Verzuip die kutdingen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef Rawberry het volgende:
Heb vanochtend nog een spin uit de gootsteen gered. Zo'n grote harige.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
Verder gooide mijn vader half-dode dieren tegen de buitenmuur om ze snel uit hun lijden te verlossen.
Mijn vader heeft laatst nog een mol in de sloot gegooid omdat hij dacht dat ze niet konden zwemmenquote:
gezellige boel daarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mijn vader heeft laatst nog een mol in de sloot gegooid omdat hij dacht dat ze niet konden zwemmen![]()
Moest ie hem onder water houden
lekker mollen mollenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mollen moet je mollen zei mijn opa altijd
de neuk waar woon je dan? Ik heb godverdomme nog nooit een mol in het wild gezien!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mijn vader heeft laatst nog een mol in de sloot gegooid omdat hij dacht dat ze niet konden zwemmen![]()
Mijn vader woont vlakbij natuurpark de peel in brabantquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef tarantism het volgende:
[..]
de neuk waar woon je dan? Ik heb godverdomme nog nooit een mol in het wild gezien!
Lol wat denk je zelf, een kitten die een paar weken in een huis opgroeit en vervolgens op straat word gezet? Die heeft nooit geleerd eten/drinken te zoeken en is veel te jong om auto's te ontwijken, dus die was natuurlijk binnen een dag dood.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef vigen98 het volgende:
ik heb ooit een baby kitten gered! ik dacht dat de moeder aan het jagen was ofzo maar de kitten bleef daar gewoon 2 dagen alleen! geen spoor van de moeder dus ik heb ik hem meegenomen en in een doos gedaan met eten en drinken en een speeltje! ik was zo blij dat ik steeds met de kitten ging spelen![]()
ik was toen 7
dus al ruim 8 jaar terug! na paar weken moest ik hem terug in de natuur doen van mijn vader!
ik was er kapot van dat ik mijn vriend verloren was
ik vraag me nog steeds af of die nog leeft
Nee echt, waar woon jij dan, ook nog nooit een molshoop gezien zeker,..???quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef tarantism het volgende:
[..]
de neuk waar woon je dan? Ik heb godverdomme nog nooit een mol in het wild gezien!
Het kan ook zijn dat dat nest al langer in de steek was gelaten en het embryo in het ei al langer dood was omdat die daar al gewoon weken afgekoeld lag te zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
wij wilden eens een keer een eendenei redden, omdat we dachten dat de moeder het nest in de steek gelaten had, of hoe je een nest van een eend ook noemt.
Later bedachten we dat die eend wellicht niet terug durfde te komen naar het nest omdat wij er steeds bij rondhingen
Anyway, ei in een doos met een dekentje, bureaulamp erop, en er gebeurde uiteraard helemaal niets.
rip eend, je bent niet eens geboren
dat kan ook. ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet zo mee zat, maar het vriendinnetje met wie ik de eendenredder uithing was echt helemaal van haar stuk. op een gegeven moment moest ik van haar zelfs bidden voor dat eiquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat dat nest al langer in de steek was gelaten en het embryo in het ei al langer dood was omdat die daar al gewoon weken afgekoeld lag te zijn
Watquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat kan ook. ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet zo mee zat, maar het vriendinnetje met wie ik de eendenredder uithing was echt helemaal van haar stuk. op een gegeven moment moest ik van haar zelfs bidden voor dat ei
I know, het was echt een uitermate ongemakkelijke situatie.quote:
Waarschijnlijk is hij opgegeten door een vleesetend monsterquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef vigen98 het volgende:
ik heb ooit een baby kitten gered! ik dacht dat de moeder aan het jagen was ofzo maar de kitten bleef daar gewoon 2 dagen alleen! geen spoor van de moeder dus ik heb ik hem meegenomen en in een doos gedaan met eten en drinken en een speeltje! ik was zo blij dat ik steeds met de kitten ging spelen![]()
ik was toen 7
dus al ruim 8 jaar terug! na paar weken moest ik hem terug in de natuur doen van mijn vader!
ik was er kapot van dat ik mijn vriend verloren was
ik vraag me nog steeds af of die nog leeft
You're going to hell for that.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
M'n buurmeisje had net een nieuw konijn, allemaal leuk en aardig enzo, maar ze wilde er mee gaan fietsen. Konijn in het mandje gedaan van haar fiets en maar rondjes fietsen, blij dat ze was![]()
. Toen sprong het konijn uit het mandje en overreed ze hem. Konijn was dood, zij moest huilen, en ik kwam niet meer bij van het lachen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Best een zielig verhaal en geen reddingsverhaal. Ik had, inmiddels alweer wat jaren geleden een fretje - kon ook prima met de katten overweeg - een lief beest kon je rustig aaien maar had wel streken, maar die was erg oud (11 jaar) op een gegeven moment dus dat beest sliep bijna overal en werd ook moeilijk wakker. Nu heb ik de vervelende eigenschap om nooit te kijken voor ik ergens ga zitten, hoop zonnebrillen gaan er dan ook aan, en ben dus op dat fretje gaan zitten dat in mijn stoel was gaan liggen. Ben niet bepaald licht dus dat fretje had het niet overleefd, voordeel is wel dat het waarschijnlijk snel en relatief pijnloos is gegaan.
Het is wel een erg onsamenhangend verhaal nu ik het zo teruglees.quote:
je ging op je fret zitten en nu is hij dood, de hoofdpunten zijn duidelijk hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is wel een erg onsamenhangend verhaal nu ik het zo teruglees.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Best een zielig verhaal en geen reddingsverhaal. Ik had, inmiddels alweer wat jaren geleden een fretje - kon ook prima met de katten overweeg - een lief beest kon je rustig aaien maar had wel streken, maar die was erg oud (11 jaar) op een gegeven moment dus dat beest sliep bijna overal en werd ook moeilijk wakker. Nu heb ik de vervelende eigenschap om nooit te kijken voor ik ergens ga zitten, hoop zonnebrillen gaan er dan ook aan, en ben dus op dat fretje gaan zitten dat in mijn stoel was gaan liggen. Ben niet bepaald licht dus dat fretje had het niet overleefd, voordeel is wel dat het waarschijnlijk snel en relatief pijnloos is gegaan.
Nog een boerenomelet van gebakken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
wij wilden eens een keer een eendenei redden, omdat we dachten dat de moeder het nest in de steek gelaten had, of hoe je een nest van een eend ook noemt.
Later bedachten we dat die eend wellicht niet terug durfde te komen naar het nest omdat wij er steeds bij rondhingen
Anyway, ei in een doos met een dekentje, bureaulamp erop, en er gebeurde uiteraard helemaal niets.
rip eend, je bent niet eens geboren
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
Verder gooide mijn vader half-dode dieren tegen de buitenmuur om ze snel uit hun lijden te verlossen.
Whehehe, nee. Meestal was het "Papa! Papa! De kat heeft het hoofd van deze muis half afgebeten! Nu ligt hij hier zielig te stuiptrekken!" en dan "Oh kom maar, ik smijt hem wel even tegen de muur om hem uit z'n lijden te verlossen"quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Kleine Moira: Papa! Papa! Ik heb een ziek vogeltje gevonden!
Papa van Moira: Een ziek vogeltje, wat is er dan mee aan de hand?
KM: *laat vogeltje zien* Ik wil het vogeltje helpen beter worden.
PvM: Geef maar hier Moira, ik kan het vogeltje wel helpen.
KM: Wees maar niet bang vogeltje, je bent zo weer beter. *geeft vogeltje aan papa*
PvM: *smijt vogeltje tegen de muur* Zo Moira, nu heeft het vogeltje geen pijn meer.
KM: Papa? Het vogeltje?
PvM: Het vogeltje is dood Moira.
Wtf is er mis met die pa van jequote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die beesten maken de stoep kapot, daarom klemmen, alleen zijn die mollen vaak nog niet dood als ze erin zittenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wtf is er mis met die pa van je
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
M'n buurmeisje had net een nieuw konijn, allemaal leuk en aardig enzo, maar ze wilde er mee gaan fietsen. Konijn in het mandje gedaan van haar fiets en maar rondjes fietsen, blij dat ze was![]()
. Toen sprong het konijn uit het mandje en overreed ze hem. Konijn was dood, zij moest huilen, en ik kwam niet meer bij van het lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |