Kan jij me helpen met het uitzendschema?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Die zit momenteel vast, dus ik geloof niet dat ze nu nog veel gebruikt. In die gevangenisspecial zag ze er ook wel redelijk helder uit.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gezien Amber vrij gewelddadig is tegen Gary, denk ik dat Amber nog verknipter is. Zoals ze Gary soms behandelde.
Zal niet zeggen dat het een lieverdje altijd was/is maar het leek toch alsof Amber altijd boos op hem was en hij niets kon zeggen of ze ging al lopen kankeren.quote:
Oh ik ken alleen het schema van MTV US. In de US is op 18 februari seizoen 4 voor het eerst uitgezonden, direct na seizoen 3. Afleveringen zijn op maandagavond.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan jij me helpen met het uitzendschema?15 april is premiere van nieuwe seizoen Teen Mom 2 op MTV NL. Toch zijn er ook nu (oude?) uitzendingen? Ik ben een beetje in de war!
aubreyquote:Op donderdag 11 april 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
En wie vinden we het schattigste/liefste kindje?
Bentley.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
En wie vinden we het schattigste/liefste kindje?
Bentley is ook erg leuk idd!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bentley.![]()
Al vond ik zijn ouders echt vreselijk. Ryan lacht nooit en pimpelface is gewoon niet sympathiek.
quote:"Teen Mom" stars Catelynn Lowell and fiancé Tyler Baltierra might not be getting married as soon as you think ... TMZ has learned the duo has joined the new season of "Couples Therapy."
Catelynn and Tyler -- who infamously put their "Teen Mom" kid up for adoption back in 2008 -- have been on and off for over seven years -- but were reportedly set to tie the knot in Michigan in a few months.
Now, sources tell us, Catelynn and Tyler will hash out their problems on the Vh1 show ... about couples whose relationships are floundering.
Geen idee ik volg t NL niet want ze lopen altijd achterquote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
welke seizoenen zijn nog niet in nederland uitgezonden? en komen die nog?Amber in de gevangenis
En zag net in dat andere topic die foto's van farrah wat ziet ze eruit nu
Las van de week nog in een of ander roddelblad dat ze gingen trouwen en een kindje wildenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef Mylene het volgende:
Er is eigenlijk zoveel nieuws geweest dat het bijna niet meer is bij te houden. Farrah is eerder gearresteerd wegens rijden onder invloed. Tussen Catelynn en Tyler gaat het ook niet zo goed.
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoop wel dat zij het redden maar ik denk uiteindelijk van niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef Mylene het volgende:
Er is eigenlijk zoveel nieuws geweest dat het bijna niet meer is bij te houden. Farrah is eerder gearresteerd wegens rijden onder invloed. Tussen Catelynn en Tyler gaat het ook niet zo goed.
[ afbeelding ]
[..]
Ergens anders las ik dat ze al getrouwd zijn en op huwelijksreis zijn in Nieuw Zeeland.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Las van de week nog in een of ander roddelblad dat ze gingen trouwen en een kindje wilden
Idd echt een leuk stel samenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat zij het redden maar ik denk uiteindelijk van niet.
Ja iets over nieuw zeeland stond er ook bijquote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ergens anders las ik dat ze al getrouwd zijn en op huwelijksreis zijn in Nieuw Zeeland.
Dus seizoen 5 van Teen Mom 2 begint 15 april? Ok!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Teen Mom 2 komt met een nieuw seizoen na seizoen 4 die nu nog 3 eps heeft tot de finale
Kan ook zijn dat ze gewoon in de schijnwerpers willen blijven. Ik geloof dat hun bruiloft ook op MTV uitgezonden gaat worden. Misschien dus ook gewoon mediageil. Ik vond ze altijd wel sympathiek overkomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja! Ik vind Catelynn & Tyler zo leuk samen,quote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat bijna geen één relatie het heeft gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |