quote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst iets voetbal gerelateerds
[ afbeelding ]
Barca speelde slecht.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Even een fapmomentje voor Davy
[ afbeelding ]
Real Madrid ook, Bayern München ook, Borussia Dortmund ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef OverRated het volgende:
Barca gaat het wel heel zwaar krijgen in de halve finales
Malaga , Galatasaray, Juventus en PSG nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Real Madrid ook, Bayern München ook, Borussia Dortmund ook.
Was jij niet die gast die de beste van de wereld in Fifa2003 was?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Malaga , Galatasaray, Juventus en PSG niet
Zeker als ze zo spelen als vanavondquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef OverRated het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Trebo het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die de beste van de wereld in Fifa2003 was?
Nee joh, scheids helpt ze wel als het nodig isquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef OverRated het volgende:
Kon je in die editie niet gewoon op de truck-knop drukken en dan was je er langs?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor. Omnirocket komt mij daar bekend van voor.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee joh, scheids helpt ze wel als het nodig is
Jij zit nog met een trauma?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee joh, scheids helpt ze wel als het nodig is
Nou, Fifa2003 viel nog wel mee. In 2001 en 2002 kon je gewoon voorzetten en dan dubbel d indrukken. Altijd een omhaal in de kruisingquote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kon je in die editie niet gewoon op de truck-knop drukken en dan was je er langs?
In Fifa 2001 kon je de keeper van de tegenstander nog onderuithalen bij een uittrap en dan rood pakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou, Fifa2003 viel nog wel mee. In 2001 en 2002 kon je gewoon voorzetten en dan dubbel d indrukken. Altijd een omhaal in de kruising
Dat was in '98. Je had dan het knopje Q. Je kon de strengheid van de scheidsrechter op nul zitten en dan rammen maarquote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
In Fifa 2001 kon je de keeper van de tegenstander nog onderuithalen bij een uittrap en dan rood pakken
Mooi was dat ja. Nog op de PS1 of windows 98 toentertijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Trebo het volgende:
Nou, Fifa2003 viel nog wel mee. In 2001 en 2002 kon je gewoon voorzetten en dan dubbel d indrukken. Altijd een omhaal in de kruising
Nee man. Chelsea lekker Cuppie gepakt vorig seizoenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Jij zit nog met een trauma?
Mooi. Ja, nare club wel, Chelsea.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee man. Chelsea lekker Cuppie gepakt vorig seizoen
Niets mis met Chelseaquote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Mooi. Ja, nare club wel, Chelsea.
Prachtig jaquote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat was in '98. Je had dan het knopje Q. Je kon de strengheid van de scheidsrechter op nul zitten en dan rammen maar![]()
![]()
Met afschuwelijk anti-voetbal de CL gewonnen. Bah.quote:
Het huidige Chelsea natuurlijk wel. Sinds het Abramovic-tijdperk heeft de club alle sympathie verloren.quote:
Dat was de eerste Fifa die ik had, echt een bazengame, en dat keeper van achteren tackelen was ook vetquote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
In Fifa 2001 kon je de keeper van de tegenstander nog onderuithalen bij een uittrap en dan rood pakken
De doodschop blijft natuurlijk een fenomeen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was de eerste Fifa die ik had, echt een bazengame, en dat keeper van achteren tackelen was ook vet
Oh ja, want ze speelde tennis tochquote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Prachtig jaEen maat van mij heeft nog een PS1 met oude fifa's, dus gaan we binnenkort even een avondje oldschool spelen
[..]
Met afschuwelijk anti-voetbal de CL gewonnen. Bah.
Afbraakvoetbal.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oh ja, want ze speelde tennis toch
Ik geniet van Chelseaquote:
Alleen tegen Barca speelde ze extreem verdedigend, maar dat was de enige manier om ze af te stoppen en dat is gelukt.quote:
Ik deel deze opvatting niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Alleen tegen Barca speelde ze extreem verdedigend
Dat is ook je goed recht.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:09 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Ik deel deze opvatting niet.
quote:Op donderdag 11 april 2013 02:09 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Ik deel deze opvatting niet.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Syntix het volgende:
NOS: http://nos.nl/video/494304-analyse-barcelona--psg.html
3.47 minuten nabeschouwing over Barca - PSG die 2.30 minuten over Messi gaatSchaamteloos gewoon
NOS![]()
![]()
Eens, enige excuus dat ik kan verzinnen is omdat Messi er eigenlijk altijd bij is dat ze het hele spel op hem hebben gebaseerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn ze fantasieloos zonder Messi zeg, opvallend gewoon. Rondtikken om het rondtikken zonder ook daadwerkelijk een opening te creeren, en ook nog eens altijd door het midden waar het 99 van de 100 keer altijd helemaal vol staat. Zonder Messi zijn ze behoorlijk saai om naar te kijken.
Ze speelden gewoon hetzelfde laffe anti-voetbal als altijd. Alleen Messi als aanspeelpunt verbloemt een hoop. Tegen kleine tegenstanders lijkt het nog wat omdat het kwaliteitsverschil simpel weg te groot is. Maar tegen iedere fatsoenlijke ploeg worden hun intenties pijnlijk blootgelegd zelfs door matige ploegjes als Celtic en Milan werden ze afgetroefd. Tegen kwalitatief betere ploegen als Chelsea, PSG of Real Madrid worden ze keer op keer weggespeeld en zijn ze voetballend gezien kansloos. Dan zie je dat zo'n negatief ingestelde speelstijl niet werkt. Maar ook tegen mindere ploegen welt het vaak al niet. Met of zonder Messi maakt voor het voetballend gedeelte weinig uit. Enige verschil is dat die dwerg er nog weleens één uit het niets in wil schieten. De keren dat Barcelona volledig tegen de verhoudingen gewonnen of gelijkgespeeld heeft de afgelopen jaren zijn niet meer te tellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn ze fantasieloos zonder Messi zeg, opvallend gewoon. Rondtikken om het rondtikken zonder ook daadwerkelijk een opening te creeren, en ook nog eens altijd door het midden waar het 99 van de 100 keer altijd helemaal vol staat. Zonder Messi zijn ze behoorlijk saai om naar te kijken.
Toch behaalt het Spaanse nationale elftal wel aardige resultaten met een team dat grotendeels uit Barcelonaspelers bestaat, zónder Messi.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, enige excuus dat ik kan verzinnen is omdat Messi er eigenlijk altijd bij is dat ze het hele spel op hem hebben gebaseerd.
Koeman zou zeggen dat ze geen plan B hebben.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze speelden gewoon hetzelfde laffe anti-voetbal als altijd. Alleen Messi als aanspeelpunt verbloemt een hoop. Tegen kleine tegenstanders lijkt het nog wat omdat het kwaliteitsverschil simpel weg te groot is. Maar tegen iedere fatsoenlijke ploeg worden hun intenties pijnlijk blootgelegd zelfs door matige ploegjes als Celtic en Milan werden ze afgetroefd. Tegen kwalitatief betere ploegen als Chelsea, PSG of Real Madrid worden ze keer op keer weggespeeld en zijn ze voetballend gezien kansloos. Dan zie je dat zo'n negatief ingestelde speelstijl niet werkt. Maar ook tegen mindere ploegen welt het vaak al niet. Met of zonder Messi maakt voor het voetballend gedeelte weinig uit. Enige verschil is dat die dwerg er nog weleens één uit het niets in wil schieten. De keren dat Barcelona volledig tegen de verhoudingen gewonnen of gelijkgespeeld heeft de afgelopen jaren zijn niet meer te tellen.
Heb je die weleens zien spelen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toch behaalt het Spaanse nationale elftal wel aardige resultaten met een team dat grotendeels uit Barcelonaspelers bestaat, zónder Messi.
Zoals eerder in dit topic werd aangegeven: DEAL WITH IT !quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze speelden gewoon hetzelfde laffe anti-voetbal als altijd. Alleen Messi als aanspeelpunt verbloemt een hoop. Tegen kleine tegenstanders lijkt het nog wat omdat het kwaliteitsverschil simpel weg te groot is. Maar tegen iedere fatsoenlijke ploeg worden hun intenties pijnlijk blootgelegd zelfs door matige ploegjes als Celtic en Milan werden ze afgetroefd. Tegen kwalitatief betere ploegen als Chelsea, PSG of Real Madrid worden ze keer op keer weggespeeld en zijn ze voetballend gezien kansloos. Dan zie je dat zo'n negatief ingestelde speelstijl niet werkt. Maar ook tegen mindere ploegen welt het vaak al niet. Met of zonder Messi maakt voor het voetballend gedeelte weinig uit. Enige verschil is dat die dwerg er nog weleens één uit het niets in wil schieten. De keren dat Barcelona volledig tegen de verhoudingen gewonnen of gelijkgespeeld heeft de afgelopen jaren zijn niet meer te tellen.
Ga jij nou voor mij bepalen wat ik wel en niet moet kijken?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:17 schreef lionella het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic werd aangegeven: DEAL WITH IT !
En kijk anders niet meer naar dat voor jou "smerige" Barca, het kan je een maagzweer besparen.
Ik zal het wel tegen dovemansoren gezegd hebben want volgens mij heb jij het afkraken van alles wat met Barca te maken heeft tot doel verheven heb.
haha heb je niks betersquote:Op donderdag 11 april 2013 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga jij nou voor mij bepalen wat ik wel en niet moet kijken?
Mens ga toch koken.
6 jaar op rij minimaal halve finale in de CL. Maar dat is natuurlijk door valsspelen en omkopenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij bent niet serieus te nemenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:20 schreef HeatWave het volgende:
jaja, barcelona heeft inmiddels ontelbare keren tegen de verhoudingen in een zooi tegenstanders vernederd, echt zo oneerlijk!!
het wordt met de dag doorzichtiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |