Eh nee?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus seizoen 5 van Teen Mom 2 begint 15 april? Ok!
Ik weet niet of dat seizoen er direct op volgt. Het kan ook best zijn dat er een pauze is, dat is meestal tussen de seizoenen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus seizoen 5 van Teen Mom 2 begint 15 april? Ok!
Dit soberso, maar e11 en e12 komen nog de weken erna, dat zullen wel weer van die dr drew afleveringen zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat seizoen er direct op volgt. Het kan ook best zijn dat er een pauze is, dat is meestal tussen de seizoenen.
Nouja, op MTV staat '15 april premiere nieuw seizoen Teen Mom 2' dusjaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat seizoen er direct op volgt. Het kan ook best zijn dat er een pauze is, dat is meestal tussen de seizoenen.
"Maandag 15 april om 20.00u de première van het nieuwe seizoen Teen Mom 2 bij MTV! "quote:
Op de Nederlandse site? Want NL loopt achter met uitzenden he. Die gaan geloof ik seizoen 3 of 4 uitzenden.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja, op MTV staat '15 april premiere nieuw seizoen Teen Mom 2' dusja.
Ja wat is nieuw bij MtvNL? Bedoelen ze geowon niet een seizoen die in Amerika al lang al uit is?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Maandag 15 april om 20.00u de première van het nieuwe seizoen Teen Mom 2 bij MTV! "
Van MTVsite gehaald..?
Ken ik allemaal niet..quote:Op donderdag 11 april 2013 16:17 schreef Mss het volgende:
Overigens komt er dus ook een Teen Mom 3. Dit gaat over enkele van de meiden uit 16 & Pregnant seizoen 4.
http://en.wikipedia.org/wiki/Teen_Mom_3
Het zou dus ook kunnen dat we deze gaan zien na afloop van Teen Mom 2 seizoen 4.
Jap! Maar daar gaat het nog over oude seizoenen zie ik nu,quote:Op donderdag 11 april 2013 16:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Op de Nederlandse site? Want NL loopt achter met uitzenden he. Die gaan geloof ik seizoen 3 of 4 uitzenden.
Hebben jij en/of Mss ook gewoon iets alsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.16 & pregnant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat toch een datum bij wanneer het uitgezonden wordt? Wanneer de herhalingen zijn geen ideequote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hebben jij en/of Mss ook gewoon iets als
'MTV US
Maandag, woensdag, vrijdag uitzendingen om zo en zo laat en herhalingen om zo laat'?Zoiets zoek ik. Ook voor MTV NL. Maar hun TV-gids word ik niet duidelijk uit.
Ja, maar geen tijden etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er staat toch een datum bij wanneer het uitgezonden wordt? Wanneer de herhalingen zijn geen idee
Ik download altijd wekelijks de nieuwe uitzending. Shar ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hebben jij en/of Mss ook gewoon iets als
'MTV US
Maandag, woensdag, vrijdag uitzendingen om zo en zo laat en herhalingen om zo laat'?Zoiets zoek ik. Ook voor MTV NL. Maar hun TV-gids word ik niet duidelijk uit.
Oh neuh geen idee, ik haal ze gewoon binnen, als mensen dat willen weten moeten ze in amerikaanse tv gids sites gaan zoeken ofzo, dat ga k echt niet allemaal opzoekenquote:
Hmmm. Nouja.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik download altijd wekelijks de nieuwe uitzending. Shar ook.
Want Mtv NL is idd ontzettend onduidelijk en loopt achter, vandaar het downloaden van nieuwe afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |