SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Blijkbaar ben ik geen man dusquote:
Laatstaan een vrouw met een scheermesquote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind aanraken al doodeng.
Ik snap niet zo dat mannen naar een barbier durvenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ik heb wel eens een man geschoren, als je in een moorddadige bui bent dan biedt het perspectiefquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatstaan een vrouw met een scheermes
/kras
Ah, je bent gewoon heel oud.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.quote:
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik juist een paar stappen terug in de evolutie zijn.
Nee, maar wel een vinniiee.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofd? Ik heb geen vin op mijn rug hoor
Scheelt een hoop geldquote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al dusdanig ver geėvolueerd dat ik eigenlijk geen baardgroei meer heb.![]()
Alleen maar voordelen dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |