Ja ik ga ook.. ff eten enz..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, ik heb alleen maar Crystal Royal gesmoked, die was echt goeien.
Maar normale Crystal nog nooit.. maar nu ga ik echt. Brb :3
Heb je dat wel eens gedaan, ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
Crystal meth heeft ook een lekker effect
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef Moira. het volgende:
Lol wie heeft die topic pointer veranderd
gisteren al gezienquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
Verdoving is overigens officieel uitgewerkt, paracetamol werkt tot nu toe goed tegen opkomende pijn.
Bloeden is momenteel ook gestopt; WIE WIL MIJN GAT ZIEN?
Mijn hart klopt wel vaker.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef Unscrewed het volgende:
omg ik space hem ECHT hard, als ik even rustig onderuit zak en echt in space ga, begint alles kanker hard the flikkeren en zwart te worden enzo, omg echt vet.. maar als ik er echt diep in zit word alles zwart en begint mijn hart hard te kloppen dus durf dan niet verder en schiet ik wakker...
Ik wou zeggen, anders ga je eens even lekker rustig uitspacen en in het vervolg wat minder gebruikenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Nee maar alles flikkert, als ik ga liggen klopt mijn hard zo hard dat je dingen op mijn bed ziet bewegen en klopt 3x per seconde (voelen op borst).................................. ho uhm idk ff ligge i swelk chill behalve dat hard kloping
Dat ligt er natuurlijk aan welke je bedoeld....quote:
Die van m'n kies, hihiquote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan welke je bedoeld....
Ik hou niet zo van bloederige gaten....quote:
Ik kan je één ding vertellen mijn vriend.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Verdomme.. was ik eerst nog positief over een date.. is dus nu in de grond geboord. Mevrouw heeft al iemand anders op het oog en ben ik weer de 2e keus. Dat geluk heb ik weer..Vanaamd dus helemaal de tering blowen want ik ben er klaar mee met alles
Toen ik de foto maakte was hij niet eens zo bloederigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bloederige gaten....
Nee trekt meestal wel vrij snel weg... ik had ook geen pijn na de verdoving... maar verder vind ik zo'n gat niet zo aantrekkelijk....quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik de foto maakte was hij niet eens zo bloederigZiet er wel fascinerend uit eigenlijk
Yup, helaas wel..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan je één ding vertellen mijn vriend.
Liefde is de allermooiste uitvinding van onze lieve HeerMaar tegelijkertijd ook de állerkutste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |