SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 23:07:22 ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kut, ik haalde 2 dingen door elkaar
Ik dacht dat je reageerde op de reactie van lasergamen
Neusdopje!! Dat hoef je niet eens hard te doenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet eens hard knijpen met rechts momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
ALLEMAAL IN DE RIJ AUB. 1 KNIJP PER PERSOON.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALLEMAAL IN DE RIJ AUB. 1 KNIJP PER PERSOON.Aaaw.... Ook niet zachtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truequote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neusdopje!! Dat hoef je niet eens hard te doen
ALLEMAAL IN DE RIJ AUB. 1 KNIJP PER PERSOON.Knijpen vind ik ook goed hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Huppelmuts pakt even haar nagelvijl erbij
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moeten we wel even apart want als huppel je ziet bijten wil ze ook.
quote:Rabobank
Als gevolg van extra veiligheidsmaatregelen na DDoS-aanvallen kan Rabo Internetbankieren verminderd of vertraagd beschikbaar zijn. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses.
Slaap lekker chickquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doucheeeee
Met nieuwe rituals dingen die ik gister gekregen heb
Douchse en slaap lekkerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doucheeeee
Hfquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doucheeeee
Ik heb chipsquote:
Ik heb de hele middag liggen slapen dus dat wordt weer nachtbraken vannachtquote:
Grrr, waar is Jules als je 'm nodig hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb chips![]()
Even gekeken en mama heeft niet zitten pm-en met stalker
Sorryquote:
Als jij een onvoldoende wilt halen...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ruilen? Maak jij mijn schoolopdracht af, ga ik slapen.
Dat is kut, ja. Helemaal omdat je in de nacht in je eentje bent en er niks te doen is.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag liggen slapen dus dat wordt weer nachtbraken vannacht
Haarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grrr, waar is Jules als je 'm nodig hebt
[..]
Sorry![]()
Gelukkig heb ik nog zo'n 65 Disneyfilms om te kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij een onvoldoende wilt halen...
[..]
Dat is kut, ja. Helemaal omdat je in de nacht in je eentje bent en er niks te doen is.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij een onvoldoende wilt halen...
Max heeft door dat de kat niet vrij mag zolang Max haar eten niet op heeft.quote:
Hallo meneer met de mooie ogenquote:
Wat een bazenhond is dat beest tochquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max heeft door dat de kat niet vrij mag zolang Max haar eten niet op heeft.
Normaal eet Max haar bak direct leeg, nu doet ze al uren met haar voer
Hoi Huppelquote:
Ik had nog niet op "Invoeren" gedrukt, mijn vulgair taalgebruik is jullie bespaard geblevenquote:
Hoe is het?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi Huppel
[..]
Ik had nog niet op "Invoeren" gedrukt, mijn vulgair taalgebruik is jullie bespaard gebleven
Daar gaan mijn kansenquote:
Dat leren wij van de mannenquote:
Ik zal nooit iemand van jou afpakkenquote:
Samen delen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand van jou afpakken. Nooit.
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen delen?![]()
Lol, ik dacht oe PM ben benieuwd wat Ado stuurt, is het een pm van jou
We kunnen het hem altijd vragen/voorstellenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wil wel delen, als Ado dat ook wil.
Oh deceptie weerquote:
Daar ben ik helaas goed inquote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij hebben we hem weggejaagd Samzz
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat ervan overblijft. Organen verpatsen op de zwarte markt.
[..]
Ik ook, behalve bij de mensen die weggejaagd moeten wordenquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, behalve bij de mensen die weggejaagd moeten worden
Jij hebt geen recht van sprekenquote:
Kut is dat hequote:
Ik was me bewust van de ironiequote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken
[..]
Kut is dat he
Goed! Net een beetje gewerkt, dus nog even tijd voor wat ontspanningquote:Op donderdag 11 april 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het?
Vulgair taalgebruik mag wel in mijn pm
Net gedoucht jaquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen delen?![]()
Lol, ik dacht oe PM ben benieuwd wat Ado stuurt, is het een pm van jou
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wil wel delen, als Ado dat ook wil.
Ik ben ook niet zo vies van delen hoorquote:
[..]
Oi, je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed! Net een beetje gewerkt, dus nog even tijd voor wat ontspanning
[..]
Net gedoucht ja
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook niet zo vies van delen hoor
Nee dat weet ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Net gedoucht ja
[..]
[..]
[..]
SAMMMMMMMMMMMMZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Net gedoucht ja
[..]
[..]
[..]
Heb je vlgs mij wel ergens in een topic voorbij zien komenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oi, je weet niet eens hoe ik eruit zie.
Wij weten veel van elkaarquote:
Nee, zo een volle inbox vol faxies is niet zo interessant.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je reageert ook al niet op je PM's nee
ja, ja en al een klein jaartje niet meerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rook jij?
Drink jij?
Gebruik je drugs?
Handig om te weten.
Mijn organen zijn verpest, goeie jeugd gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rook jij?
Drink jij?
Gebruik je drugs?
Handig om te weten.
Noujaaa zegquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, zo een volle inbox vol faxies is niet zo interessant.
Ik praat even met Ado ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja, ja en al een klein jaartje niet meer
Hm, dit drukt de prijs wel enigzins.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn organen zijn verpest, goeie jeugd gehad
Omdat je weet wat mijn antwoord isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je reageert ook al niet op je PM's nee
Ik wilde pm'en, maar weet niet wat jij nog wel vulgair vindquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja, ja en al een klein jaartje niet meer
try mequote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wilde pm'en, maar weet niet wat jij nog wel vulgair vind
Ik zou het gewoon voor de aasgieren overlaten. Dan is er nog wat lol te beleven, verdienen valt er weinigquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik praat even met Ado ja.
[..]
Hm, dit drukt de prijs wel enigzins.
Dat betekent dat de aasgieren hier maar wat sneller op moeten hoepelen.
het kan toch ook dat je onze organen nog zou willen verkopenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik praat even met Ado ja.
[..]
Hm, dit drukt de prijs wel enigzins.
Dat betekent dat de aasgieren hier maar wat sneller op moeten hoepelen.
Ik heb mijn bronnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je vlgs mij wel ergens in een topic voorbij zien komen
[..]
Wij weten veel van elkaar
Past dat nog?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een streepje op zijn bedpost.
Ik ookquote:
Nouja, ik moet ook monden voeden thuis.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon voor de aasgieren overlaten. Dan is er nog wat lol te beleven, verdienen valt er weinig
Gaat hij jullie toetakelen dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het kan toch ook dat je onze organen nog zou willen verkopen
Jezus, ik denk dat we het over dezelfde hebben.quote:
Juist niet...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een streepje op zijn bedpost.
Ik ben doorgaans niet zo van de zachte knuffelseks neequote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik moet ook monden voeden thuis.
[..]
Gaat hij jullie toetakelen dan?
Ergens had ik nog hoopquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je weet wat mijn antwoord is.
Je weet het nooit hequote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik moet ook monden voeden thuis.
[..]
Gaat hij jullie toetakelen dan?
Er zijn nog twee optiesquote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus, ik denk dat we het over dezelfde hebben.
Oh haiquote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet zo van de zachte knuffelseks nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |