M'n stash list is gesorteerd in deze volgorde: eerst op lakjesnaam, dan op collectie en dan op merk. Zodat je dus uiteindelijk merk - collecties - daarbinnen alkjes op volgorde hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Debs, als ik naar jouw Stash kijk, heb je toch aardig wat merken waar je er een stuk of 10 van hebt?
Mijn hele stash bestaat uit dat soort groepjes
Hoe verdeel je die dan?
En waarop staat jouw stash gerangschikt in jouw sheet? Het is niet alfabetisch op merknaam
Eens als in nu? Want dan wacht ik even voor ik ga inruimenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n stash list is gesorteerd in deze volgorde: eerst op lakjesnaam, dan op collectie en dan op merk. Zodat je dus uiteindelijk merk - collecties - daarbinnen alkjes op volgorde hebt.
Ik zal zo eens foto's maken van m'n lades nu.
Ik had wel altijd een vierkante laquote:
Goeden oplossing wel, zal het aan Fred voorstellenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, anders moet je 19 helmers kopen
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd omquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Opi flesjes zijn echt hoerig trouwens, zo instabiel als de neten
Nu ja, ben bezigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eens als in nu? Want dan wacht ik even voor ik ga inruimen.
Maar je Catrice staat niet allemaal bij elkaar![]()
En je China Glaze ook niet
Ik vind dat merk met die katten-dopjes hoerig, want die zijn te hoog voor de Helmerquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Opi flesjes zijn echt hoerig trouwens, zo instabiel als de neten
die heb ik maar drie...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd om
O ja, net als Herome WIC..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd om
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Of die kakmerken die zeven verschillende vormen flesjes hebben.
Essencequote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Of die kakmerken die zeven verschillende vormen flesjes hebben.
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiserenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag maar aan Puckzzz wat ik doe met rommelige Helmers.
Vet hendigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiseren
Boulevard aan het kijken?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met bouhlarouz gebeurd?
Binnen het merk, of de merken in de Helmer?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiseren
zijn chick gaat nu toch met die van der vaart?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met bouhlarouz gebeurd?
waren ze al gescheiden?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Boulevard aan het kijken?
Die heeft commentaar gegeven dat de belangrijkste dingen in zijn leven zijn kinderen, zijn familie en voetbal zijn en dat hij zich daar op concentreert.
ja daarom, maar ze hebben het nooit over hemquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zijn chick gaat nu toch met die van der vaart?
Ja blijkbaar al sinds de zwangerschap van hun tweede kindje.quote:
Binnen het merk.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Binnen het merk, of de merken in de Helmer?
timingquote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja blijkbaar al sinds de zwangerschap van hun tweede kindje.
[..]
Binnen het merk.
Oh dat maakt mij niet zoveel uit. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik de kleur van de Catrice lakjes niet kan zien vanwege de dop. Ik ga ff kleine rondjes op een A4tje lakken en dan die op het dopje plakken.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan weer niet willen.Binnen het merk zet ik ze op kleur.
Hij is niet zo boeiend blijkbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daarom, maar ze hebben het nooit over hem
Mja, daarom staat het op kleur. Als ik dan eenmaal een rode heb gevonden wanneer ik rode nagels wil, weet ik dat alle andere rode van dat merk er omheen staan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet zoveel uit. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik de kleur van de Catrice lakjes niet kan zien vanwege de dop. Ik ga ff kleine rondjes op een A4tje lakken en dan die op het dopje plakken.
Is ook wel een super aanbieding want de lipstick is best aan de prijs anders. EN hele goede reviwue!!quote:
LIKE!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Helmer 1
[ afbeelding ]
Lade 1 - topcoats, basecoats, stripers en toppers.
Lade 2 - nailart zooi en voorraad topcoat.
Lade 3 - OPI (er ontbreken nog flesjes).
Lade 4 - China Glaze.
Lade 5 - China Glaze (en straks OPI).
Lade 6 - Essence en GOSH.
Helmer 2
[ afbeelding ]
Lade 1 - indies, zowel handmade als fabrieks.
Lade 2 - Models Own, Catrice, W7, Sinful Colors, Essie, Misa, NYX.
Lade 3 - ORLY, Nfu Oh, Zoya, H&M, Nubar, Deborah Lippmann, Chanel, Dior.
Lade 4 - Rotzooi, swappies, verpakkingstroep.
Lade 5 - El Corazon, TNB.
Lade 6 - ZOOOOI.
Velen nagellakquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Helmer 1
[ afbeelding ]
Lade 1 - topcoats, basecoats, stripers en toppers.
Lade 2 - nailart zooi en voorraad topcoat.
Lade 3 - OPI (er ontbreken nog flesjes).
Lade 4 - China Glaze.
Lade 5 - China Glaze (en straks OPI).
Lade 6 - Essence en GOSH.
Helmer 2
[ afbeelding ]
Lade 1 - indies, zowel handmade als fabrieks.
Lade 2 - Models Own, Catrice, W7, Sinful Colors, Essie, Misa, NYX.
Lade 3 - ORLY, Nfu Oh, Zoya, H&M, Nubar, Deborah Lippmann, Chanel, Dior.
Lade 4 - Rotzooi, swappies, verpakkingstroep.
Lade 5 - El Corazon, TNB.
Lade 6 - ZOOOOI.
Succesquote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Velen nagellak![]()
![]()
![]()
Op zich lijkt het best op mijn systeem, behalve dat ik dus geen complete opi/cg-lades heb.
Ja, ik kan hier wel wat mee, ga maar eens organiseren
(en ik vind die stickers bovenop dus niks, want dan kloppen de flesjes niet meer. Bekijk per flesje welke ik moest hebben
)
24quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat heerlijk netjes Debs.Zo netjes is de mijne dan ook weer niet.
SQ, welke van Maybelline vind jij fijner, de 14 uur of de 24 vuur versie?
op fb staat meerquote:Op donderdag 11 april 2013 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga zaterdag misschien toch maar even kijken.
Goed om te weten dus, thanks!
He?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voelt heel tegennatuurlijk dit, standaard dingen als volgorde van activiteiten tijdens douchen beschrijven. Maar dat is juist het punt.
Meisje op stage waarvan de moeder overleden is toen zij nog jong was, dit soort dingen heeft ze dus nooit goed aangeleerd gekregen.
Heel erg leuk!! Thnx for asking!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hallon
hoe is het hier?
Puckzzz hoe bevalt je nieuwe baan
en de bazen foto's van SQ op FB
Gelukkigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heel erg leuk!! Thnx for asking!
Nu douchen...
Ja hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
He?
Zit je wel in het goede topic te posten nu?
Standaard vraag voor bami: snapt men waar je het over hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
He?
Zit je wel in het goede topic te posten nu?
Ik deed nog zo mijn best om het uit te leggen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Standaard vraag voor bami: snapt men waar je het over hebt?
Buy all!quote:
buy everything!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:59 schreef Diconnected het volgende:
panterbroek
maar ik ga morgen al naar de primark...keuzes.
hoe is dat danquote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn lipstick misslipgloss style aangebracht, bij gebrek aan zin om t fatsoenlijk te doen
OH ZOALS VAN LLGquote:Op donderdag 11 april 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja zo'n halve meter buiten je lippen, ik voel me echt een rode blobvis nu
Pic?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja zo'n halve meter buiten je lippen, ik voel me echt een rode blobvis nu
Ja ik ga toch niet meer naar buiten dus dikke care.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH ZOALS VAN LLGik probeer dat ook weleens, en dan haal ik het snel weer weg
ja boeiend danquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet meer naar buiten dus dikke care.
Gewoon doorduwen! Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geprobeerd een lipstickhuls in mn neus te duwen maar mijn neusgaten zijn te klein. Gemiste kans
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon doorduwen! Rekt het niet dan scheurt het wel
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb het voor elkaar gekregen om in de afgelopen maand een Catrice-lak twee keer te kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KNEUSquote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb het voor elkaar gekregen om in de afgelopen maand een Catrice-lak twee keer te kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een blauwe met een donkerblauwe shimmer erin... Uit de aanbiedingen bak...quote:
Zonder naam heb ik geen idee wat ik voor me moet zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een blauwe met een donkerblauwe shimmer erin... Uit de aanbiedingen bak...
Ik zie het me al doen "ERMAGERD AANBIEDING KOOP ALLES"
Godver
Ik heb hem nog niet opgehadquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zonder naam heb ik geen idee wat ik voor me moet zien.
Maar mwehe. Faalhaasje.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een blauwe met een donkerblauwe shimmer erin... Uit de aanbiedingen bak...
Ik zie het me al doen "ERMAGERD AANBIEDING KOOP ALLES"
Godver
Veel beterquote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Schaar, toen je straks naar m'n stash list keek was 'ie niet goed gesorteerd. Nu wel.
HET IS NET EEN WEBCAM MET JONGE VOSJES, MAAR DAN BETERquote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD ER KOMEN LIVE NIEUWE LAKKEN BIJ DE STASH VAN DEB![]()
Er worden nieuwe lakken geborenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HET IS NET EEN WEBCAM MET JONGE VOSJES, MAAR DAN BETER.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Mss het volgende:
Dat zo'n helmerla een stukje open gaat en er zo'n flesje uitgeperst wordt. MET HET DOPJE EERST
Visuals, ik heb zequote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Mss het volgende:
Dat zo'n helmerla een stukje open gaat en er zo'n flesje uitgeperst wordt. MET HET DOPJE EERST
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Mss het volgende:
Jupquote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Debsie, zomg, zijn die verdeelbakjes ook gewoon van de ikea??
Ik zou tegen geringe betaling Helmers moeten gaan organiserenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Ah, danke! Mijn helmer is echt een teringzooi like you wouldn't believe, maar ik ben nog aan het bedenken hoe ik 'm in moet delen. Zo'n verdeelding voor de la met treatments en shizzle zou wel een uitkomst zijn
Hij heeft last van de katten. Want ze hebben een bolletje uit zn grond gegraven, dat kan zn konijn niet geweest zijn namelijk. Eerst lokte hij altijddie katten zn tuin in en die katten denken gewoon LALALA TUIN.quote:
whattafack!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft last van de katten. Want ze hebben een bolletje uit zn grond gegraven, dat kan zn konijn niet geweest zijn namelijk. Eerst lokte hij altijddie katten zn tuin in en die katten denken gewoon LALALA TUIN.en hij zei de katten open te scheuren als er wat met zn konijn gebeurt
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft last van de katten. Want ze hebben een bolletje uit zn grond gegraven, dat kan zn konijn niet geweest zijn namelijk. Eerst lokte hij altijddie katten zn tuin in en die katten denken gewoon LALALA TUIN.en hij zei de katten open te scheuren als er wat met zn konijn gebeurt
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou tegen geringe betaling Helmers moeten gaan organiseren.
Ja dat is wel echt fijn vind ikhoudt er wat meer overzicht in.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mhehe ik zou het nog doen ookquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja doe! Dat ik dan een helmer-reorganisatie voor mijn verjaardag vraag
WAAR liggen die, ik kon ze de laatste keer niet vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup1 zijkantje eraf gesneden dan passen ze beter. Antonius heten ze geloof ik? Uit m'n hoofd.
Waarom zitten die katten dan niet binnen? Een hond, konijn, hamster of papegaai flikker je toch ook de straat niet op om lekker bij de buurman in de tuin te schijten?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aawwquote:Op donderdag 11 april 2013 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe ik zou het nog doen ook. Zelfs voor gratis. Jammer dat je niet dichtbij woont/ik m'n auto ook privé mag rijden.
Bij de afdeling kantoorzooi en prullenbakken enzo. En ook nog in het magazijn aan het eind.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAAR liggen die, ik kon ze de laatste keer niet vinden
Oh okequote:Op donderdag 11 april 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de afdeling kantoorzooi en prullenbakken enzo. En ook nog in het magazijn aan het eind.
Ik las 'bij afdeling k**kerzooi'quote:Op donderdag 11 april 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de afdeling kantoorzooi en prullenbakken enzo. En ook nog in het magazijn aan het eind.
Dat ligt serieus aan jouquote:Op donderdag 11 april 2013 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik las 'bij afdeling k**kerzooi'
Hageneesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik las 'bij afdeling k**kerzooi'
Organiseer een meet bij je thuis, dan komt het wel goedquote:
oja zo even stukje fietsen op de hometrainerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb dus al een paar dagen mn squats niet bijgehouden door alle chaos en meh, zal vanavond maar weer eens beginnen bij dag 16.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 jurkje van 17 nogwat gehouden
Models Own en catrice zijn zelfde maat dus die kun je eventueel achter elkaar door inruimenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb het in 4 lades gekregen, met wat moeite
[ afbeelding ]
Opi, CG, Orly (kiek die baby's koesie![]()
)
[ afbeelding ]
A-England, Nfu-Oh, Zoya, Barry M, Beyu, H&M, Kiko, Color club, Essie, p2, Pure Ice
[ afbeelding ]
Models own, Gosh, Koh, Milani, Creative, W7, kontenlak, Saffier, No7, Max factor (forever alone, maar baas), Sephora, Revlon, Kleancolor
[ afbeelding ]
Rommella![]()
Catrice, Essence, CA, Diamond cosmetics, Teez, Accesorrize en forever alones
Ik denk niet dat ik het overzichtelijker kan maken en toch binnen 4 lades blijven (vind ik zo makkelijk, want dan is la 5 voor topcoats en nailart en la 6 voor backups, remover, teenspreiders en dat soort zooi).
Debs, nog tips?
En nog giftig ookquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef bleiblei het volgende:
Keuringsdienst van Waarde.
Hilarisch, gaat dit keer over doorzondecoratie.
Lianen om te decoreren voor achter het raam.
Damn, wat een business.
Dafuq, HOE ben je erachter gekomen van die Essence?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Models Own en catrice zijn zelfde maat dus die kun je eventueel achter elkaar door inruimen(1 slinger van maken zeg maar). En die dubbele Essence, even veel moeite doen dan kun je 1 van de flesjes uit het middenstuk halen. Dan hoef je 'm niet plat neer te leggen.
Haha ergens gelezenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, HOE ben je erachter gekomen van die Essence?
Meh, dat vind ik zonde, die la is toch al rommelig
Catrice en Models own is wel een goede. Maar dan moet er weer iets anders naar de rommel-la.. Misschien de W7's...
Apart documentquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar was er bij de Amerikanen nou een aparte sale-groep? Want ze hadden laatst toch een rel omdat je niet meer mag verkopen op de newsfeed?
Ach, alles is giftig. En de gemiddelde nederlander heeft ook Wisteria in de tuin staan.quote:
Daarom laten we ze toch ook niet buiten?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom zitten die katten dan niet binnen? Een hond, konijn, hamster of papegaai flikker je toch ook de straat niet op om lekker bij de buurman in de tuin te schijten?
Zelf de deur open willen breken omdat ENERGIE.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom laten we ze toch ook niet buiten?ze hebben te veel energie om binnen te zitten.
En behalve dat, als hij ons niet zou bedreigen zouden we heel graag oplossingen aandragen. Maar om nou een nieuw bloembolletje te kopen als hij de katten bedreigt. Doeiquote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom zitten die katten dan niet binnen? Een hond, konijn, hamster of papegaai flikker je toch ook de straat niet op om lekker bij de buurman in de tuin te schijten?
Wel de gordijnen kapot makenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf de deur open willen breken omdat ENERGIE.
Trollkat.
Ik ben vegetarisch gaan eten omdat ik tegen de bio-industrie ben. Het leed dat dieren moeten ondergaan weegt niet op tegen wat het mij oplevert om vlees te eten. Ik ben dus niet tegen vlees eten, maar wel tegen de bio-industrie. Ik zou dan wel biologisch vlees kunnen eten, maar de herkomst daarvan vind ik soms ook twijfelachtig en zo lekker vind ik vlees niet, dus dan doe ik liever zonder.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar! Waarom ben jij vegetarisch gaan eten? En wat vind jij van mensen die zich vegetariër noemen maar die wel vis eten. Waarom noem je jezelf dan vegetariër?
* SpaceInvaders had een discussie tijdens het eten en is nu benieuwd.
Mja, als het beest het altijd gewend is geweest.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Was da nou voor een klets. Te veel energie om binnen te zitten. Waar uit zich dat door dan?
Dan woon je wel klein mochten ze hun energie niet kwijt kunnen. En dan had je gewoon geen kat moeten nemen. Je koopt ook geen Mechelse Herder als je op een studentenkamer woont.
Afgezien van hoe de buurman zich opstelt, dat is toch niet zijn probleem?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom laten we ze toch ook niet buiten?ze hebben te veel energie om binnen te zitten.
Zorg er dan voor dat je een tuin hebt en zorg dat de katten daar niet uit kunnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als het beest het altijd gewend is geweest.
Dat ik het hypocriet vind om jezelf vegetariër te noemen als je vis eet.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben vegetarisch gaan eten omdat ik tegen de bio-industrie ben. Het leed dat dieren moeten ondergaan weegt niet op tegen wat het mij oplevert om vlees te eten. Ik ben dus niet tegen vlees eten, maar wel tegen de bio-industrie. Ik zou dan wel biologisch vlees kunnen eten, maar de herkomst daarvan vind ik soms ook twijfelachtig en zo lekker vind ik vlees niet, dus dan doe ik liever zonder.
Ik eet ook geen vis, omdat vis ook uit de bio-industrie komt. En als het wilde vis is wordt door de vangst het complete evenwicht in de zee alsnog verstoord.
Ik heb wel gehoord van mensen die wel vis eten. Tja, moeten zij weten denk ik dan, ik weet niet met welke reden zij vegetarisch zijn geworden. Ik vind het logisch dat ik geen vlees eet, dus ook geen vis. Maar ik kies er bijvoorbeeld wel voor om wel gelatine te eten, wat sommige vegetariërs ook niet doen. Dit om het leefbaar te houden voor mezelf. Kroepoek eet ik dan weer niet, maar dat is meer psychisch.
Ik weet dat er mensen zijn die vis eten omdat ze bang zijn dat ze anders tekorten krijgen. Na een groot deel van m'n leven geen beesten te hebben gegeten kan ik bevestigen dat dat best meevalt![]()
Wat was de discussie?
F&F is datha way <---------------quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Was da nou voor een klets. Te veel energie om binnen te zitten. Waar uit zich dat door dan?
Dan woon je wel klein mochten ze hun energie niet kwijt kunnen. En dan had je gewoon geen kat moeten nemen. Je koopt ook geen Mechelse Herder als je op een studentenkamer woont.
Ja dat. Miep zorgde in mijn mening voor overlast toen ze buiten kwam. Dat heeft niemand mij gezegd, dat heb ik zelf geconcludeerd. Jammer voor haar, dan moest ze maar binnen blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, ik vind dat je als huisdiereigenaar er voor moet zorgen dat anderen geen last van je keuze hebben. En mopperen op anderen die er last van hebben is imho. tikkeltje asociaal.
Ja, genoeg oplossingen voor inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, ik vind dat je als huisdiereigenaar er voor moet zorgen dat anderen geen last van je keuze hebben. En mopperen op anderen die er last van hebben is imho. tikkeltje asociaal.
[..]
Zorg er dan voor dat je een tuin hebt en zorg dat de katten daar niet uit kunnen.
Of koop een tuigje en ga er dagelijks een blokje mee om.
Heh, wij hadden echt de intentie om van onze kat een binnenkat te maken. Dat beest was constant hyperactief en zat altijd te azen op de deur. En anders klom hij het raam wel uit. Ik weet niet of het in zijn bloed zat ofzo, maar de keer daarna dat hij een tijd binnen moest blijven ging hij op jassen zitten plassen e.d.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Die van Joop harkt zelf de deur wel open inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heh, wij hadden echt de intentie om van onze kat een binnenkat te maken. Dat beest was constant hyperactief en zat altijd te azen op de deur. En anders klom hij het raam wel uit. Ik weet niet of het in zijn bloed zat ofzo, maar de keer daarna dat hij een tijd binnen moest blijven ging hij op jassen zitten plassen e.d.
Was niet zo'n succes, dat beestje als binnenkat.
we wonen echt niet klein, je kent de situatie echt niet. Ze gaan dingen slopen maar we hebben best een ruim huis. Maar ze moeten jagen en kijken niet om naar speeltjes, wel naar live muizen. Wat ga je lekker de aanval in trouwens zegquote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Nou precies, dan kan je dus nooit een raam of deur open zetten, want dan is hij weg. Of je moet hem opsluiten op een andere kamer, waar hij nog vervelender van wordt.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van Joop harkt zelf de deur wel open inderdaad.Al is het wel beter nu 'ie overdag ook gewoon de trappen naar boven op kan. Alleen lente.
quote:
Was leuk toen 'ie ging verhuizen, kat in een aparte kamer gezet en de deur maar dicht houden. Na een half uur ineens paniek, want de kat was foetsie.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou precies, dan kan je dus nooit een raam of deur open zetten, want dan is hij weg. Of je moet hem opsluiten op een andere kamer, waar hij nog vervelender van wordt.
En wij hadden 2 trappen en 3 verdiepingen waarop hij vrij rond mocht lopen.
Ik had nooit een raam of deur open. Ja alles op een kier en als de tuindeur open stond zat Miep in de woonkamer.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou precies, dan kan je dus nooit een raam of deur open zetten, want dan is hij weg. Of je moet hem opsluiten op een andere kamer, waar hij nog vervelender van wordt.
En wij hadden 2 trappen en 3 verdiepingen waarop hij vrij rond mocht lopen.
Als hij rustig zou vertellen waar hij last van had, en ons zou vragen of we zouden willen meedenken aan een oplossing en betalen zouden we ja zeggen. Maar hij komt al schreeuwend aan de deur staan met dreigementen, waarbij we niks kunnen inbrengen behalve geschreeuw ondergaan. Het is niet eens dat hij last heeft van de katten, dat vinden we naar, maar normale communicatie zou fijn zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afgezien van hoe de buurman zich opstelt, dat is toch niet zijn probleem?
we hebben nooit klachten gehad, anders waren we sneller gaan meedenken. Nu bedreigt hij alleen maar zonder ooit normaal te brengen dat hij problemen hadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had nooit een raam of deur open. Ja alles op een kier en als de tuindeur open stond zat Miep in de woonkamer.
Ik kies voor een kat, dan moet ik me aanpassen.
Waarom zouden mijn buren dat moeten doen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
we wonen echt niet klein, je kent de situatie echt niet. Ze gaan dingen slopen maar we hebben best een ruim huis. Maar ze moeten jagen en kijken niet om naar speeltjes, wel naar live muizen. Wat ga je lekker de aanval in trouwens zeg
Hoe hij het brengt praat ik niet goed, maar de boodschap blijft hetzelfde. Jouw kat zorgt voor overlast, dus daar moet jij wat aan doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
we hebben nooit klachten gehad, anders waren we sneller gaan meedenken. Nu bedreigt hij alleen maar zonder ooit normaal te brengen dat hij problemen had
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had nooit een raam of deur open. Ja alles op een kier en als de tuindeur open stond zat Miep in de woonkamer.
Ik kies voor een kat, dan moet ik me aanpassen.
Waarom zouden mijn buren dat moeten doen?
Als mensen klachten hadden gehad waren we heus wel mee gaan denken, maar de wijk loopt over van de katten en dan is die van ons toch degene die een mietje is en je dus nauwelijks ziet. Geen klachten = kat buiten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar, wij hebben dan ook nooit overlast klachten gehad van onze kat. Beide huizen staan in wijken waar heel veel katten rondlopen, en net zoals wij he niet erg vonden dat die katten in onze tuin kwamen werkte dat andersom ook.
Ik ga voortaan m'n poedel ook zelf z'n rondjes door de wijk laten rennen en in de tuinen laten schijtenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Het is imho. gewoon raar dat katteneigenaren het normaal vinden om anderen op te zadelen met hun wandelend plezier. En dan ook nog beweren dat het niet anders kan want arme poesjes.
Probleem is dat veel mensen erg lang wachten met klagen tot de maat echt vol is.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
we hebben nooit klachten gehad, anders waren we sneller gaan meedenken. Nu bedreigt hij alleen maar zonder ooit normaal te brengen dat hij problemen had
in ons geval kan het ook niet anders. Het is niet mijn huis dus omheinen is niet mogelijk (wil de moeder niet) en een kat is zo enorm angstig dat tuigje omdoen al praktisch onmogelijk is en blokje om al helemaal. De buurman heeft die kat nota bene jarenlang binnengehaald, ik snap de kat danook welquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Het is imho. gewoon raar dat katteneigenaren het normaal vinden om anderen op te zadelen met hun wandelend plezier. En dan ook nog beweren dat het niet anders kan want arme poesjes.
ik ben te veel niet zo denk ik. Ik zou sneller aan de bel trekken, dat zekerquote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Probleem is dat veel mensen erg lang wachten met klagen tot de maat echt vol is.
Maar goed, ik zal ophouden over dit onderwerp.
Ik heb ook nooit klachten gehad. Poes heeft namelijk geen bordje om z'n nek dat hij van mij is.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Als mensen klachten hadden gehad waren we heus wel mee gaan denken, maar de wijk loopt over van de katten en dan is die van ons toch degene die een mietje is en je dus nauwelijks ziet. Geen klachten = kat buiten.
Wat doe ik zelf?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga voortaan m'n poedel ook zelf z'n rondjes door de wijk laten rennen en in de tuinen laten schijten![]()
![]()
Vind jouw standpunt trouwens wel bijzonder BB, aangezien je het dus zelf ook doet?
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat doe ik zelf?
Katten naar buiten jagen?
Nope, doen we niet. Ze mogen incidenteel de tuin in, maar onder begeleiding (zijn we zelf bij).
Af en toe naaien ze der tussenuit als we niet goed opletten, en momenteel met geen fatsoenlijke afbakening van tuinen maakt het er tussenuit naaien wat makkelijker.
De bedoeling is het in ieder geval niet! Het zijn onze katten en ze mogen niet de tuin uit.
Dat is waar. Maar zoals ik zei: wijk die propvol is met katten, waar de onze een ontzettend brave is, die daarnaast bang is voor vreemden en drukte. Dus kan me niet echt voorstellen dat die kat voor overlast zorgt.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Probleem is dat veel mensen erg lang wachten met klagen tot de maat echt vol is.
Maar goed, ik zal ophouden over dit onderwerp.
Ik snap je punt. Voor mij is het zo vanzelfsprekend dat er veel katten in de wijk rondlopen, dat ik nooit zo na heb gedacht over eventuele overlast. Mocht ik ooit weer de luxe hebben om een kat te hebben, dan zal ik daar nu wel bewuster over nadenken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als jij de mazzel hebt dat jouw buurt er blij mee is, prima. Maar de vanzelfsprekendheid stoort mij een beetje. Het is geen recht dat de pousse buiten loopt
Nah, bij SQ in haar benedenwoningkje was eigenlijk dezelfde regel.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd![]()
![]()
Jullie hebben ook een fucking weiland als tuin, daar moeten ze ook wel genoeg aan hebben
Het is in mindere mate aan jou gericht. Je roept niet dat de achterbuurman een zeikerd isquote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zoals ik zei: wijk die propvol is met katten, waar de onze een ontzettend brave is, die daarnaast bang is voor vreemden en drukte. Dus kan me niet echt voorstellen dat die kat voor overlast zorgt.
[..]
Ik snap je punt. Voor mij is het zo vanzelfsprekend dat er veel katten in de wijk rondlopen, dat ik nooit zo na heb gedacht over eventuele overlast. Mocht ik ooit weer de luxe hebben om een kat te hebben, dan zal ik daar nu wel bewuster over nadenken.
Ja? Euw.... Ik dacht dat dat wel zou helpenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef megamandy het volgende:
De kat van de buren gaat bij ons wel gewoon over de schrikdraad
Allevier de poten amputerenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef megamandy het volgende:
De kat van de buren gaat bij ons wel gewoon over de schrikdraad
I know, maar buitenkat dus voel me toch aangesproken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is in mindere mate aan jou gericht. Je roept niet dat de achterbuurman een zeikerd is.
Hier stikt het overigens ook van de katten in de buurt. Maar ook van een aantal kattenhaters (waaronder de HOE-houder hierachter).
Is trouwens wel grappig, de buurtkatten zitten ook vaak hier in de tuin en daar worden die van ons echt helemaal leip van.
Zeurde hij maar. Zeikte hij maar. Hij dreigt gelijk, en dat maakt me ook nog eens bang.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is in mindere mate aan jou gericht. Je roept niet dat de achterbuurman een zeikerd is.
Hier stikt het overigens ook van de katten in de buurt. Maar ook van een aantal kattenhaters (waaronder de HOE-houder hierachter).
Is trouwens wel grappig, de buurtkatten zitten ook vaak hier in de tuin en daar worden die van ons echt helemaal leip van.
Voor die van ons welquote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja? Euw.... Ik dacht dat dat wel zou helpen.
Haha, gaaf, wordt zo een beest wel een keer zo groot van denk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor die van ons wel
Alleen die van de buren dus nietDat is ook een kat die altijd buiten loopt, en toen zat hij eens bij ons in de tuin en moest hij dus over de schrikdraad terug. Zag je hem helemaal "klaar" maken om over die prikkel te moeten
![]()
Nagellak.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Helmers![]()
Bijna tijd voor een nieuwe!
echt niet, past nog zat bij. Die van mij is veel vollerquote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Helmers![]()
Bijna tijd voor een nieuwe!
362!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nagellak.Hoeveel zijn dit er nou ongeveer?
Nice!quote:
Oh en dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt niet, past nog zat bij. Die van mij is veel voller
Mjah precies.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet allemaal merken bij elkaar smotsen dus daarom wilde ik een nieuwe
hoe voller hoe beter, anders flikkeren steeds al die flesjes om als je een lade open trektquote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet allemaal merken bij elkaar smotsen dus daarom wilde ik een nieuwe
Dat doen alleen mijn hits, voor de rest blijft alles prima staan. Anti slipquote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe voller hoe beter, anders flikkeren steeds al die flesjes om als je een lade open trekt
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet morgen bij de politie een getuigenverklaring afleggen over een eierkoeken-stelende zwerver.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan het Sonja Bakkeren is.
opi flikkert ook om. Alles eigenlijk. Met antislip.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doen alleen mijn hits, voor de rest blijft alles prima staan. Anti slip
Hoe wild trek jij je lade open?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
opi flikkert ook om. Alles eigenlijk. Met antislip.
HOE?quote:
Bij mij kan dat niet omflikkeren want heel de lade is volquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
opi flikkert ook om. Alles eigenlijk. Met antislip.
zeer.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe wild trek jij je lade open?
ja ik moet er nog 12...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij kan dat niet omflikkeren want heel de lade is vol
hij zit ook nog lang nie vol!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE?
Ik heb er meer dan 400 in 4 lades zitten
Jupquote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef Mss het volgende:
En ook gewoon helmers bijkopen, geen nagellak wegdoen
Ik heb al velen nagellak gedoneerd aan mijn arme verknipte kindjesquote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jupmisschien moeten we maar eens wat nagellak doneren aan arme aidsnegers.
HOE?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jupmisschien moeten we maar eens wat nagellak doneren aan arme aidsnegers.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al velen nagellak gedoneerd aan mijn arme verknipte kindjes.
Alleen zit onze doos nu vol, dus denk niet dat m'n collega's het waarderen als ik dat nog meer doe
dan heb je nog niet genoeg gehoardquote:Op donderdag 11 april 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik kan niks wegdoen. Anders hadden de meiden bij ons ook wat meer keuze gehad dan zo'n setje met Action nagellak.
Ik ken hetquote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 1 opi die niet meer in de opi lade past
Nouja, ik doe wel wat weg. Maar daar ga ik hen niet mee opzadelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je nog niet genoeg gehoard
ik nog wel meer. Ik ben echt een triest gevalquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb in totaal zon 150-200 lakken weggedaan denk ik
Jij doet inderdaad heul veul wegquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik nog wel meer. Ik ben echt een triest geval
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij doet inderdaad heul veul weg
En ook daadwerkelijk kwaliteitsspul, ik verkoop voornamelijk mijn ERMAGERD GOEDKOOP-catrice aankopen.
Dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verkoop niks, want ik kan er geen afstand van doen.
Batsen tijdens die tijd van de maand.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef Mss het volgende:
Zo, load lakken als ondergrond voor bloodspattermani
Ik bats toch heul nietquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Batsen tijdens die tijd van de maand.
Geen neg0r in je kast?quote:
JA MAARquote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een neger batsen. Het idee
![]()
![]()
Het HOE lijkt me evident.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef Mss het volgende:
Ik moet gewoon kipnuggets tussen mijn tetten leggen
die negers hebben daar geen moeite mee!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een neger batsen. Het idee
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok die 24h is echt bazenspul. Gelukkig had ik olie remover want vergeten te kopen
Ik was vergeten dat ik die in raspberry heb.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok die 24h is echt bazenspul. Gelukkig had ik olie remover want vergeten te kopen
ik ook. Vel rozenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik die in raspberry heb.
geeft niet af en gaat nergens geen. NEVAH.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de volgende goeden actie wil ik die wel meer![]()
Emo.gif voor lipcote bij deze.
herkenbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga Joop er zo mee pesten.
(Die is doodsbang voor lipstickvlekken op zichzelf)
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga royalties vragen aan maybelline
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Diconnected het volgende:
morgen naar de primark met Sjon, dat wordt wat
hij gaat vrijwillig meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |