Nee gek, ze was 39+1 ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 07:32 schreef Spirit82 het volgende:
Ow fotoHoeveel weken was je nou want je was iets te vroeg toch?
quote:Op donderdag 11 april 2013 08:11 schreef Poppedein het volgende:
Gefeliciteerd L0t!! Geweldig leuke naam heeft jullie meisje gekregen! En een 8ponder verkeerdom eruit persen, wow!! Goed gedaan hoor! En niets heerlijker dan de liefde van je leven samen met dat kleine meisje wat voor jullie samen de hele wereld betekent! Dan knapt een mens bijna uit zn hechtingen van trots toch
Heel veel geluk samen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ene echo die ik bij de gyn gehad heb was erg kort eigenlijk alleen het hartje kijken. Maar dat kan natuurlijk verschillend zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:33 schreef ymme het volgende:
As maandag moet ik op controle bij de gyn.
(ivm keizersnede vorige bevalling).
Zal deze willen kijken naar het geslacht? Wat denken jullie?
(heb niet zo veel ervaringen met gynocologen).
Geen idee eerlijk gezegd, doen ze een echo bij een controle na keizersnede? Daarbij, het is een echt medisch onderzoek dus betwijfel of ze zullen gaan zoeken/kijken naar het geslachtquote:Op donderdag 11 april 2013 09:33 schreef ymme het volgende:
As maandag moet ik op controle bij de gyn.
(ivm keizersnede vorige bevalling).
Zal deze willen kijken naar het geslacht? Wat denken jullie?
(heb niet zo veel ervaringen met gynocologen).
Owwwwww!!quote:Op donderdag 11 april 2013 08:11 schreef Poppedein het volgende:
En niets heerlijker dan de liefde van je leven samen met dat kleine meisje wat voor jullie samen de hele wereld betekent!
Samen kan ook nog!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:33 schreef bellelena het volgende:
Hier gisteravond/vannacht een heeeeeel druk babytje gehad![]()
Mijn buik ging overal heen en soms deed het zelfs pijn! Het duurde ook echt een uur of langer! Maar daarna is hij/zij lekker gaan slapen
En nu is het weer 'als vanouds'. (Nog) geen voortekenen. Vannacht ook geen buikpijntjes gehad verder oid. Vandaag is LB haar dag!
Ja, we kunnen ook nog zomaar samen! Spannend, het kan echt (en zal ook!) zomaar opeens zo ver zijn!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Samen kan ook nog!![]()
Maar hier nog geen tekenen van actie hoor, dus misschien houdt kleine Juul wel dr eigen dag
18 wekenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:56 schreef LadyBlack het volgende:
Tof KD!
Een vriendin van mij hier heeft dezelfde uitgerekende datum als jij, zal eens vragen of zij t ook al voelt. Hoeveel weken zijn t nu?
Oh en suiker LLM!!nu kan het echt!!!
Spannend?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Oh wat leuk KD!Als ik nu met mijn hand mijn darmen voel ben ik al verliefd...!
![]()
Ik heb stijl jonguh, stijl zeg ik je!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef GotC het volgende:
Grappig Skips, ik hoef niet eens te kijken naar je nickname/user icon om te weten dat jij hebt gepost dankzij die --- tussen elk stukje
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb stijl jonguh, stijl zeg ik je!
Dat is om je zwangere brein scherp te houdenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaar..geen --- dit keer! Wie ben jij?!
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kreeg net 2 ferme skupjes tegen mijn hand aan! *gloep* voorheen voelde ik haar wel en kon t ook zien aan de buitenkant, maar nog niet tegen mijn hand aan. Dat gaat echt nooit vervelen
Little asskicker! [/walking dead]
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suiker LLM!
En klein jompeltje voor mezelf: 33 weken... Nog een weekje en als wurm zich dan gaat melden, wordt de bevalling in ieder geval niet meer tegengehouden en hoef ik geen prikken voor de longetjes enzo. Dat lijkt me een mooi doel. Maar oh boy, wat gaat het een lange en saaie week worden...
Je ergste nachtmerrie. Duh.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaar..geen --- dit keer! Wie ben jij?!
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Als ik nu met mijn hand mijn darmen voel ben ik al verliefd...!![]()
nee : het eerste dochtertje van mijn moeder had 9 hartafwijkingen, niets erfelijks maar toch moet ik bij alle kindjes een extra hartechoquote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannend?
Is dat nou vanwege de complicaties die je bij Lex had? Of ben ik iets anders vergeten?
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
LBWat lief! Mijn moeder bel ik pas als kind er is. Ze komen volgende week wel weer ff langs om m'n week een beetje te breken
.
En mijn vrienden van de arbo zijn niet zo punktlich. De afspraak was omgezet naar een telefonische afspraak en ik zou gebeld worden. Een half uur geleden stond ie. Ok dan.
Ah ok!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee : het eerste dochtertje van mijn moeder had 9 hartafwijkingen, niets erfelijks maar toch moet ik bij alle kindjes een extra hartecho
Ik vroeg me net af of jij je al gemeld had.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah ok!
Nouja, extra checkups ftw, ik ben erg blij dat ze alles zo goed in de gaten willen en kunnen houden
Presentquote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of jij je al gemeld had.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Het hoofdje staat al, maar LB typt stug door hoor dames
Dat zegt eigenlijk ook niet zoveel, ik geloof dat ik me ook nog gemeld heb terwijl het infuus er net in ging.quote:
Dat kan best tegelijk. Multitastken jeweetzquote:Op donderdag 11 april 2013 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
haha ik zit ook een weekje in de ziektewet trouwens (moet ivm bloedingen)
willen ze me bellen tussen 9 en 11 , dinsdag.
om 10 uur heb ik mijn Guo![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Het hoofdje staat al, maar LB typt stug door hoor dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |