nee,want het word weer kouderquote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef alors het volgende:
Update de OP eens met eckte lente plaatjes, nu mag het
Dan kan het hele jaar door wel ijs- en sneeuwplaatjes in de OP, want het wordt vast wel weer kouder ja.quote:
een albinoquote:Op donderdag 11 april 2013 18:33 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze allemaal?
Statische albino.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:33 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze allemaal?
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:33 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze allemaal?
KNMI:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef WeerServies het volgende:
Morgen wederom kansjes op onweer in de Benelux
[ afbeelding ]
-pakt popcorn-quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
KNMI:
Vrijdag overdag wordt de aangevoerde lucht erg onstabiel. Progtemps laten makkelijk stevige buien toe, hetgeen ook in de diverse modeluitvoer zichtbaar wordt. Onweerskansen nemen dan toe. Harmonie geeft een dat duidelijk weer. Indecs en Kouw zijn nog niet operationeel.
Maar wel een behoorlijke kans op regen toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef INViCTuS het volgende:
Zaterdag eindelijk eens ballen in aangename temperaturen
Volgens mij valt dat best wel mee. Aftrap om 12uur en dan is het volgens mij wel droogquote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar wel een behoorlijke kans op regen toch?
De luchtvochtigheid is bijna 100%, doe je toch wat fout.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef sararaats het volgende:
En laat het aub eens gedaan zijn met die statische elektriciteit.
Ik sprong bijna een meter omhoog.
Ghehequote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is bijna 100%, doe je toch wat fout.
Maak daar maar dagen vanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klote mist, wordt je ook niet vrolijk van
ik wil ZONNNNNNNNNNNNNNN !!!! Die heb ik geloof ik al 3 maanden niet meer gezien hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |