abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125416001
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, gespoonfeed worden is ook het makkelijkst. :Y)
Maar je een beetje inlezen in de materie laat je zelfstandig een weloverwogen keuze maken, wat natuurlijk het beste is.
Onzin, ik kan toch ook meerdere suggesties van hieruit krijgen en vervolgens zelf alles naast elkaar leggen om vervolgens een beslissing te maken?
  woensdag 17 april 2013 @ 21:53:53 #127
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125417036
Anders ga je zelf eens op onderzoek uit en kom je terug met een aantal serieuze opties. En een beetje inlezen kan echt geen kwaad.. Als zelfs dat te veel is denk ik niet dat een Chinaphone iets voor jou is.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_125417086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef Maxbet het volgende:
Anders ga je zelf eens op onderzoek uit en kom je terug met een aantal serieuze opties. En een beetje inlezen kan echt geen kwaad.. Als zelfs dat te veel is denk ik niet dat een Chinaphone iets voor jou is.
Waarom? Moet je die dingen zelf nog in elkaar lassen ofzo? Wat een onzin zeg.
  woensdag 17 april 2013 @ 22:21:22 #129
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125418807
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom? Moet je die dingen zelf nog in elkaar lassen ofzo? Wat een onzin zeg.
Nee, maar rooten, geen play store, alleen een baidu store, chinese meuk die er niet vanaf gaat, geen updates enz. Zijn geen ondenkbare dingen, en je komt nou niet echt over als iemand die daar zin in heeft.

En ik heb geen zin om alles voor te kauwen, laat wat inzet zien en de mensen hier helpen je graag. Maar ik kan me voorstellen dat men een beetje flauw wordt van 50 keer per topic dezelfde vragen.
#teammaxbet
pi_125419117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht om te antwoorden, al word het natuurlijk wel gewaardeerd. Ik vraag gewoon netjes of er mensen zijn die hier goede ervaringen hebben met chinese mobieltjes twv zo'n 150 euro.
Je kunt ook gewoon de reeks doorlezen. Tientallen gingen je voor. Zonder de overbodige vragen te stellen.
pi_125419586
Trouwens,heeft iemand weleens betaald via AE Pay with "Internatonal" Bank Transfer met Citibank Singapore?

Inmiddels is betaling 4 werkdagen(duur van Paypal of iDEAL) geleden gedaan,heb geen flauw idee hoe en wat verder!!

* Blue_Panther_Ninja wil zo snel mogelijk de Jiayu G3 in zijn handen hebben en is wanhopig ;(
  woensdag 17 april 2013 @ 22:38:54 #132
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125420147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Trouwens,heeft iemand weleens betaald via AE Pay with "Internatonal" Bank Transfer met Citibank Singapore?

Inmiddels is betaling 4 werkdagen(duur van Paypal of iDEAL) geleden gedaan,heb geen flauw idee hoe en wat verder!!

* Blue_Panther_Ninja wil zo snel mogelijk de Jiayu G3 in zijn handen hebben en is wanhopig ;(
Nope, geen ervaring mee, ik betaal met PayPal of CC en anders niet.

Accu van de Star S5 valt me trouwens harstikke mee icm het 5" scherm: de telefoon gaat bij ongeveer gelijk gebruik iets langer mee dan mijn iPhone 4.
Waarschijnlijk nog wel langer als het nieuwe er vanaf is.
#teammaxbet
pi_125420399
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Accu van de Star S5 valt me trouwens harstikke mee icm het 5" scherm: de telefoon gaat bij ongeveer gelijk gebruik iets langer mee dan mijn iPhone 4.
Waarschijnlijk nog wel langer als het nieuwe er vanaf is.
Met Paypal betalen??Gewoon je gegevens handmatig invoeren op je PP account?
  woensdag 17 april 2013 @ 22:45:03 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125420553
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Internationale overschrijvingen duren wel even een paar dagen.
Je hebt wel rekening gehouden met de kosten van het overschrijven? (Je hebt wel aangevinkt dat die kosten voor jou rekening komen? anders moet je later nog meer overmaken).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_125421027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Internationale overschrijvingen duren wel even een paar dagen.
Je hebt wel rekening gehouden met de kosten van het overschrijven? (Je hebt wel aangevinkt dat die kosten voor jou rekening komen? anders moet je later nog meer overmaken).
Ik heb Rabobank,stond niet echt erbij :@
  woensdag 17 april 2013 @ 22:58:12 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125421426
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb Rabobank,stond niet echt erbij :@
Je kon kiezen tussen: SHA, OUR, BEN (als het goed is). Ik denk dat je bij aliexpress moet kiezen voor OUR wat staat dat alle kosten voor jou rekening komen. Standaard staat het op SHA (Share) waar jij de kosten van de in dit geval Rabobank betaald en de tegenpartij de kosten in eigen land.

Uitleg kosten na 1 min googlen:
quote:
Wereldbetaling OUR
OUR: alle kosten voor de opdrachtgever.
Kosten: ¤ 10 +0,1%
U als opdrachtgever betaalt de kosten van uw eigen bank én de kosten die de begunstigde normaliter aan zijn of haar bank betaalt. Hiervoor geldt een toeslag van 0,1% van het over te maken bedrag (minimaal ¤ 7,50 en maximaal ¤ 75).
quote:
Wereldbetaling SHA
SHA: gedeelde kosten.
Kosten: ¤ 10
U als opdrachtgever betaalt de kosten van uw eigen bank, de begunstigde betaalt de overige kosten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 april 2013 @ 23:05:38 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125421957
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[..]
Dít. Als ik aan banktransfers moet doen, dan is het maar helaas pindakaas, maar mij niet gezien. :P

Maar je kunt altijd een message sturen naar de partij of ze een update voor je hebben.
Die kunnen wij je natuurlijk niet geven. 't Zou wat zijn als we inkijk hadden in alle wired transfers. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125422233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je kon kiezen tussen: SHA, OUR, BEN (als het goed is). Ik denk dat je bij aliexpress moet kiezen voor OUR wat staat dat alle kosten voor jou rekening komen. Standaard staat het op SHA (Share) waar jij de kosten van de in dit geval Rabobank betaald en de tegenpartij de kosten in eigen land.

Uitleg kosten na 1 min googlen:

[..]

[..]

Standaard optie is SHA/shared,dat is wat ik genomen genomen heb.

Afwijkentie kosten optie =Opdrachtgever betaalt alle kosten (OUR / Our cost) :'(
pi_125422565
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin, ik kan toch ook meerdere suggesties van hieruit krijgen en vervolgens zelf alles naast elkaar leggen om vervolgens een beslissing te maken?
Nee, kan jij niet. Dit is dan ook niks voor jou, dit is voor mensen met kennis van zaken.
pi_125423430
Oké, ik ben inmiddels een poosje aan het zoeken en lezen en ben er zodoende achter gekomen dat voor mijn prijsklasse de Jiayu g3 een goede mobiel is. Heeft iemand van dit forum deze toevallig (of in de handen gehad) en hoe vond jij de mobiel?

Wel las ik dat de g4 er ook aan komt. Is het de moeite waard om op deze te wachten en wat zal de prijs hier ongeveer van zijn? Zal deze stukken duurder zijn?

Tot slot, ik lees inderdaad veel over rooten, maar niet echt waarom het noodzakelijk is. Is de enige reden dat je wilt gaan rooten om de playstore erop te krijgen? Er is toch ook standaard een andere store geinstalleerd?
pi_125423929
Menigeen in dit topic heeft die gehad en/of heeft hem :) Moi incluis. Prima accuduur, leuk design, slechte gps en camera. Maar wat kun je verwachten voor dit geld ;) Bovendien boeit alleen de GPS mij wat, want voor echte foto's (ala die het FB/twitterniveau ontstijgen) grijp ik wel naar mijn fotocamera.

Rooten is handig als je bijv. Titanium Backup erop wilt gooien, sommige apps vereisen root. En met root kun je dan gebruik maken van die apps, die je helpen bloatware van de G3 te gooien bijvoorbeeld :) Playstore staat al op de G3, dus das niet de reden. Andere reden is dat je clockworkmod erop kunt zetten en een custom rom kunt flashen. Zie dat maar alsof je op een windows pc linux gaat installeren. Iets wat er standaard op staat ga je dus aanpassen.

De prijs van een G4 varieert naar gelang de webshop die je tegen komt. Menigeen vraagt grofweg 250 dollar = grofweg 191 euro. Maar zoekt en gij zult vinden, te weten: kortingscodes of je moet geduld hebben dat bepaalde webshops zelf stunten met kortingcoupons. Zo heb ik een G4 bij Pandawill besteld voor 225 dollar = 172 euro, dus tja: het kan zo 20 euro schelen! Maargoed, dat is zeg maar preorderen, want die G4 komt toch pas medio mei op gang qua voorraad en dan alleen in het wit en misschien eerst enkel de youth variant (1GB ram en 4GB rom met wie weet 1800mAh accu en 3000mAh accu) Wat die G4 interessant maakt is de premium variant (2GB ram en 32GB rom met keuze uit 1800mAh accu en 3000mAh accu) en imho is zwart pas echt sjiek :9 Das het wachten wel waard imho, zeker zo'n koopje! :z
mag het weten
  woensdag 17 april 2013 @ 23:51:56 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125424433
En zoals ook in de OP staat, Jiayu heeft een eigen topicreeks: Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 april 2013 @ 00:04:05 #143
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_125424934
Ik lees net op samenkopen.net , dat hij is uitgesteld tot juni?
Iemand hier meer info over?
Ik kan er niks over vinden.

Edit: had het over de Jiayu G4.

[ Bericht 14% gewijzigd door Feyen18 op 18-04-2013 00:12:38 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 00:09:23 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125425163
Je hebt het over de Jiayu G4? Check de Jiayu topicreeks: Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
Pandawill-forum geeft af en toe wat updates met als laatste info '15th of may'.
Als je echte insider info wilt moet je op het Chinese bbs (forum) van jiayu gaan rondhangen en letten op de posts van admin Wade.
pi_125425389
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, gespoonfeed worden is ook het makkelijkst. :Y)
Maar je een beetje inlezen in de materie laat je zelfstandig een weloverwogen keuze maken, wat natuurlijk het beste is.
Moeilijke duitse woorden gebruiken maakt het voor hem ook niet echt makkelijker ;)
  donderdag 18 april 2013 @ 00:20:54 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125425602
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Moeilijke duitse woorden gebruiken maakt het voor hem ook niet echt makkelijker ;)
Wat? Heb er nog een mannetje met een vorkje bij gezet ook nog? :P
http://www.thefreedictionary.com/spoonfeeding :Y)
quote:
feeding someone (as a baby) from a spoon [..] teaching in an overly simplified way that discourages independent thought
Ik vind dat 'independent thought' juist gestimuleerd moet worden. ;) Daar heeft iemand zelf alleen maar baat bij.
pi_125426324
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef marco_sire het volgende:

[..]

:')
pi_125442235
Heb moeite om mezelf tegen te houden om de UMI X2 te kopen bij Antelife. Helaas is het de 1GB/16GB versie maar zou hem toch wel willen kopen. :9~ .
pi_125446260
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waar heb je je Meizu MX2 besteld??
Bij http://www.liaow.com/ echt een top shopje! Hun website ziet er misschien niet uit maar de service is top eigenlijk altijd binnen 20 minuten reactie ongeacht het tijdstip dat ik mailde en binnen 2 dagen verzonden met DHL express. Alleen maar lof! En in tegendeel van alle andere shopjes krijg je hier gratis de oplader voor in het stopcontact er gratis bij en ze leveren een verloopstukje voor NL erbij. En dan als laatste zijn ze de goedkoopste die ik gevonden heb :)

Ik zal vanavond ff een kort verslagje doen naar mijn bevindingen ;)
  donderdag 18 april 2013 @ 18:03:05 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125448146
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')