Oh het was een Noor?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Was een NOOR! En zelfs in Noorwegen staat nagenoeg geen mens achter zijn ideeën. Dat is bij onze lieve Mo B toch wel anders.
Je doet een poging te genezen. Dus de ziekte uit je lichaam te verwijderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
IK weet niet wat jij met ziektes doet, maar ik neem meestal een pilletje of twee en ga de rest van de dag in mijn nest liggen.
Ja, dan kun je maar beter aangerand of in elkaar geslagen worden door nutteloos rondhangend tuig.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:36 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Nederlander die aan mij vraagt wat voor lingerie ik aan heb terwijl ik boos ben.
Nederlandse mensen soms
Ervaringenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Wat voor ervaringen heb jij die aantonen dat die gemeenschap niet open genoeg is of geen dikke huid heeft ?
Ja echt. 10-50 man maar. Die rijden met een busjes heel het land door.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ah, daar is ie weer hoor. de "kleine groep".Ik blijf het knap vinden dat "die kleine groep" landelijk kan opereren en voor zoveel overlast kan zorgen.
was een noor maar staan wel veel gekkies achter hem en dat is het punt. Beetje zelfse gedachtegang als jij hebt (alleen dan heftiger) met je angstZ een gelijke van jouw kantquote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Was een NOOR! En zelfs in Noorwegen staat nagenoeg geen mens achter zijn ideeën. Dat is bij onze lieve Mo B toch wel anders.
Mwah, ik ga er gewoon min of meer vanuit dat het wel weer over waait, ik ben niet zo iemand die voor elke scheet die dwars zit naar de dokter rent. Radicaal niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je doet een poging te genezen. Dus de ziekte uit je lichaam te verwijderen.
Het is immers een ziekte.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lacherig?
"De volgende keer met alle tapijtsnuivers erin"
Lachen man.
Zolang je je als Turk of Marokkaan profileert zal dat ook wel zo blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
Het feit dat je als Turk/Marokkaan minder makkelijk aan een stageplaats/baan op niveau komt is ook zoiets.
Ik tel 4 persoonlijke ervaringen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ervaringengenoeg.
Maakte een grapje over het betreffende geloof werdt bij mijn strot gepakt en bedreigd met de dood.
Kijk ik maar er geen punt van. maar de directie wel.
Was lekker op reis in de trein werdt een grapje gemaakt stond meteen een te schreeuwen.
Zit er eentje aan mijn vriendin zeg er wat van tjah.
Ik ben een smerige nederlander moet mijn bek houden....
Staat een goepje te hangen moeten zeer nodig tegen je op lopen.
Gevolg je krijg weer ruzie.
Ik zie het ze niet zo snel bij hun (eigen volk doen)
En vanuit mijn ogen zijn hun de racisten.
Ik generaliseer ze niet en heb zeker wat marokaanse vrienden.
Alleen zijn ze erg westers en zie ze dan ook als nederlanders.
Maar gelukkig zijn er ook marokanen die dat vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik tel 4 persoonlijke ervaringen.
Maar de gehele Marrokaanse gemeenschap is niet open genoeg of heeft geen dikke huid?
nee:(quote:Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zolang je je als Turk of Marokkaan profileert zal dat ook wel zo blijven.
Ah een krantenartikel waarin 1 Marrokaan zijn mening geeft, je hebt gelijk, die hele gemeenschap is verrot....quote:Op donderdag 11 april 2013 10:58 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er ook marokanen die dat vinden.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-uitzondering.dhtml
marokkaans straattuig is al genoeg om in de broek te poepen, zelfs als ze niks uitvoerenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat er sommige users zijn die Marokkaans hangtuig die een scooter jat zien als religieus-politiek terrorisme.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah, ik ga er gewoon min of meer vanuit dat het wel weer over waait, ik ben niet zo iemand die voor elke scheet die dwars zit naar de dokter rent. Radicaal niet?
Ben je nou dom of neem je altijd alles wat Wilders roept serieus?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je nou dom of zie je het gevaar niet als een politicus met brede steun de aanwezigheid van mensen in een land vergelijkt met een ziekte en zegt dat het de ergste ramp is van de afgelopen eeuw?
Dus erger dan WOI, WOII en de holocaust.
Dat is gewoon vreemd. En in de geneeskunde probeert men over het algemeen ziektes uit je lichaam te verwijderen ja.
(Troll) Zeg jij nou dat we de moslims allemaal een pilletje moeten geven? (/Troll)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
IK weet niet wat jij met ziektes doet, maar ik neem meestal een pilletje of twee en ga de rest van de dag in mijn nest liggen.
Dat zeg ik nergens waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah een krantenartikel waarin 1 Marrokaan zijn mening geeft, je hebt gelijk, die hele gemeenschap is verrot....
Een chillpill af en toe zou geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
(Troll) Zeg jij nou dat we de moslims allemaal een pilletje moeten geven? (/Troll)
Sorry, kon het niet laten (ik begin een beetje melig te worden)
De mening van 1 politicus is WEL representatief voor alle Nederlanders, de daden van honderden Marokkaanse criminelen zijn incidenten, jij snapt er echt niets van he?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je nou dom of neem je altijd alles wat Wilders roept serieus?
Ja, het is werkelijk een schrikbewind wat in Nederland aan de gang is. Ik bel Amnesty International wel even voor jullie. Of zijn zij ook een te linksegeitewollensokkerigminderhedenknuffelaarsorganisatie?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
marokkaans straattuig is al genoeg om in de broek te poepen, zelfs als ze niks uitvoeren
Och ja, bedankt dat je me weer terug naar de realiteit brengt.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mening van 1 politicus is WEL representatief voor alle Nederlanders, de daden van honderden Marokkaanse criminelen zijn incidenten, jij snapt er echt niets van he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |