vanavond gewone tijd naar bed kan
Kan ook en dan maar hopen dat je niet midden in de nacht wakker wordtquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mezelf wel wakker houden en vanavond lekker vroeg naar bed.
Nou inderdaad!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ook en dan maar hopen dat je niet midden in de nacht wakker wordt
Omdat dan de meeste werkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom is er overdag nooit iets leuks op tv?
Ik kijk Rekkit Rabbitquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroeger waren er tenminste leuke cartoons op tvquote:
Wat is het en waar vind ik dat?quote:
Pro Bull riding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Pro Bull riding.
The british GT
Genoeg te zien
Neequote:
Oh, ik welquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is het en waar vind ik dat?
Gevonden en vind ik ook niet leuk![]()
Oh niet slim...quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar vind ik dat ook leuk?
[..]
Nee![]()
Maar de laatste dagen val ik elke keer in slaap tijdens een disneyfilm
Ik ga straks Criminal Minds kijken met mn zoonquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh niet slim...
Ander filmpje wellicht?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks Criminal Minds kijken met mn zoon
Geen porno?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik wel. Extreme sports tv en motors tv...
Mijn kanalen
Yeahquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
Nog een paar uurtjes dan ga ik me ook vermaken met nieuw speelgoed
Is de meet bij jou?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond pannenkoeken bakken.... pff tis altijd zo'n werk maar pannenkoeken
Ow ik ga morgen pannenkoeken eten met mijn vriendin.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik ga morgen pannenkoeken eten met mijn vriendin.
Handig, zo een spaarkaart. De goedkoopste pannenkoek gratis.
Mijn pannenkoeken zijn lekkerderquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel 1 fakking grote en lekkere pannenkoek.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:53 schreef Faxie het volgende:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen via Fok datequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:55 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, ik heb zitten denken. Jij wil op je eerste date met je andere auto.
Ga je dan ook je fobo aanpassen want daar staat je Mazda op.
Cinquecentoquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whut? 2 auto's doe maar luxe
Wat voor één?
Oke, ik denk wel dat je een punt hebt. Alleen wanneer je op het terras afspreekt hoeft ze je auto natuurlijk niet perse te zien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik ga niet aanpassen hoor![]()
Ik zei ook dat ik overwoog om met de ander te gaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |