quote:A source close to the North Korean regime reported that Supreme Leader Kim Jong-un is furious about the Windows 8 problems and is considering a number of options, including declaring war on Microsoft.
Dude, er is niets mis met MS.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Kim zelf is wel een apple-gebruiker, prima gast dus
[ afbeelding ]
Dat zegt weinig over het OS zelf natuurlijk, want dat verkoopt wel goedquote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'Windows 8 zorgt voor daling pc-verkopen'
Ik zei al wat is er mis met Vista?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'Windows 8 zorgt voor daling pc-verkopen'
Vista, nachtmerries komen bovendrijven.... ooit de ultimate gekocht voor 300 euro op de launchdag.... grootste miskoop uit mijn levenquote:
Ik heb hem al 6 jaar, nooit een probleempje gehad.... I rest my case.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vista, nachtmerries komen bovendrijven.... ooit de ultimate gekocht voor 300 euro op de launchdag.... grootste miskoop uit mijn leven
Het was voornamelijk de zware logge user-interface met zoveel onzin en onlogische dingen erin.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb hem al 6 jaar, nooit een probleempje gehad.... I rest my case.
Ik vind dat toch redelijk overdreven hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het was voornamelijk de zware logge user-interface met zoveel onzin en onlogische dingen erin.
Nee, daarom ben ik overgestapt op OSX wat wel een wereld van verschil maaktequote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch redelijk overdreven hoor.
Heb op de lap 7 en dat maakt niet veel verschil.
Ja, sure.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik overgestapt op OSX wat wel een wereld van verschil maakte![]()
Ieder z'n meug toch. Ik vond/vind het iig een stuk fijner.quote:
Nou ja, ieder z'n meug, die gasten daar in Noord-Korea kunnen niet loskomen van Windows95 blijkbaar, hadden ze nou Vista gedownload dan was die raket wel gegaan vermoedelijk...quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ieder z'n meug toch. Ik vond/vind het iig een stuk fijner.
Misschien zit er express een bug in windows ingebouwd door de Amerikaanse overheidquote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja,ieder z'n meug, die gasten daar in Noord-Korea kunnen niet loskomen van Windows95 blijkbaar, hadden ze nou Vista gedownload dan was die raket wel gegaan vermoedelijk...
Mm, geef je weinig kans.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Misschien zit er express een bug in windows ingebouwd door de Amerikaanse overheid
quote:Intelligence analysts said that the announcement gave rare insight into the inner workings of North Korea’s missile program, which until last year had been running on Windows 95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |