M'n stash list is gesorteerd in deze volgorde: eerst op lakjesnaam, dan op collectie en dan op merk. Zodat je dus uiteindelijk merk - collecties - daarbinnen alkjes op volgorde hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Debs, als ik naar jouw Stash kijk, heb je toch aardig wat merken waar je er een stuk of 10 van hebt?
Mijn hele stash bestaat uit dat soort groepjes
Hoe verdeel je die dan?
En waarop staat jouw stash gerangschikt in jouw sheet? Het is niet alfabetisch op merknaam
Eens als in nu? Want dan wacht ik even voor ik ga inruimenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n stash list is gesorteerd in deze volgorde: eerst op lakjesnaam, dan op collectie en dan op merk. Zodat je dus uiteindelijk merk - collecties - daarbinnen alkjes op volgorde hebt.
Ik zal zo eens foto's maken van m'n lades nu.
Ik had wel altijd een vierkante laquote:
Goeden oplossing wel, zal het aan Fred voorstellenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, anders moet je 19 helmers kopen
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd omquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Opi flesjes zijn echt hoerig trouwens, zo instabiel als de neten
Nu ja, ben bezigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eens als in nu? Want dan wacht ik even voor ik ga inruimen.
Maar je Catrice staat niet allemaal bij elkaar![]()
En je China Glaze ook niet
Ik vind dat merk met die katten-dopjes hoerig, want die zijn te hoog voor de Helmerquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Opi flesjes zijn echt hoerig trouwens, zo instabiel als de neten
die heb ik maar drie...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd om
O ja, net als Herome WIC..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hits flesjes dan. Die kiepen echt altijd om
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Of die kakmerken die zeven verschillende vormen flesjes hebben.
Essencequote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Of die kakmerken die zeven verschillende vormen flesjes hebben.
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiserenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag maar aan Puckzzz wat ik doe met rommelige Helmers.
Vet hendigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze trekt meteen de lades eruit en gaat al je flesjes sorteren op merk en -indien mogelijk- alfabetiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |