Kan je die aan het frame van je fiets vast maken met knijpers zodat de card tegen de spaken aan tikt als je rijdt en het dan net is alsof je op en motorfiets of brommer rijdt ?quote:
Dat kan je er vast mee doen ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je die aan het frame van je fiets vast maken met knijpers zodat de card tegen de spaken aan tikt als je rijdt en het dan net is alsof je op en motorfiets of brommer rijdt ?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn drie Citroenen zijn zo goed als verkocht, rijd sinds een paar dagen SEAT
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn drie Citroenen zijn zo goed als verkocht, rijd sinds een paar dagen SEAT
Vorige week nog de complete drukgroep/koppeling, distributieset, waterpomp, enz voor maar 160,= ink verzenden splinternieuw via ebay.de gekochtquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Mehari het volgende:
Pas de koppeling van de BX vervangen vanwege drukgroep in gruzels.
Dat begint al een echt hobbyisten klus te worden, veel spullen zijn niet meer leverbaar.
Zoals wat ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Mehari het volgende:
Pas de koppeling van de BX vervangen vanwege drukgroep in gruzels.
Dat begint al een echt hobbyisten klus te worden, veel spullen zijn niet meer leverbaar.
Mooi gesproken. Zo heb ik zoiets soortgelijks gehad met een van mijn eerste auto's die ik ook heel lang had en uiteindelijk wegdeed.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Prowl het volgende:
Vaarwel mijn lieve blauwe Xantia Break
75.000km heb ik heerlijk in je gereden, je startte altijd op gas, zelfs bij -20 of bij +30 graden
Nooit heb je mij in de steek gelaten en kosten heb ik nauwelijks aan je gehad
Ik kocht een jonger model en toen was je overbodig......
Een paar maanden APK had je nog, zelfs voor 300 euro wou niemand je omdat niemand je die paar nieuwe remschijven en remblokken gunde voor een nieuwe APK
Omdat je te duur was om stil te staan had ik je nog een jaartje geschorst, hopend op betere tijden, en later toch maar je kenteken ingeleverd
Stukje bij beetje heb ik je gesloopt, nu is je lichaam niet meer dan een kaal chassis en heb ik al je goede organen er uit gehaald om iemand anders nog rijplezier te gunnen
De rest is oud ijzer en je ontzielde karkas zal straks afgesleept worden
Ik heb van je genoten vanaf September 2008
RIP Xantia Break 1.8i 16V LPG-G3
03-04-1998 ~16-09-2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij rijden thuis zelf thuis een C5 uit 2010, zelfde model dus. Wil je voor wokkels of Hydroactive gaan qua vering? Wij hebben bolletjes dus daar kan ik wel wat overzeggen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef CRX_master het volgende:
Misschien maar eventjes hier vragen. Ik ben in de markt voor een C5 (Tourer) van 2008 of jonger. Gezien de hoeveelheid km die ik ga rijden zal het een benzine moeten zijn. Zijn er specifieke dingen waar ik bij deze auto's op moet letten?
Ik ga morgen een keer rijden in een C5 1.8 uit 2008, omdat deze bij me in de buurt staat en me in ieder geval vast een idee kan geven over de auto qua rij-eigenschappen. Maar ik kan heel Nederland rondpruttelen om er een op te gaan halen als het moet. Zijn er bijvoorbeeld voordelen of nadelen aan een 2010 model met een 1.6 blok?
Ik heb geen voorkeur eerlijk gezegd qua vering. Wat bedoel je met bolletjes (zeker weer zo'n Citroen insiders term, ik heb nog nooit Citroen geredenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wij rijden thuis zelf thuis een C5 uit 2010, zelfde model dus. Wil je voor wokkels of Hydroactive gaan qua vering? Wij hebben bolletjes dus daar kan ik wel wat overzeggen.
Veersysteem is probleemloos en fantastisch.
We hebben de 1.6. Opzich een prettig motor. Onze heeft wel wat turbokoelingsproblemen gehad waardoor de turbo zichzelf uitschakelde. Motor kan wat lichtjes overkomen, bijvoorbeeld in de bergen als je afremt op de motor etc.
Bolletjes zijn juist de duurder types (Exclusive uitvoeringen). Is een type vering, google maar eens op Hydractive. Zeer comfortabel, niet door iedereen gewaardeerd. 2.0 blok hebben wij eerder gehad in een C4 Picasso. Vond het persoonlijk een wat relaxter blok. 1.6 hangt wel lekkerder aan het gas. Ipc zijn ze allemaal wel betrouwbaar. Je moet wel van een beetje bijzondere auto houden, ik vind het veel leuke als een standaard VW bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:05 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur eerlijk gezegd qua vering. Wat bedoel je met bolletjes (zeker weer zo'n Citroen insiders term, ik heb nog nooit Citroen gereden). Waarschijnlijk de goedkoopste optie. En de bergen in zie ik op korte termijn niet gebeuren. En die ene keer dat het al voor zou komen hoeft ie niet omhoog te vliegen. Is het een betrouwbaar blok, en zou een 1.8 of 2 liter van de eerdere modellen minder of meer betrouwbaar te bestempelen zijn?
Sorry voor de vragen, heb echt geen idee waar ik me in ga begeven met een Citroen. Heb nu nog erg onbekommerd een leasebakje namelijk.
Ik heb helemaal niets met volkswagen zelfs, voorheen vooral renault gereden (2x laguna). Bedankt voor de info in ieder geval, ik ga morgen eens een proefritje maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Bolletjes zijn juist de duurder types (Exclusive uitvoeringen). Is een type vering, google maar eens op Hydractive. Zeer comfortabel, niet door iedereen gewaardeerd. 2.0 blok hebben wij eerder gehad in een C4 Picasso. Vond het persoonlijk een wat relaxter blok. 1.6 hangt wel lekkerder aan het gas. Ipc zijn ze allemaal wel betrouwbaar. Je moet wel van een beetje bijzondere auto houden, ik vind het veel leuke als een standaard VW bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |