Hier schijnt gelukkig het zonnetje en is het niet echt heel koudquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef livelink het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het nu juist zo regent en koud is. Ik had alle scholen en kinderen zo graag een warme, zonovergoten dag gegund.
Nouja, mij doet het ook compleet niks maar voor de kinderen is het wel sneu. Gewoon, om het leuke dingen doen dus. Van mij mag die hele Oranjekermis ook de kliko in verder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik faal weer hard in mijn aandachtige moederskills.ik ben helemaal niet naar school geweest. Maar goed, ik ben ook niet zo koningsgezind.
Ja, maar ik heb een kleuter hequote:Op vrijdag 26 april 2013 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik faal weer hard in mijn aandachtige moederskills.ik ben helemaal niet naar school geweest. Maar goed, ik ben ook niet zo koningsgezind.
Hier nog een. Ik zat net eens even de nieuwsbrief van school na te kijken (doe ik anders nooit), en daarin stond dat er vandaag een speciaal onranjecircuit is en iedereen mocht verkleed komen in oranje. Hahaha lees ik ook lekker op tijd!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oef.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:58 schreef Meimeltje het volgende:
Hier is vandaag alles afgelast. De kinderen hebben een extra vakantiedag gekregen. Vandaag is de begrafenis van een leerling uit groep 8 die twee maanden geleden te horen kreeg dat de kanker waar hij tegen vocht niet meer te behandelen was...
De leraren gaan naar zijn begrafenis.
ik heb nog drie keer gevraagd of ze écht niks oranjes aan moesten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier nog een. Ik zat net eens even de nieuwsbrief van school na te kijken (doe ik anders nooit), en daarin stond dat er vandaag een speciaal onranjecircuit is en iedereen mocht verkleed komen in oranje. Hahaha lees ik ook lekker op tijd!![]()
jeumig, heftig zegquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:58 schreef Meimeltje het volgende:
Hier is vandaag alles afgelast. De kinderen hebben een extra vakantiedag gekregen. Vandaag is de begrafenis van een leerling uit groep 8 die twee maanden geleden te horen kreeg dat de kanker waar hij tegen vocht niet meer te behandelen was...
Wat triest....quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:58 schreef Meimeltje het volgende:
Nou he! De kleintjes bleven bij ons op school, maar ik heb echt medelijden met de hogere groepen die naar het sportveld gingen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef livelink het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het nu juist zo regent en koud is. Ik had alle scholen en kinderen zo graag een warme, zonovergoten dag gegund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |