Ik heb je geinvite op FBquote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Jajoh ik ga meteen al mijn persoonsgegevens gevenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber? DM eens een foto van je ID-kaart waarje vvoor- en achternaam te zien zijn?
KKRBOELERquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb je geweigerd op FB
Als dat je echte naam is vreet ik mijn klompen op.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jajoh ik ga meteen al mijn persoonsgegevens geven
Wat moet je weten? Ik heb je toch geinvite hont?
Hoezo geloof je t niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat je echte naam is vreet ik mijn klompen op.
Dude, voeg me gewoon toe aan die afspeellijst, wat boeit het als ik jullie namen weet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je mag je documentnummer en Sofi-nummer (BSN) wegpainten, maar naam en foto moet te zien zijn.
ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iedereen zit met zijn echte naam in die lijst, mooi niet dat jij er in komt
Dude, stuur mij gewoon die foto. Wat boeit het als ik je naam weet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dude, voeg me gewoon toe aan die afspeellijst, wat boeit het als ik jullie namen weet?
Het is niet mijn echte naamquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dude, stuur mij gewoon die foto. Wat boeit het als ik je naam weet?
Ja, doe ik zelf altijd als ik naar werk gaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef shaderon het volgende:
kan je met spotify premium mobiel die dingen ook offline luisteren?
FB hoef je niet, maar ik wil je naam hebben. Graag of niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het is niet mijn echte naam
Nee maar ik wil geen FB hebben, door FB wist iedereen op mn Skype mn shit..
Kan ik er niet met mijn hotmail spotify account bij?
Maar ik heb zojuist mn neppe verwijdertquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
FB hoef je niet, maar ik wil je naam hebben. Graag of niet.
NEUH!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
jouw ondertitel is een feit @ de lijst
Ik heb opeens geen zin meer in een invitequote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
jouw ondertitel is een feit @ de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |