Ik denk het ook!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef sacha het volgende:
[..]
is wel in een keer alles klaar en je huwelijk kapot!
wel een makkelijke oplossingquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk het ook!![]()
Die flikkert ze met camera en al zo de deur uit
ben je je pincode vergeten?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
Ff mn saldo controleren zit er tegenwoordig ook niet meer in![]()
![]()
ING?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
Ff mn saldo controleren zit er tegenwoordig ook niet meer in![]()
![]()
gewoon blokken, maar dat kan pas wanneer je weet waar het vandaan komt...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ddos gedoe neemt best wel zorgelijke vormen aan.
Dat stond er net bijgeschreven. viel wat tegen, maar ook niet de hele maand gewerktquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef just me het volgende:
Ik wil mijn saldo pas weer weten als ik salaris heb
Ik kan je zeggen dat het gebeurt Sas... Heb het self zien gebeuren en moeten blokkenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef sacha het volgende:
ik geloof van dat hele ddos verhaal geen flikker![]()
gewoon een manier om straks de kosten weer te verhogen
Ja, maar vandaag dus alweer 2 aanvallen, half uur verlies zeg maar in totaal tot nu toe, vrijwel dagelijks, dat gaat in de papieren lopen, maar vooral is het zorgelijk omdat we nogal afhankelijk zijn van data verkeer en er ook andere doelen aangevallen zullen worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon blokken, maar dat kan pas wanneer je weet waar het vandaan komt...
Ik moet eind van de maand nog 140,-- betalen aan de zorgverzekeraar over 2012quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat stond er net bijgeschreven. viel wat tegen, maar ook niet de hele maand gewerkt
oké maar ik geloof het nog steeds nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het gebeurt Sas... Heb het self zien gebeuren en moeten blokken
Te weinig gezond geweest afgelopen jaar foei!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet eind van de maand nog 140,-- betalen aan de zorgverzekeraar over 2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |