Ik zal je zo unbannen op het oude ipquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef plopkweker het volgende:
Ben gebanned van het oude FOK!Craft ip
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik zal je zo unbannen op het oude ip
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
en ook nog dat klitje waarmee ik draadloze muis heb. En bluetooth, alsof ik tjernobyl op mijn bureau heb aan straling.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
en ook nog dat klitje waarmee ik draadloze muis heb. En bluetooth, alsof ik tjernobyl op mijn bureau heb aan straling.
Anders even kijken of je je wifi op 5Ghz kan zetten.. moet je wel hopen dat alle apparaten die met wi-fi werken in je huis dat aankunnen..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef shaderon het volgende:
Dat gaat wel over dezelfde frequentie als wifi. Maar zou je geen last van moeten hebben
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Wachten op de heropening #11quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Jep, rond die tijd was ik ingestapt
En jij dan?
Dan kan je in de ban list?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef shaderon het volgende:
Ooh hij heeft ww veranderd. Maar er is altijd nog ftp
.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kan je in de ban list?
Als je hem wil laten schrikken delete je die files(Als je aardig bent back-up je ze op je pc en zet je ze een dag later terug)
Files deleten niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
.
Of ik ban hem zelf. Maar het wordt pas toegepast na een reload of restart
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef vogelkooi het volgende:
ROuter ---> laptop gaan goed, maar nu ineens ziet mijn telefoon het niet meer.
Niks gedaan enkel router halve meter omlaag geplaatst.
Usb wifi stickie halenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit hier ook in een leuk netwerk. kabeltje van pc gaat naar netbook, netbook vangt wifi signaal op en stuurt dit door naar PC
Die dingen werken ontiegelijk kut. Ik heb nu eigenlijk gewoon een usb wifi stick van het formaat netbookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |