Er is niks verwijderd.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef Rickazio het volgende:
Heb je nou een deel zitten verwijderen? verwijder dan ook je troll post
Allemaal even lachen mensen, want het wordt een beetje zielig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:41 schreef Perico het volgende:
Ik wilde Arjen Robben ooit een hand geven.
Kermend van de pijn stortte hij ter aarde en ging hij rollen. Ik moest 5 maanden de cel in. Hij eiste ook nog 2,1 miljoen schadevergoeding.
quote:Op donderdag 16 oktober 2003 03:33 schreef Solinski het volgende:
Robben, die had ik bijna onder de auto een jaar of twee terug! Hij stak opeens de weg over met zijn fietsje (schooltas op zijn pakjesdrager). Kon nog net op tijd remmen, hij zwaaide nog even en dat was het. En nu speelt ie in het Nederlands elftal... geweldig toch!
quote:Op maandag 15 december 2003 00:02 schreef kamagurka het volgende:
Robben bij Madrid, waarom? Om david's schoenen te poetsen? Zidane's schouders te masseren? Of ronaldo's tanden te poetsen?
Ga toch weg! Wat heeft een aardig talent uit een middelmatig voetballand te zoeken in europa's dreamteam
Daar sta je dan.quote:Op maandag 15 december 2003 00:02 schreef kamagurka het volgende:
Robben bij Madrid, waarom? Om david's schoenen te poetsen? Zidane's schouders te masseren? Of ronaldo's tanden te poetsen?
Ga toch weg! Wat heeft een aardig talent uit een middelmatig voetballand te zoeken in europa's dreamteam
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We moeten eigenlijk elke morgen een gebed doen voor Robben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |