Vorige keer tegen Wade kwam hij als eerste. Toen ging het obv wereldranglijst aan het begin van de competitiequote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als tweede aangezien hij tweede staat op de wereldranglijst.
Op dat moment stond Van gerwen ook boven Wade als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vorige keer tegen Wade kwam hij als eerste. Toen ging het obv wereldranglijst aan het begin van de competitie
Haten op Part & the Star Warsquote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef nightfall het volgende:
[..]
minder triest dan part met ze'n zwaardje
Aan het begin stond Wade boven MVGquote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat moment stond Van gerwen ook boven Wade als ik me niet vergis.
Hm, dat onthoud ik niet allemaal maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Aan het begin stond Wade boven MVG
Vorige pot tussen beide stond MVG boven Wade, maar kwam MVG als eerste op
Waren de commentatoren toen nog over aan het huilenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, dat onthoud ik niet allemaal maar het zou kunnen.
Ik luister nooit naar het RTL7 commentaar als je die bedoelt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waren de commentatoren toen nog over aan het huilen
GOLAZO BARNEYquote:
Ja die bedoel ikquote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar het RTL7 commentaar als je die bedoelt.
120-Finish Barney
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |