SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 23:07:22 ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kut, ik haalde 2 dingen door elkaar
Ik dacht dat je reageerde op de reactie van lasergamen
Neusdopje!! Dat hoef je niet eens hard te doenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet eens hard knijpen met rechts momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
ALLEMAAL IN DE RIJ AUB. 1 KNIJP PER PERSOON.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALLEMAAL IN DE RIJ AUB. 1 KNIJP PER PERSOON.Aaaw.... Ook niet zachtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truequote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neusdopje!! Dat hoef je niet eens hard te doen
ALLEMAAL IN DE RIJ AUB. 1 KNIJP PER PERSOON.Knijpen vind ik ook goed hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Huppelmuts pakt even haar nagelvijl erbij
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moeten we wel even apart want als huppel je ziet bijten wil ze ook.
quote:Rabobank
Als gevolg van extra veiligheidsmaatregelen na DDoS-aanvallen kan Rabo Internetbankieren verminderd of vertraagd beschikbaar zijn. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses.
Slaap lekker chickquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doucheeeee
Met nieuwe rituals dingen die ik gister gekregen heb
Douchse en slaap lekkerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doucheeeee
Hfquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doucheeeee
Ik heb chipsquote:
Ik heb de hele middag liggen slapen dus dat wordt weer nachtbraken vannachtquote:
Grrr, waar is Jules als je 'm nodig hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb chips![]()
Even gekeken en mama heeft niet zitten pm-en met stalker
Sorryquote:
Als jij een onvoldoende wilt halen...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ruilen? Maak jij mijn schoolopdracht af, ga ik slapen.
Dat is kut, ja. Helemaal omdat je in de nacht in je eentje bent en er niks te doen is.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag liggen slapen dus dat wordt weer nachtbraken vannacht
Haarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grrr, waar is Jules als je 'm nodig hebt
[..]
Sorry![]()
Gelukkig heb ik nog zo'n 65 Disneyfilms om te kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij een onvoldoende wilt halen...
[..]
Dat is kut, ja. Helemaal omdat je in de nacht in je eentje bent en er niks te doen is.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij een onvoldoende wilt halen...
Max heeft door dat de kat niet vrij mag zolang Max haar eten niet op heeft.quote:
Hallo meneer met de mooie ogenquote:
Wat een bazenhond is dat beest tochquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max heeft door dat de kat niet vrij mag zolang Max haar eten niet op heeft.
Normaal eet Max haar bak direct leeg, nu doet ze al uren met haar voer
Hoi Huppelquote:
Ik had nog niet op "Invoeren" gedrukt, mijn vulgair taalgebruik is jullie bespaard geblevenquote:
Hoe is het?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi Huppel
[..]
Ik had nog niet op "Invoeren" gedrukt, mijn vulgair taalgebruik is jullie bespaard gebleven
Daar gaan mijn kansenquote:
Dat leren wij van de mannenquote:
Ik zal nooit iemand van jou afpakkenquote:
Samen delen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand van jou afpakken. Nooit.
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen delen?![]()
Lol, ik dacht oe PM ben benieuwd wat Ado stuurt, is het een pm van jou
We kunnen het hem altijd vragen/voorstellenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wil wel delen, als Ado dat ook wil.
Oh deceptie weerquote:
Daar ben ik helaas goed inquote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij hebben we hem weggejaagd Samzz
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat ervan overblijft. Organen verpatsen op de zwarte markt.
[..]
Ik ook, behalve bij de mensen die weggejaagd moeten wordenquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, behalve bij de mensen die weggejaagd moeten worden
Jij hebt geen recht van sprekenquote:
Kut is dat hequote:
Ik was me bewust van de ironiequote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken
[..]
Kut is dat he
Goed! Net een beetje gewerkt, dus nog even tijd voor wat ontspanningquote:Op donderdag 11 april 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het?
Vulgair taalgebruik mag wel in mijn pm
Net gedoucht jaquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen delen?![]()
Lol, ik dacht oe PM ben benieuwd wat Ado stuurt, is het een pm van jou
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wil wel delen, als Ado dat ook wil.
Ik ben ook niet zo vies van delen hoorquote:
[..]
Oi, je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed! Net een beetje gewerkt, dus nog even tijd voor wat ontspanning
[..]
Net gedoucht ja
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook niet zo vies van delen hoor
Nee dat weet ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Net gedoucht ja
[..]
[..]
[..]
SAMMMMMMMMMMMMZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Net gedoucht ja
[..]
[..]
[..]
Heb je vlgs mij wel ergens in een topic voorbij zien komenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oi, je weet niet eens hoe ik eruit zie.
Wij weten veel van elkaarquote:
Nee, zo een volle inbox vol faxies is niet zo interessant.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je reageert ook al niet op je PM's nee
ja, ja en al een klein jaartje niet meerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rook jij?
Drink jij?
Gebruik je drugs?
Handig om te weten.
Mijn organen zijn verpest, goeie jeugd gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rook jij?
Drink jij?
Gebruik je drugs?
Handig om te weten.
Noujaaa zegquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, zo een volle inbox vol faxies is niet zo interessant.
Ik praat even met Ado ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja, ja en al een klein jaartje niet meer
Hm, dit drukt de prijs wel enigzins.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn organen zijn verpest, goeie jeugd gehad
Omdat je weet wat mijn antwoord isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je reageert ook al niet op je PM's nee
Ik wilde pm'en, maar weet niet wat jij nog wel vulgair vindquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja, ja en al een klein jaartje niet meer
try mequote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wilde pm'en, maar weet niet wat jij nog wel vulgair vind
Ik zou het gewoon voor de aasgieren overlaten. Dan is er nog wat lol te beleven, verdienen valt er weinigquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik praat even met Ado ja.
[..]
Hm, dit drukt de prijs wel enigzins.
Dat betekent dat de aasgieren hier maar wat sneller op moeten hoepelen.
het kan toch ook dat je onze organen nog zou willen verkopenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik praat even met Ado ja.
[..]
Hm, dit drukt de prijs wel enigzins.
Dat betekent dat de aasgieren hier maar wat sneller op moeten hoepelen.
Ik heb mijn bronnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je vlgs mij wel ergens in een topic voorbij zien komen
[..]
Wij weten veel van elkaar
Past dat nog?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een streepje op zijn bedpost.
Ik ookquote:
Nouja, ik moet ook monden voeden thuis.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon voor de aasgieren overlaten. Dan is er nog wat lol te beleven, verdienen valt er weinig
Gaat hij jullie toetakelen dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het kan toch ook dat je onze organen nog zou willen verkopen
Jezus, ik denk dat we het over dezelfde hebben.quote:
Juist niet...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een streepje op zijn bedpost.
Ik ben doorgaans niet zo van de zachte knuffelseks neequote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik moet ook monden voeden thuis.
[..]
Gaat hij jullie toetakelen dan?
Ergens had ik nog hoopquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je weet wat mijn antwoord is.
Je weet het nooit hequote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik moet ook monden voeden thuis.
[..]
Gaat hij jullie toetakelen dan?
Er zijn nog twee optiesquote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus, ik denk dat we het over dezelfde hebben.
Oh haiquote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet zo van de zachte knuffelseks nee
Ow, handig om te weten dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet zo van de zachte knuffelseks nee
U serious?quote:
True, ik blijft wel uit de buurt.quote:
Succesquote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga jullie maar even wegklikken en actief verder met school.
Daaag!
Dat is best nasty haha.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja al de 87e keer bij haarMaar 100 keer is scheepsrecht
Ja, anders blijft er niets van overquote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Af en toe even een nieuw bed kopen.
[..]
Succes!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga jullie maar even wegklikken en actief verder met school.
Daaag!
Interesse?quote:
Niet zo open en bloot! Dan ben IK de roddeltantequote:
JH..?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Interesse?
[..]
Niet zo open en bloot! Dan ben IK de roddeltante
Hij heeft inmiddels een vaste klantenkortingskaart bij de meubelboulevard.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, anders blijft er niets van over
JH?quote:
Wat de neuq. PM is even!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JH?
Dan is er nog een derde optie vlgs mij
Nou, ik ben ook geen fan van knuffelseksquote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Interesse?
[..]
Niet zo open en bloot! Dan ben IK de roddeltante
Hij: "Je moest eens weten!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een vaste klantenkortingskaart bij de meubelboulevard.
"Meneer Faxie, bent u daar nou al weer? U bent zeker wel een beest in bed?"
Leer het verschil tussen eens en is eensquote:
Haha, dat terwijl tam zelf ook een taalnazi is.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leer het verschil tussen eens en is eens
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een vaste klantenkortingskaart bij de meubelboulevard.
"Meneer Faxie, bent u daar nou al weer? U bent zeker wel een beest in bed?"
neuq?quote:
Goed zo, alleen maar meer mogelijkheden en optiesquote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook geen fan van knuffelseks
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij: "Je moest eens weten!"
*Faxie loopt terug naar de auto*...... HUUUUUUUUUUU
Krassen in zijn auto.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij: "Je moest eens weten!"
*Faxie loopt terug naar de auto*...... HUUUUUUUUUUU
Ik zie het zo voor mequote:
Krassen in z'n auto? Haha, grapjasquote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krassen in zijn auto.
[..]
Ik zie het zo voor me
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neuq?
Ik ben niet zo subbig aangelegd, PM jij maar
[..]
Goed zo, alleen maar meer mogelijkheden en opties
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Valt wel mee hoor?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, dat terwijl tam zelf ook een taalnazi is.
Ik bedoel dat hij gaat zitten krassen in zijn auto. Niet krassen zetten in zijn auto.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krassen in z'n auto? Haha, grapjas
Oh, dat kan wel jaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij gaat zitten krassen in zijn auto. Niet krassen zetten in zijn auto.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is niet zo moeilijk he!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoor, je doet maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk he!!
Zal ik hem nog een keer posten? Hij is zo leuk!!
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben niet zo subbig aangelegd, PM jij maar
Ik heb in Fax zijn auto mogen zitten. Zat niet erg comfortabel achterinquote:
Done!!quote:
Your wish is my commandquote:
Zo'n knappe ventquote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Done!!
Zo die Ryan Reynolds zou ik ook wel met alle plezier uit elkaar willen trekken!!
Hoe kan dat nou? Afgezien van beenruimte zijn het toch fijne stoelen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in Fax zijn auto mogen zitten. Zat niet erg comfortabel achterin
RR.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Done!!
Zo die Ryan Reynolds zou ik ook wel met alle plezier uit elkaar willen trekken!!
Ik moest mijn knie weer in het slot draaien door je auto.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Afgezien van beenruimte zijn het toch fijne stoelen?
Ik ben een dwerg en ik zat met mijn knieën in mijn nekquote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Afgezien van beenruimte zijn het toch fijne stoelen?
Met baard vind ik hem dus absoluut niet geilquote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n knappe vent
Daarom: Blade 3 kijken.
Ik heb er niet in gezeten, maar als jij er al niet comfortabel in zit, ik ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in Fax zijn auto mogen zitten. Zat niet erg comfortabel achterin
Ja toch.quote:
Ik heb tegenwoordig een drie dagen baardjequote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met baard vind ik hem dus absoluut niet geil
Maar bij jou zal dat ongetwijfeld zo geil zijn dat zelfs de sahara nog nat zal wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een drie dagen baardje
Ik heb daar ook wel eens gezeten om te testen hoor. Zat primaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neem zelf eens plaats...
Niks met haten te maken.
Wanhopig?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bij jou zal dat ongetwijfeld zo geil zijn dat zelfs de sahara nog nat zal worden
Oh ja, ik mocht in fax zn auto rijden!!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er niet in gezeten, maar als jij er al niet comfortabel in zit, ik ook niet
Tering, doe dan maar een pm ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bij jou zal dat ongetwijfeld zo geil zijn dat zelfs de sahara nog nat zal worden
Nee, geilquote:
Niet zitten, een ritje achterin meemaken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens gezeten om te testen hoor. Zat prima
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik mocht in fax zn auto rijden!!
FAX WANNEER MAG IK SCHEUREN IN JE BOLIDE?
Godverdomme, zo'n pickup line heb ik zelfs nooit gebruiktquote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
etwijfeld zo geil zijn dat zelfs de sahara nog
Waarom als ik een keer zo doe krijg ik dit soort reacties en een bij een fax met zijn constante stroom van dit soort opmerkingen krijg ik te horen dat ik me er maar niet aan moet storen?quote:
Ja in die auto die ik dinsdag op ga halen jaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik mocht in fax zn auto rijden!!
FAX WANNEER MAG IK SCHEUREN IN JE BOLIDE?
Meet jij altijd met twee matenquote:
Wat voor een bak ga je halen dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in die auto die ik dinsdag op ga halen ja
Ik hoef geen ritje van achteren, bahquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet zitten, een ritje achterin meemaken.
Oh, spuit elfquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom als ik een keer zo doe krijg ik dit soort reacties en een bij een fax met zijn constante stroom van dit soort opmerkingen krijg ik te horen dat ik me er maar niet aan moet storen?
Ik heb swagquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom als ik een keer zo doe krijg ik dit soort reacties en een bij een fax met zijn constante stroom van dit soort opmerkingen krijg ik te horen dat ik me er maar niet aan moet storen?
Nee hoor, als ik wanhopig was geweest dan had ik wel op de avances van mn stalker ingegaanquote:
Hij is heel fout hequote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Godverdomme, zo'n pickup line heb ik zelfs nooit gebruikt
Ik vond hem leukquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij juist nietquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik wanhopig was geweest dan had ik wel op de avances van mn stalker ingegaan
[..]
Hij is heel fout he![]()
Maar een 3-dagen baardje is toch wel iets heel anders dan een volle baard. Volle baard vind ik
Hmm, ik ben sowieso niet zo van de baarden.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met baard vind ik hem dus absoluut niet geil
Jij past er niet eens inquote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er niet in gezeten, maar als jij er al niet comfortabel in zit, ik ook niet
Oh haiquote:
Heb jij een stalker dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik wanhopig was geweest dan had ik wel op de avances van mn stalker ingegaan
[..]
Hij is heel fout he![]()
Maar een 3-dagen baardje is toch wel iets heel anders dan een volle baard. Volle baard vind ik
Ik zou een heel betoog kunnen houden over dat vrouwen beter zijn etc, maar ten eerste was het aan de pi te zien niet heel serieus bedoeld en ten tweede zou ik bij faxie ook zo reageren.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je je auto weggedaan? Wat heb ik gemist? Ga je eindelijk een mooie auto kopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in die auto die ik dinsdag op ga halen ja
Oooooooww bbbuuuurrrnnnnnnnnquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je je auto weggedaan? Wat heb ik gemist? Ga je eindelijk een mooie auto kopen?
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik ben sowieso niet zo van de baarden.
[..]
Jij past er niet eens in
Jawel en ik had hem eindelijk koest tot mijn moeder hem ontdekte op FBquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb jij een stalker dan?
Da's waar, ik ben gewoon geil
I know, ik wilde het gewoon even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou een heel betoog kunnen houden over dat vrouwen beter zijn etc, maar ten eerste was het aan de pi te zien niet heel serieus bedoeld en ten tweede zou ik bij faxie ook zo reageren.
Toch kijk ik dat liever op internetquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Ah, de porno is ook weer begonnen op Film 1
Ja precies!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij dacht dat je in huppels auto al ongemakkelijk zat met engel en mij naast je.
Nietes, je zou giechelen en binnen een uur aan m'n voordeur staanquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou een heel betoog kunnen houden over dat vrouwen beter zijn etc, maar ten eerste was het aan de pi te zien niet heel serieus bedoeld en ten tweede zou ik bij faxie ook zo reageren.
Ja een Duitse.... ik wil toch wel een beetje indruk op jou kunnen maken hequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je je auto weggedaan? Wat heb ik gemist? Ga je eindelijk een mooie auto kopen?
Tss. Ik en c_a zaten heel comfortabel in die auto hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij dacht dat je in huppels auto al ongemakkelijk zat met engel en mij naast je.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss. Ik en c_a zaten heel comfortabel in die auto hoor
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss. Ik en c_a zaten heel comfortabel in die auto hoor
Eh, actie-avontuur?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Ah, de porno is ook weer begonnen op Film 1
Mn moeder later: goh wat lief dat je de auto hebt opgeruimd voor ons!!quote:
Volgende krasje op het bed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nietes, je zou giechelen en binnen een uur aan m'n voordeur staan
Mooi was dat jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn moeder later: goh wat lief dat je de auto hebt opgeruimd voor ons!!
Paar uur later: Ho wacht, gewoon de lege flessen drank naar de acherbak gegooid ontdekte ik!!
Goed bezig. Detailsquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een Duitse.... ik wil toch wel een beetje indruk op jou kunnen maken he
Hehe, we hebben goed ons best gedaan alles op te krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn moeder later: goh wat lief dat je de auto hebt opgeruimd voor ons!!
Paar uur later: Ho wacht, gewoon de lege flessen drank naar de acherbak gegooid ontdekte ik!!
Da's ergquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel en ik had hem eindelijk koest tot mijn moeder hem ontdekte op FB
[..]
De goeie porno idd, dit is gewoon een ritueel gewordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch kijk ik dat liever op internet
Nu is het een beetje a'la X-Art, kijkt lekker wegquote:
Ik heb geen film 1quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's erg
[..]
De goeie porno idd, dit is gewoon een ritueel geworden
Na 0:00 uur begint het en staat als achtergrond op. Gewoon rustgevend![]()
Geen hijgreclames, gelul, weerbericht of herhalingen van P&W. Gewoon easy going seks
HAHA. ik heb wel wat meer nodig schatje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
HAHA. ik heb wel wat meer nodig schatje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Tamashii het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Besef goed wat je vraagt hier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Tamashii het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
HAHA. ik heb wel wat meer nodig schatje.
Nu zit hij met een klein stijfje omdat je schatje zei hequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij kriebelt al een beetje jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zit hij met een klein stijfje omdat je schatje zei he
Een lekker stukje vlees jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik las "glimme detailsquote:
Ik vraag niks. Ik deel iets mede.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zit hij met een klein stijfje omdat je schatje zei he
Ze wordt nu gerimd en beetje gevingerd. En zo'n lounge muziekje eronder.quote:
Nee. Ik eet maar op een stuk vlees.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zal tegen je gebruikt worden, ach dat is dus al gedaan.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zal tegen je gebruikt worden, ach dat is dus al gedaan.
Echt, op film1 premiere?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze wordt nu gerimd en beetje gevingerd. En zo'n lounge muziekje eronder.
Ik hoor nu Ryan Reynoldsquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze wordt nu gerimd en beetje gevingerd. En zo'n lounge muziekje eronder.
Damn, hoe vaak moet ik vragen wat voor auto het wordtquote:
Nee, Film 1.1 geloof ik, 102 bij UPCquote:
Het wordt een kleine gele auto die niet uit Duitsland komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn, hoe vaak moet ik vragen wat voor auto het wordt?
Fiat Punto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het wordt een kleine gele auto die niet uit Duitsland komt.
WE KOMEN ER WEL LIEVE MENSCHEN!
Pff nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn, hoe vaak moet ik vragen wat voor auto het wordt?
En het is goedkoop, maakt niet uit als er een krasje op komt en een koekblik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het wordt een kleine gele auto die niet uit Duitsland komt.
WE KOMEN ER WEL LIEVE MENSCHEN!
Haha, homo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff nou vooruit dan maar.
Een gele Fiat Cinquecento uit 95 met 180k. Jullie mogen me uitlachen hoor
OMFG hebben jullie UPC. Kan ik nog wat verkopen aan jullie, nieuw pakket?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, Film 1.1 geloof ik, 102 bij UPC
Elke avond na 0:00 uur dit hoor
Wtf! Ik wilde serieus Cinquecento typen netquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was de enige aanbieding daar in Putte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf! Ik wilde serieus Cinquecento typen net.
Maar, waarom een Cinquecento?
Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik ben al in Horizon getraptquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMFG hebben jullie UPC. Kan ik nog wat verkopen aan jullie, nieuw pakket?
Lol, jij niet alleen zag ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf! Ik wilde serieus Cinquecento typen net.
Maar, waarom een Cinquecento?
Je bent ook niet al te zuinig op je ego.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, jij niet alleen zag ik![]()
De auto is zuinig, maar ik hoef er niet zuinig op te zijn
Ja maar we hebben sinds 3 april nieuwe pakketten. JE bent vast goedkoper uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?
[..]
Nee, ik ben al in Horizon getrapt
Ik wel, maar het mocht niet batenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent ook niet al te zuinig op je ego.
En dan is opperhater Twi er nog niet eens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
Mammaaa die haters pesten me op Fooohooook![]()
Had ik een ego dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent ook niet al te zuinig op je ego.
Maar... Je gaat van best wel coole auto naar een totaal niet coole auto. Why?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, jij niet alleen zag ik![]()
De auto is zuinig, maar ik hoef er niet zuinig op te zijn
Mijn aanbieding is verlengd omdat ik ook nog eens een early adaptor was met alle ellende van dienquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar we hebben sinds 3 april nieuwe pakketten. JE bent vast goedkoper uit.![]()
Wow. Crisis heeft ook Fax bereikt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja sorry schatje, leven is hard. Maar ik kan het beter maken, echt!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn aanbieding is verlengd omdat ik ook nog eens een early adaptor was met alle ellende van dien
En dan nu dat Cisco modem
2 Auto's schatjequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Je gaat van best wel coole auto naar een totaal niet coole auto. Why?
Er zijn zuinige auto's die mooier zijn dan dat.
Jij?quote:
Nee, ik vis achter het net.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, jij kan er weinig aan doen als mongolen je niet zien.
Wie heeft er hier nu wel een chick. Overrated.quote:
Ik mocht in de geile bak crossen!!quote:
quote:
Oh, je neemt er gewoon tweequote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht in de gele bak crossen!!
Mongolen zien me niet > chicks zien je niet staan > achter het net vissen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh ik volg je niet. Heb ik iets gemist?
Naja, to far dudequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mongolen zien me niet > chicks zien je niet staan > achter het net vissen.
Ofzo
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je voor een dame gaat de Mazda.
Als je voor een man gaat die gele banaan.
Man, een banaan heeft nog meer power dan dat ding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
Mammaaa die haters pesten me op Fooohooook![]()
Vast! Ik ken nog iemand die UPC heeft, probeer het maar bij hemquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry schatje, leven is hard. Maar ik kan het beter maken, echt!
Jij?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie heeft er hier nu wel een chick. Overrated.
Hij moet wel laten zien wie de bitch gaat worden in de relatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, een banaan heeft nog meer power dan dat ding.
Eentje om te pronken, en eentje om te bonkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je neemt er gewoon twee. Nice.
Dus. Wanneer kom je in Enschede wonen?
Dat lukt wel met een gele banaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij moet wel laten zien wie de bitch gaat worden in de relatie.
Ik denk dat vrouwen daar positiever over denken dan mannen hoor. Mannen halen weinig energie uit bananenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, een banaan heeft nog meer power dan dat ding.
Hehe, wie heeft dat verzonnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Denken jullie bij mij aan "braaf en truttig"?
Vast welquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eentje om te pronken, en eentje om te bonken![]()
Staat er iets leuks te koop in de buurt?
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Denken jullie bij mij aan "braaf en truttig"?
Je kunt in geen van beide goed bonken maat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eentje om te pronken, en eentje om te bonken![]()
Staat er iets leuks te koop in de buurt?
Dacht ik wel ja.quote:
Ik zou voor een dame wellicht de eerste date met de Fiat aan komen kakken hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als vrouw een banaan eten in de buurt van een man heeft toch wel een leuk effect vaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen daar positiever over denken dan mannen hoor. Mannen halen weinig energie uit bananen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt in geen van beide goed bonken maat.
Daar gaat het niet omquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Nee. Dat denk ik nog eerder bij mezelf dan bij jou.
Je kansen nemen wel harder af dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou voor een dame wellicht de eerste date met de Fiat aan komen kakken hoor
Ik denk dat dat vooral ligt aan de manier waarop en als ik dit zo van jou lees, kan ik me er wel een beeld bij voorstellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als vrouw een banaan eten in de buurt van een man heeft toch wel een leuk effect vaak
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral ligt aan de manier waarop en als ik dit zo van jou lees, kan ik me er wel een beeld bij voorstellen
Dat moeten mamma's toch ook?quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar bedoel ik dus mee dat het niet klopt
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |