Slaap lekker -Engel-quote:
Klopt, het is meer een chillend muziekje.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
Ik ken Flower door de film Gone in Sixty Seconds en ik word er meestal vrolijk van![]()
Whispering Wind kende ik nog niet, maar het klinkt goed, al vind ik het meer om naar te luisteren en te voelen dan om op te dansen. fijne clip
Waarschijnlijk vind je een aantal nummers van Enigma dan ook wel wat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, het is meer een chillend muziekje.
Volgens mij heb ik er geen cd's van .... of het moet ergens op zo'n verzamelding staanquote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
Enigma ken ik wel ja, daar is mijn broer gek van.
Ik heb 2 cd's van Enigma.
Enigma - Love Sensuality Devotion
Enigma - The Cross Of Changes
Nee.... kende ik niet ... ik dacht eerst ff >> En nu gaat ze een zonnegroet doenquote:
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd. Ik luister er heel weinig naar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er geen cd's van .... of het moet ergens op zo'n verzamelding staan
Hmm.... ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft enigma ook iets van muziek voor the lord of the rings gemaakt.... Enya sowieso wel.... maar Enigma...
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... kende ik niet ... ik dacht eerst ff >> En nu gaat ze een zonnegroet doen
No problem.... ik kan dat vast ergens vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd. Ik luister er heel weinig naar.
Ja man.... kwam door de eerste 2 maten hoor... en het plaatjequote:[..]
Vast wel. Ik vind indiaanse muziek, of ja dat wat ik heb gehoord, erg mooi.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No problem.... ik kan dat vast ergens vinden
[..]
Ja man.... kwam door de eerste 2 maten hoor... en het plaatje
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik ben kapotNog twee daagjes werken, nog de laatste paar dingetjes overbrengen voor de verhuizing. Dan vakantie
![]()
![]()
![]()
Dankzij je geestelijke meesjouwen ging het heel soepelquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeaaaah
Ik heb aan je gedacht Malta-man
In gedachten heb ik geholpen met sjouwen
je hebt je dozen te zwaar gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |