Tsja, je weet wat ze zeggen over resultaten uit het verleden.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Phil is na de reguliere competitie nog nooit op een andere positie dan de eerste geeindigd..
dat zegt ook wat..
Het probleem is dat er altijd 2 geweldige Champions League avonden aan voorafgaan. Dan is dit gewoon bagger. Als er nu nog Nederlandse clubs mee zouden doen, dan keek ik wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef nightfall het volgende:
pfff, en dan rtl7 dat europa league maar uitzenden, ik ben echt een voetbal liefhebber, kijk zo'n beetje alles op eredevisie live, maar die EL interesseert me echt geen ene reet..
stand vooraf PLquote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Nappie-Oleon het volgende:
waarom mag Wade als laatste het podium opkomen? de hoogstgeplaatste speler mag dat toch altijd
yup, maar ik zit gewoon niet te wachten op de nr 8 van engeland tegen de nr 4 van ruslandquote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het probleem is dat er altijd 2 geweldige Champions League avonden aan voorafgaan. Dan is dit gewoon bagger. Als er nu nog Nederlandse clubs mee zouden doen, dan keek ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |