Werkt dit ook tegen de politie en CIA?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
elke keer als ze iets tegen je zegt, moet je tegen haar blaffen, alsof je een dolle hond bent.
ik heb gemerkt dat mensen je dan meestal vrij rap met rust laten.
het helpt wel, maar je moet wel doorzettingsvermogen beoefenen, want het kan even duren voor ze het opgeven.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Werkt dit ook tegen de politie en CIA?
Maar ze heeft connecties bij de CIA. Ik wil niet naar Guantanamo Bay!!!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het helpt wel, maar je moet wel doorzettingsvermogen beoefenen, want het kan even duren voor ze het opgeven.
puur dat ze de halve CIA geserviced heeft wil niet zeggen dat ze ook doen wat zij wil he.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:10 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Maar ze heeft connecties bij de CIA. Ik wil niet naar Guantanamo Bay!!!!!Ik ben zo bang!
Aan de hand van dit topique geef ik TS groot gelijk... hij had haar trouwens ook moeten verbrandenquote:
Oke.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
puur dat ze de halve CIA geserviced heeft wil niet zeggen dat ze ook doen wat zij wil he.
relax, blaf, en alles komt goed.
Ik ben tegen geweld. Maar misschien was het wel beter geweest voor iedereen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Aan de hand van dit topique geef ik TS groot gelijk... hij had haar trouwens ook moeten verbranden
Pareltje dit topicquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Werkt dit ook tegen de politie en CIA?
Waar is dat dagboek, als die kwijt is ben je de zak..quote:Op donderdag 11 april 2013 10:10 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Maar ze heeft connecties bij de CIA. Ik wil niet naar Guantanamo Bay!!!!!Ik ben zo bang!
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:16 schreef adnapekkid het volgende:
heb je zelf ook al in dat topic van haar gereageerd degemaskerdemuchacho?
of jullie sporen allebei niet, of ... tja... ofwat... geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 10:20 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ja.Ik heb de drang om vrouwen in nood te helpen.
Het laatste wat ik hoorde is dat ze bij de spycholoog onder behandeling is.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Pareltje dit topic![]()
Terechte klacht, hoe is het met Kim eigenlijk?
Ook gestoorde mensen kunnen sporten hoor!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
of jullie sporten allebei niet, of ... tja... ofwat... geen idee eigenlijk
af fackquote:Op donderdag 11 april 2013 10:22 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Ook gestoorde mensen kunnen sporten hoor!
White knightquote:Op donderdag 11 april 2013 10:20 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ja.Ik heb de drang om vrouwen in nood te helpen.
Jammer dat die geen zware medicatie mag voorschrijven (helemaal geen medicatie eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 10:22 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Het laatste wat ik hoorde is dat ze bij de spycholoog onder behandeling is.
Barrie ben jij het?quote:Op donderdag 11 april 2013 02:06 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
* Deze week zijn we in de wijk Ransberg. We volgen Kim, een 25-jarige bewoonster van de wijk. Ze ligt in de clinch met haar vriend Barrie, welke op de naburige camping woont sinds de breuk tussen hem en Kim.*
"Ja ik heb hem ooit mijn dagboeken en telefoon gegeven in de hoop dat die eikel ooit zou veranderen. Hij blijkt gewoon een narcist te zijn en is totaal niet veranderd. Ik wil wel naar de politie om mijn dagboeken en telefoon terug te krijgen, maar ik ben bang dat 'ie weer gewelddadig wordt dan. Ik leef gewoon voor dat dagboek en die telefoon en heb ook nog last van dyscalculie. Ik ga nu weer langs bij zijn ouders om die spullen terug te krijgen, ondanks dat hij me verboden heeft om zijn ouders te spreken, dat ga ik nu doen. Desnoods breek ik de deur van z'n caravan open om dat spul terug te krijgen"
[ afbeelding ]
*Het gesprek is op niks uitgelopen, de dagboeken en telefoon heeft Kim niet terug. Wanhopig gaat Kim haar opties na*
"Ja de politie is dus echt m'n laatste optie, ik wil liever geen aangifte doen. Het is nu negen maanden geleden en ik wil die spullen gewoon terug. Misschien dat ik via m'n werk bij de CIA iets kan regelen."
Ik heb hem ECHT vernietigd. Ik spreek de waarheid!!!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar is dat dagboek, als die kwijt is ben je de zak..
Dat is wel een goed idee denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:18 schreef beerten het volgende:
Gebruik een pistool! Uit de praktijk blijkt dat mensen met een pistool vrijwel altijd serieus genomen worden.
Je liegt dat je barst! Hij ligt bij je moeder op zolderquote:Op donderdag 11 april 2013 10:24 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik heb hem ECHT vernietigd. Ik spreek de waarheid!!!!!
heb je wel een grifioenentand erdoorheen geramd? anders is hij niet echt vernietigd he.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:24 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik heb hem ECHT vernietigd. Ik spreek de waarheid!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |