quote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als jij 't zegt. Bij mij vaak genoeg. Waarschijnlijk niet zo'n shooterheld.
[..]
Als jij het vermakelijker vindt met meerdere wapens, waarom dan vasthouden aan 1 wapen?
En 'je kunt niet zonder munitie raken'?
[..]
Je komt nogal standaard als een contrarian over; dingen vinden om over te klagen, waar de meesten erg positief over zijn.
[..]
Lijkt mij wel. Als je in een level zit waar snipers op een verhoogde positie zitten en/of vijanden met shotguns of bvb patriots die op je afkomen - m.a.w. vijanden die je dwingen te schieten vanuit cover -, maar je tegelijkertijd ook aangevallen wordt vijanden met melee en volleyguns, of bvb Handymen - vijanden waar blijven bewegen het best tegen werkt (maar waardoor je dus in het vizier komt van bvb snipers) - zul je toch tactiek moeten hebben.
[..]
Dus je dacht dat het moeilijker zou worden door 'm van 1999-mode naar Hard te zetten?
Was, behalve dat je ze hàd, die reden er wel bij B1 of 2?quote:Op maandag 29 april 2013 11:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Er is geen reden om te veranderen van wapen, ook zijn geen van de wapens echt interessant. Was beter geweest om geen wapen limiet te hebben.
Je kunt er voor kiezen het aan te pakken. Doe je dat, dan moet je niet klagen dat het makkelijk is. Gewoon niet aannemen dan. En als jij constant alleen maar ammo kreeg, heb je volgens mij niet vaak je vigors gebruikt.quote:Je krijgt constant munitie van dat meisje
Die opmerking was algemeen bedoeld, niet over de ammo.quote:Mensen zijn positief over het weghalen van verschillende soorten munitie? Dat is nieuw voor mij
Da's niet mijn ervaring. R&G betekende bij mij binnen de kortste keren m'n health op de helft, of minder. Tenzij in combinatie met vigors en tears.quote:Je kon erg makkelijk run en gunnen, cover is niet echt nodig tenzij je je schild terug wilt
quote:Ik speelde op hard 1999 modus
geen munitie bijvoorbeeld en de keuze is altijd fijnerquote:Op maandag 29 april 2013 12:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was, behalve dat je ze hàd, die reden er wel bij B1 of 2?
[..]
Je kunt er voor kiezen het aan te pakken. Doe je dat, dan moet je niet klagen dat het makkelijk is. Gewoon niet aannemen dan. En als jij constant alleen maar ammo kreeg, heb je volgens mij niet vaak je vigors gebruikt.
[..]
Die opmerking was algemeen bedoeld, niet over de ammo.
[..]
Da's niet mijn ervaring. R&G betekende bij mij binnen de kortste keren m'n health op de helft, of minder. Tenzij in combinatie met vigors en tears.
[..]
Het is 't één, of het ander. Easy, Normal, Hard, 1999-mode. Niet Hard-1999 mode. Dus zoals jij 't hier de hele tijd beschreef, leek 't alsof je van moeilijkheidsgraad veranderd was.
Ik begin nu des te meer te twijfelen of je 'm wel (uit)gespeeld hebt.
Je spreekt jezelf nu tegen/bekijkt het op de verkeerde manier --> bij Infinite móet je kiezen! Bij B1 en 2 had je ze allemaal, dus weg keuze. En er lagen genoeg alternatieven verspreid in de wereld, mocht je iets ander willen/nodighebben.quote:Op maandag 29 april 2013 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
geen munitie bijvoorbeeld en de keuze is altijd fijner
Samen sta je sterker.quote:Neemt niet weg dat het.in het spel zit. Ik kan het spel ook ondersteboven spelen om het moeilijker te maken
Misschien voortaan gewoon de game kopen, zodat je moeite doet om het je geld waard te laten zijn. Een extra impuls.quote:Ik had hard en 1999 mode geselecteerd, heb het maar 4 uur gespeeld, trok me niet genoeg
Kon ik nog net meenemen...quote:Op maandag 29 april 2013 07:14 schreef Reintji het volgende:
Sim City 4 in de aanbieding voor ¤2,49. Voor dat geld eigelijk niet laten liggen. Is het wat voor iemand die alleen de allereerste heeft gespeeld?
Nee ik zou het spelen in de volgorde dat ze t gemaakt/uitgebracht hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef mschol het volgende:
ik heb Book of unwritten tales gekocht.. nou vraag ik mij af of het beter is om chronicels eers te spelen omdat het kennelijk een prequel is?
hmm okequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee ik zou het spelen in de volgorde dat ze t gemaakt/uitgebracht hebben.
Ligt bij iedereen hier Steam er nu uit trouwens?
een block payment/buy feature voor bepaalde tijd is geen gek ideequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
<geeft zichzelf weer een koopverbod voor de rest van de maand.
Zou inderdaad niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
een block payment/buy feature voor bepaalde tijd is geen gek idee
Da's snel idd. Maar dat gebeurde ook met Deus Ex: HR (ook van Square Enix) al na 1 a 2 maanden en die heeft een stuk minder verkocht.quote:
Goeie tip, echter als ik iets in de basket doe en wil gaan betalen dan verdwijnt het item gewoon en is mijn basket 'empty'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:09 schreef mschol het volgende:
tis weer weekend, dus sales en kortingsbonnen:
http://blog.playfire.com/(...)sjU_105673_97168_177
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |