M'n stash list is gesorteerd in deze volgorde: eerst op lakjesnaam, dan op collectie en dan op merk. Zodat je dus uiteindelijk merk - collecties - daarbinnen alkjes op volgorde hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Debs, als ik naar jouw Stash kijk, heb je toch aardig wat merken waar je er een stuk of 10 van hebt?
Mijn hele stash bestaat uit dat soort groepjes
Hoe verdeel je die dan?
En waarop staat jouw stash gerangschikt in jouw sheet? Het is niet alfabetisch op merknaam
Eens als in nu? Want dan wacht ik even voor ik ga inruimenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n stash list is gesorteerd in deze volgorde: eerst op lakjesnaam, dan op collectie en dan op merk. Zodat je dus uiteindelijk merk - collecties - daarbinnen alkjes op volgorde hebt.
Ik zal zo eens foto's maken van m'n lades nu.
Ik had wel altijd een vierkante laquote:
Goeden oplossing wel, zal het aan Fred voorstellenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, anders moet je 19 helmers kopen
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd omquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Opi flesjes zijn echt hoerig trouwens, zo instabiel als de neten
Nu ja, ben bezigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eens als in nu? Want dan wacht ik even voor ik ga inruimen.
Maar je Catrice staat niet allemaal bij elkaar![]()
En je China Glaze ook niet
Ik vind dat merk met die katten-dopjes hoerig, want die zijn te hoog voor de Helmerquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Opi flesjes zijn echt hoerig trouwens, zo instabiel als de neten
die heb ik maar drie...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd om
O ja, net als Herome WIC..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd om
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Of die kakmerken die zeven verschillende vormen flesjes hebben.
Essencequote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Of die kakmerken die zeven verschillende vormen flesjes hebben.
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiserenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag maar aan Puckzzz wat ik doe met rommelige Helmers.
Vet hendigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiseren
Boulevard aan het kijken?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met bouhlarouz gebeurd?
Binnen het merk, of de merken in de Helmer?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiseren
zijn chick gaat nu toch met die van der vaart?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met bouhlarouz gebeurd?
waren ze al gescheiden?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Boulevard aan het kijken?
Die heeft commentaar gegeven dat de belangrijkste dingen in zijn leven zijn kinderen, zijn familie en voetbal zijn en dat hij zich daar op concentreert.
ja daarom, maar ze hebben het nooit over hemquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zijn chick gaat nu toch met die van der vaart?
Ja blijkbaar al sinds de zwangerschap van hun tweede kindje.quote:
Binnen het merk.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Binnen het merk, of de merken in de Helmer?
timingquote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja blijkbaar al sinds de zwangerschap van hun tweede kindje.
[..]
Binnen het merk.
Oh dat maakt mij niet zoveel uit. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik de kleur van de Catrice lakjes niet kan zien vanwege de dop. Ik ga ff kleine rondjes op een A4tje lakken en dan die op het dopje plakken.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan weer niet willen.Binnen het merk zet ik ze op kleur.
Hij is niet zo boeiend blijkbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daarom, maar ze hebben het nooit over hem
Mja, daarom staat het op kleur. Als ik dan eenmaal een rode heb gevonden wanneer ik rode nagels wil, weet ik dat alle andere rode van dat merk er omheen staan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet zoveel uit. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik de kleur van de Catrice lakjes niet kan zien vanwege de dop. Ik ga ff kleine rondjes op een A4tje lakken en dan die op het dopje plakken.
Is ook wel een super aanbieding want de lipstick is best aan de prijs anders. EN hele goede reviwue!!quote:
LIKE!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Helmer 1
[ afbeelding ]
Lade 1 - topcoats, basecoats, stripers en toppers.
Lade 2 - nailart zooi en voorraad topcoat.
Lade 3 - OPI (er ontbreken nog flesjes).
Lade 4 - China Glaze.
Lade 5 - China Glaze (en straks OPI).
Lade 6 - Essence en GOSH.
Helmer 2
[ afbeelding ]
Lade 1 - indies, zowel handmade als fabrieks.
Lade 2 - Models Own, Catrice, W7, Sinful Colors, Essie, Misa, NYX.
Lade 3 - ORLY, Nfu Oh, Zoya, H&M, Nubar, Deborah Lippmann, Chanel, Dior.
Lade 4 - Rotzooi, swappies, verpakkingstroep.
Lade 5 - El Corazon, TNB.
Lade 6 - ZOOOOI.
Velen nagellakquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Helmer 1
[ afbeelding ]
Lade 1 - topcoats, basecoats, stripers en toppers.
Lade 2 - nailart zooi en voorraad topcoat.
Lade 3 - OPI (er ontbreken nog flesjes).
Lade 4 - China Glaze.
Lade 5 - China Glaze (en straks OPI).
Lade 6 - Essence en GOSH.
Helmer 2
[ afbeelding ]
Lade 1 - indies, zowel handmade als fabrieks.
Lade 2 - Models Own, Catrice, W7, Sinful Colors, Essie, Misa, NYX.
Lade 3 - ORLY, Nfu Oh, Zoya, H&M, Nubar, Deborah Lippmann, Chanel, Dior.
Lade 4 - Rotzooi, swappies, verpakkingstroep.
Lade 5 - El Corazon, TNB.
Lade 6 - ZOOOOI.
Succesquote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Velen nagellak![]()
![]()
![]()
Op zich lijkt het best op mijn systeem, behalve dat ik dus geen complete opi/cg-lades heb.
Ja, ik kan hier wel wat mee, ga maar eens organiseren
(en ik vind die stickers bovenop dus niks, want dan kloppen de flesjes niet meer. Bekijk per flesje welke ik moest hebben
)
24quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat heerlijk netjes Debs.Zo netjes is de mijne dan ook weer niet.
SQ, welke van Maybelline vind jij fijner, de 14 uur of de 24 vuur versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |