Ik denk het ook!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef sacha het volgende:
[..]
is wel in een keer alles klaar en je huwelijk kapot!
wel een makkelijke oplossingquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk het ook!![]()
Die flikkert ze met camera en al zo de deur uit
ben je je pincode vergeten?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
Ff mn saldo controleren zit er tegenwoordig ook niet meer in![]()
![]()
ING?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
Ff mn saldo controleren zit er tegenwoordig ook niet meer in![]()
![]()
gewoon blokken, maar dat kan pas wanneer je weet waar het vandaan komt...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ddos gedoe neemt best wel zorgelijke vormen aan.
Dat stond er net bijgeschreven. viel wat tegen, maar ook niet de hele maand gewerktquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef just me het volgende:
Ik wil mijn saldo pas weer weten als ik salaris heb
Ik kan je zeggen dat het gebeurt Sas... Heb het self zien gebeuren en moeten blokkenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef sacha het volgende:
ik geloof van dat hele ddos verhaal geen flikker![]()
gewoon een manier om straks de kosten weer te verhogen
Ja, maar vandaag dus alweer 2 aanvallen, half uur verlies zeg maar in totaal tot nu toe, vrijwel dagelijks, dat gaat in de papieren lopen, maar vooral is het zorgelijk omdat we nogal afhankelijk zijn van data verkeer en er ook andere doelen aangevallen zullen worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon blokken, maar dat kan pas wanneer je weet waar het vandaan komt...
Ik moet eind van de maand nog 140,-- betalen aan de zorgverzekeraar over 2012quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat stond er net bijgeschreven. viel wat tegen, maar ook niet de hele maand gewerkt
oké maar ik geloof het nog steeds nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het gebeurt Sas... Heb het self zien gebeuren en moeten blokken
Te weinig gezond geweest afgelopen jaar foei!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet eind van de maand nog 140,-- betalen aan de zorgverzekeraar over 2012
Dat het soms niet werkt is daar juist typisch voorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]
oké maar ik geloof het nog steeds niet
Met watergracht ... FANN bestendigquote:Op donderdag 11 april 2013 21:37 schreef golfer het volgende:
Slagerij Van Kampen in het Openluchtheater klinkt natuurlijk wel weer anders dan in een zaal, maar ik denk dat ik die voorstelling maar oversla.
Ga misschien wel naar Ilse de Lange.
we hebben het niet over een terreuraanval maar 'gewoon' een ddos aanvalquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het soms niet werkt is daar juist typisch voor
Ik zou voor BLØF gaanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:37 schreef golfer het volgende:
Slagerij Van Kampen in het Openluchtheater klinkt natuurlijk wel weer anders dan in een zaal, maar ik denk dat ik die voorstelling maar oversla.
Ga misschien wel naar Ilse de Lange.
Dat zegt niks. We waren een keer bij De Dijk en toen goot het zo enorm dat iedereen toch al doornat was en vervolgens sprongen er heel wat mensen gewoon die gracht (30 cm diep) in om vervolgens op het podium mee te swingen.quote:
Ik maaak me er ook niet al te druk om hoor..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
we hebben het niet over een terreuraanval maar 'gewoon' een ddos aanval![]()
dat de ING en de Telegraaf ons willen laten geloven dat 'we' under attack zijn daar krijg ik de slappe lach van
Ik ben allergisch voor BLquote:
Ik vermoedde al dat het meer een decoratief grachtje wasquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zegt niks. We waren een keer bij De Dijk en toen goot het zo enorm dat iedereen toch al doornat was en vervolgens sprongen er heel wat mensen gewoon die gracht (30 cm diep) in om vervolgens op het podium mee te swingen.
Ga jij op G's pasquote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat kan ik toch niet ruiken
suczeven!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maaak me er ook niet al te druk om hoor..
Morgen grote baas uit USA over op mn werk.. Eens kijken wat ie te zeggen heeft en of ie me aanneemt ...
Geen idee of het een soort verkapt sollicitatie gesprek wordt of niet... Maar ik doe wel een company shirt aanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
suczeven!![]()
en sleep er uit wat er uit te slepen valt
Dat is een van de meest voorkomende allergiëen. Mijn muziek is het ook allerminstquote:
Mooi dan ga ik wel alleenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een van de meest voorkomende allergiëen. Mijn muziek is het ook allerminst
Misschien gaat B wel mee met G's pas ....quote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik wel alleen
En dan mag ik ook weer niet mee als ik zou willenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat ie niet gaat bedoel ik
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan mag ik ook weer niet mee als ik zou willen
Echt he, best wel om te lachen als je er naar gaat luisteren.quote:
om te huilenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, best wel om te lachen als je er naar gaat luisteren.
Belachelijk in ieder geval, het slaat kant noch walquote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
om te huilen![]()
op mij komt het in ieder geval gemaakt over
tis veel blufquote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belachelijk in ieder geval, het slaat kant noch wal
Maar meldt je maar als je eens een keer gewoon gezelschap wilt voor een uitje / concertje / filmpje / etentje .. Met of zonder Griek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse blufquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar meldt je maar als je eens een keer gewoon gezelschap wilt voor een uitje / concertje / filmpje / etentje .. Met of zonder Griek.wat is ie lief hč die sjoef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Echt een schatje, hij staat altijd voor iedereen klaarquote:
En met jou schiet ik ook niet op ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar meldt je maar als je eens een keer gewoon gezelschap wilt voor een uitje / concertje / filmpje / etentje .. Met of zonder Griek.Ja jij bent de eerste die ik bel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En met jou schiet ik ook niet op ...valt er wat te schieten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ik heb niets te zoeken in dat topic ... Ik word hier al zo veel door jullie allen vertroeteld... Ik ben zo al tevreden...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een schatje, hij staat altijd voor iedereen klaar
Dus Karina moet het weer dicht gooien?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets te zoeken in dat topic ... Ik word hier al zo veel door jullie allen vertroeteld... Ik ben zo al tevreden...![]()
en ook voor de andere ladies
Ik zou zeggen houdt ze beide open...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Karina moet het weer dicht gooien?
Volgens mij is er maar 1 openquote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen houdt ze beide open...
Overal zijn allerlei topics open , maar voor ons sluiten we ze ... Geef ons juist extra kansen... Karina Denk aan je zelf... Wie weet kom je ergens ooit die Goldende Reiter tegen ....quote:
Daar wordt zelfs ik wel een beetje triest vanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wauw... die post van Laysa
pffffff
Ja wie niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wordt zelfs ik wel een beetje triest van
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké ik ga die Griek even kuffelen of hij nou wil of niet!
Arme onwetende man wordt plotseling besprongen door Fann.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké ik ga die Griek even kuffelen of hij nou wil of niet!
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wauw... die post van Laysa
pffffff
Ik hoor het wel een keer .... Bedtijd ... Trustenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef just me het volgende:
Ik schat rond de 30 maar vraag me niet waarom
tussen de 30 en 37 jaarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef just me het volgende:
Ik schat rond de 30 maar vraag me niet waarom
ik had nog steeds in mijn hoofd dat D_K 28 jaar was, maar dat was alweer een jaar geledenquote:
Een vrolijk gezicht met een krullebolquote:
en dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten
Nou, helemaal onwetend was hij niet hoor, dat soort dingen vertel ik hem wel,quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Arme onwetende man wordt plotseling besprongen door Fann.
opgedoekt, niet meer nodig etc (denk ik)quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Wat betekent het als je 'uitgefaseerd' wordt?
In de krant stond "afgestoten", ofwel verkocht, uitbesteed, geoutsourced met een goed Nederlands woord. Buiten geknikkerd zou je het ook kunnen noemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Wat betekent het als je 'uitgefaseerd' wordt?
Echt lomp ja, het lijkt wel alsof sommige bedrijven de verantwoordelijkheid niet eens meer durven te nemen om hun personeel direct in te lichten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef cafca het volgende:
Tja, het zat al lang in de lucht, maar heel lang nog steeds niks officieel gehoord ( nu nog steeds niet). Ik maak me persoonlijk niet zo'n zorgen, maar dit toont wel weer ff lekker de lompheid van het bestuur van dit bedrijf aan....
Veel managers zijn gewoon te laf om slecht nieuws te brengen, echt, heb daar zo'n minachting voor/quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt lomp ja, het lijkt wel alsof sommige bedrijven de verantwoordelijkheid niet eens meer durven te nemen om hun personeel direct in te lichten.
Ik hoop voor je dat je buiten schot blijft.
Dat is een hele domme strategie, je meest talentvolle mensen zijn dan het eerste weg, je houd de "raamambtenaren" overquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:22 schreef cafca het volgende:
Ik heb hier meer het idee dat ze bewust af en toe dit soort informatie lekken, in de hoop dat iedereen zelf weggaat of zo.
Tja, aan de andere kant, als je het puur financieel bekijkt, kun je straks zeggen: we hebben een afdeling met voor 50 FTE werk, en je hoeft maar 20 man over te nemen. Da's voor een overnamekandidaat wellicht wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een hele domme strategie, je meest talentvolle mensen zijn dan het eerste weg, je houd de "raamambtenaren" over
Ligt eraan, als de overname kandidaat die mensen heeft, wellicht, maar anders betekend het dat hij een afdeling overneemt die nooit de targets kan halen die de 50 FTE werk betekenen en die hij niet kan invullen met 20 FTE.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant, als je het puur financieel bekijkt, kun je straks zeggen: we hebben een afdeling met voor 50 FTE werk, en je hoeft maar 20 man over te nemen. Da's voor een overnamekandidaat wellicht wel aantrekkelijk.
Ik weet het, men wil het niet weten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef cafca het volgende:
Ja, ik weet het, maar probeer dat de directie hier maar eens uit te leggen
Dat kan Piet en soortgelijke ervaren consultants prima uitleggen aan directies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef cafca het volgende:
Ja, ik weet het, maar probeer dat de directie hier maar eens uit te leggen
He, verdorie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmm weer eentje...
Die Griek kan ook op zoek naar een nieuwe baan, is hij al mee bezig trouwens, maar
jah... de leeftijd helpt ook niet mee.
Gaat goed met de 40+ club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |