Onzin, ik kan toch ook meerdere suggesties van hieruit krijgen en vervolgens zelf alles naast elkaar leggen om vervolgens een beslissing te maken?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, gespoonfeed worden is ook het makkelijkst.
Maar je een beetje inlezen in de materie laat je zelfstandig een weloverwogen keuze maken, wat natuurlijk het beste is.
Waarom? Moet je die dingen zelf nog in elkaar lassen ofzo? Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef Maxbet het volgende:
Anders ga je zelf eens op onderzoek uit en kom je terug met een aantal serieuze opties. En een beetje inlezen kan echt geen kwaad.. Als zelfs dat te veel is denk ik niet dat een Chinaphone iets voor jou is.
Nee, maar rooten, geen play store, alleen een baidu store, chinese meuk die er niet vanaf gaat, geen updates enz. Zijn geen ondenkbare dingen, en je komt nou niet echt over als iemand die daar zin in heeft.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom? Moet je die dingen zelf nog in elkaar lassen ofzo? Wat een onzin zeg.
Je kunt ook gewoon de reeks doorlezen. Tientallen gingen je voor. Zonder de overbodige vragen te stellen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te antwoorden, al word het natuurlijk wel gewaardeerd. Ik vraag gewoon netjes of er mensen zijn die hier goede ervaringen hebben met chinese mobieltjes twv zo'n 150 euro.
Nope, geen ervaring mee, ik betaal met PayPal of CC en anders niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Trouwens,heeft iemand weleens betaald via AE Pay with "Internatonal" Bank Transfer met Citibank Singapore?
Inmiddels is betaling 4 werkdagen(duur van Paypal of iDEAL) geleden gedaan,heb geen flauw idee hoe en wat verder!!
* Blue_Panther_Ninja wil zo snel mogelijk de Jiayu G3 in zijn handen hebben en is wanhopig![]()
Met Paypal betalen??Gewoon je gegevens handmatig invoeren op je PP account?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, geen ervaring mee, ik betaal met PayPal of CC en anders niet.
Accu van de Star S5 valt me trouwens harstikke mee icm het 5" scherm: de telefoon gaat bij ongeveer gelijk gebruik iets langer mee dan mijn iPhone 4.
Waarschijnlijk nog wel langer als het nieuwe er vanaf is.
Internationale overschrijvingen duren wel even een paar dagen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Trouwens,heeft iemand weleens betaald via AE Pay with "Internatonal" Bank Transfer met Citibank Singapore?
Inmiddels is betaling 4 werkdagen(duur van Paypal of iDEAL) geleden gedaan,heb geen flauw idee hoe en wat verder!!
* Blue_Panther_Ninja wil zo snel mogelijk de Jiayu G3 in zijn handen hebben en is wanhopig![]()
Ik heb Rabobank,stond niet echt erbijquote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Internationale overschrijvingen duren wel even een paar dagen.
Je hebt wel rekening gehouden met de kosten van het overschrijven? (Je hebt wel aangevinkt dat die kosten voor jou rekening komen? anders moet je later nog meer overmaken).
Je kon kiezen tussen: SHA, OUR, BEN (als het goed is). Ik denk dat je bij aliexpress moet kiezen voor OUR wat staat dat alle kosten voor jou rekening komen. Standaard staat het op SHA (Share) waar jij de kosten van de in dit geval Rabobank betaald en de tegenpartij de kosten in eigen land.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb Rabobank,stond niet echt erbij
quote:Wereldbetaling OUR
OUR: alle kosten voor de opdrachtgever.
Kosten: ¤ 10 +0,1%
U als opdrachtgever betaalt de kosten van uw eigen bank én de kosten die de begunstigde normaliter aan zijn of haar bank betaalt. Hiervoor geldt een toeslag van 0,1% van het over te maken bedrag (minimaal ¤ 7,50 en maximaal ¤ 75).
quote:Wereldbetaling SHA
SHA: gedeelde kosten.
Kosten: ¤ 10
U als opdrachtgever betaalt de kosten van uw eigen bank, de begunstigde betaalt de overige kosten.
Dít. Als ik aan banktransfers moet doen, dan is het maar helaas pindakaas, maar mij niet gezien.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, geen ervaring mee, ik betaal met PayPal of CC en anders niet.
[..]
Standaard optie is SHA/shared,dat is wat ik genomen genomen heb.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kon kiezen tussen: SHA, OUR, BEN (als het goed is). Ik denk dat je bij aliexpress moet kiezen voor OUR wat staat dat alle kosten voor jou rekening komen. Standaard staat het op SHA (Share) waar jij de kosten van de in dit geval Rabobank betaald en de tegenpartij de kosten in eigen land.
Uitleg kosten na 1 min googlen:
[..]
[..]
Nee, kan jij niet. Dit is dan ook niks voor jou, dit is voor mensen met kennis van zaken.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onzin, ik kan toch ook meerdere suggesties van hieruit krijgen en vervolgens zelf alles naast elkaar leggen om vervolgens een beslissing te maken?
Moeilijke duitse woorden gebruiken maakt het voor hem ook niet echt makkelijkerquote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, gespoonfeed worden is ook het makkelijkst.
Maar je een beetje inlezen in de materie laat je zelfstandig een weloverwogen keuze maken, wat natuurlijk het beste is.
Wat? Heb er nog een mannetje met een vorkje bij gezet ook nog?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Moeilijke duitse woorden gebruiken maakt het voor hem ook niet echt makkelijker
Ik vind dat 'independent thought' juist gestimuleerd moet worden.quote:feeding someone (as a baby) from a spoon [..] teaching in an overly simplified way that discourages independent thought
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Moeilijke duitse woorden gebruiken maakt het voor hem ook niet echt makkelijker
Bij http://www.liaow.com/ echt een top shopje! Hun website ziet er misschien niet uit maar de service is top eigenlijk altijd binnen 20 minuten reactie ongeacht het tijdstip dat ik mailde en binnen 2 dagen verzonden met DHL express. Alleen maar lof! En in tegendeel van alle andere shopjes krijg je hier gratis de oplader voor in het stopcontact er gratis bij en ze leveren een verloopstukje voor NL erbij. En dan als laatste zijn ze de goedkoopste die ik gevonden hebquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waar heb je je Meizu MX2 besteld??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |