Het zijn nu de eerste echte stevige buien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:18 schreef picodealion het volgende:
Poeh, ik moet toch maar even kijken of mijn achterband en rem nog goed zijn, of dat ik echt nog even deze machine onder controle moet krijgen. Het had flink geregend hier dus ik reed al vrij rustig, maar zonet toch bijna weer een glijer gemaakt.
Ik reed hier:
https://maps.google.nl/ma(...)p=12,206.95,,0,22.56
Licht ging op oranje, ruim tijd om te remmen en links stonden voetgangers klaar om over te steken. Ongeveer bij de pijl direct voor in beeld (vervormd) begon mijn achterwiel weer te glippen en wilde me links inhalen. Snel even de voorrem goed ingeknepen en voetjes aan de vloer, maar tegen de tijd dat ik weer rustig bij de streep stond liepen de mensen al recht voor me.
Nu is dit wel een beetje een helling naar beneden en was het glad, maar dat betekent wel echt dat ik hier beter bedacht op moet zijn.
Schoof woensdag nog met het koekblikje tegen de drempel aan van een rotondequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:32 schreef BlackLining het volgende:
Altijd met de eerste buien na een droge (en koude > pekel) periode. Zooi die vast lag op het wegdek en er tussentijds niet is afgespoeld (zand enzo) wordt nu allemaal losgeweekt en dat vormt een glad laagje. Beetje rustig aan als het lang droog geweest is.
Als je achterwiel gaat kwispelen werkt gas bij het best. Gas bij, recht zetten en remmen.
Oh jawel....quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Dekatria het volgende:
70 euro betalen voor 4L Castrol, doe je toch iets niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Kan ook niet echt respect hebben aan dat verongelijkte 'kijk deze automobilist eens' wat die gasten dan hebben. Ze hebben vast wel iets gedaan om 'm te provoceren, en gaan het dan nog even uitvechten op de openbare wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef JK1982 het volgende:
Deze gasten zijn ook lekker aan het k*tten trouwens..
Ze zitten hem wel te pesten, maar de automobilist is ook niet van onbesproken gedrag. Hij snijd ze meerdere malen af en probeert er uiteindelijk een van de weg af te drukken. Beide kanten zijn hier verkeerd bezig. De automobilist laat zich provoceren, en besluit uiteindelijk mee te spelen en de motorrijders hadden de automobilist gewoon met rust moeten laten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan ook niet echt respect hebben aan dat verongelijkte 'kijk deze automobilist eens' wat die gasten dan hebben. Ze hebben vast wel iets gedaan om 'm te provoceren, en gaan het dan nog even uitvechten op de openbare weg
Dat zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Beide kanten zijn hier verkeerd bezig.
Je weet ook niet wat er voor dit filmpje allemaal heeft plaatsgehad natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha die had ik gezien inderdaadDe eerste keer las ik inderdaad POLICE
Ik zit trouwens toch nog even naar het begin te kijken, daar rijden ze nog rustig en is er niks aan de hand. Vervolgens halen ze die auto in en daarna zie je de auto de motor met camera afsnijden. Vanaf daar gaat het mis. Ik zou toch moeten concluderen dat de automobilist geprovoceerd heeft.
Nee dat niet, maar totdat hij ging afsnijden is alles relatief rustig onder de motorrijders. Daar is de agressie dus wel begonnen. Maar zoals ik al zei: ze zijn allemaal fout. Ze jutten elkaar op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat er voor dit filmpje allemaal heeft plaatsgehad natuurlijk.
bekend probleem. Waarschijnlijk een BMW rijdende copper. Hier int dorp rijdende op een alp zwaait wel terugquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef lipjes het volgende:
ik trouwens van de week zwaaien naar motoragenten.
Zwaaien ze godver niet terug
Stonden er 2 bij elkaar...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bekend probleem. Waarschijnlijk een BMW rijdende copper. Hier int dorp rijdende op een alp zwaait wel terug
Een paar weken terug zwaaide ik godverdomme ook naar een motoragent. Pas daarna zag ik wat hij stond te doen. Meneer stond te laserenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef lipjes het volgende:
ik trouwens van de week zwaaien naar motoragenten.
Zwaaien ze godver niet terug
Ben altijd een beetje huiverig voor die dingen. Volgens mij ga je daar steeds gemakkelijker van rijden. Een beetje zoals de koekblikker die je recht in je ogen kijkt en dan toch naar links gaat. Nu met dr schouder check is het een hele bewuste, fysieke handeling. Ik heb toch het gevoel dat dat beter werkt, omdat het niet zo snel iets wordt waarbij je wel kijkt maar niets ziet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Stonden er 2 bij elkaar...
Tevens, van de week ff deze bestellen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |