quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee debiel, ik had daarna makkelijk nog een jaar een PSV-UI kunnen nemen, daarnaast was de kans zeer klein dat beide voorspellingen zouden uitkomen.
Dom konijn.
quote:
Waar haal je die onzin vandaan? Hij scoorde niet eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef TheFatLady het volgende:
Messi maakte het verschil weer eens , wat een fenomeen
Achja, wat maakt het nu nog uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
Hahahhahahaha Ten Cate vond Barcelona in de eerste wedstrijd beduidend beter.![]()
![]()
Ze werden toen ook al compleet weggespeeld.
Stond aan de basis van de goal met zijn dribbel en vanaf de 60e minuut gingen ze toch echt wel iets beter spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan? Hij scoorde niet eens.
jaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / De halve finales van de Champions League: Jullie voorkeuren?
Wat moet VBL toch zonder jou!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Uh, oké.quote:
Feit : 1-1quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
Hahahhahahaha Ten Cate vond Barcelona in de eerste wedstrijd beduidend beter.![]()
![]()
Ze werden toen ook al compleet weggespeeld.
Blauw en als tweede keus sinaasappel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Top.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blauw en als tweede keus sinaasappel.
Meest debiele fans iddquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Fans van barcelona zijn dezelfde mensen die op je werk altijd alleen zitten in de pauze enz trieste mannetjes
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Fans van barcelona zijn dezelfde mensen die op je werk altijd alleen zitten in de pauze enz trieste mannetjes
Tyf op man. Je moet je schamen met dat anti-voetbal van dat clubje van je.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Feit : 1-1
Feit : Barca door
13 punten![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tyf op man. Je moet je schamen met dat anti-voetbal van dat clubje van je.
kan je gifje posten maar jij bent waarschijnlijk ook zon eenzame messi fappertquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Hij brengt toch iets extras.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben zo blij dat Inzanity weer terug is
Vooral ook erg sportiefquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Opmerkelijke tweet wel.twitter:midoahm twitterde op woensdag 10-04-2013 om 22:42:28I so wanted Zlatan to score the winner tonight..hate Barca! reageer retweet
Jij kan het wetenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
kan je gifje posten maar jij bent waarschijnlijk ook zon eenzame messi fappert
Ik moest lachen, maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef CarlosJacques het volgende:
Er is sowieso maar een echte winnaar vanavond. Zlatan die hem bij Silvy erin hangt.
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Op avonden als deze vind ik hem wel vermakelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
de vierde mannen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
Geen vrienden. Gepest op school. Brilletje. Laatst gekozen met straatvoetbal. De linksbacks. De lelijkerds. Altijd huiswerk als eerste af. Dat soort volk.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit ik regel het wel
HAJHAHNGAHSHAHHABJHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tyf op man. Je moet je schamen met dat anti-voetbal van dat clubje van je.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
Geen vrienden. Gepest op school. Brilletje. Laatst gekozen met straatvoetbal. De linksbacks. De lelijkerds. Altijd huiswerk als eerste af. Dat soort volk.
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
Linksback heb je wel een puntquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
Dan heb je tenminste eens wat leuke trollposts waarop je kunt happen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
hahahaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon lachen. Hij faalt al zo vaak vandaag.
a professional footballer who played for so many clubs!!some of these clubs should be proud that i played for them and im proud that i played for some of them!!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
Opmerkelijke tweet wel.twitter:midoahm twitterde op woensdag 10-04-2013 om 22:42:28I so wanted Zlatan to score the winner tonight..hate Barca! reageer retweet
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een frusti's hier trouwens
Deal with it
Deal with it
Durft ie niet. Hij weet zelf ook wel dat ie dan keihard faalt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef NLGooner het volgende:
Zou Messi weleens bij een andere ploeg willen zien..
Ook vrij opmerkelijk ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
a professional footballer who played for so many clubs!!some of these clubs should be proud that i played for them and im proud that i played for some of them!!
aha
Een Duits-Spaanse finale zou ik leuker vindenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef pablo1989 het volgende:
Barca - Bayern graag. Kut Barcelona moet eens flink aan de klote krijgen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack wil met Messi naar het toilet
Bayern-Realquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Een Duits-Spaanse finale zou ik leuker vinden
Ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk wel uit naar Bayern - Real/Barca
Waar is de grote man eigenlijk achter mrstyloproductions? Gerekruteerd door de PKK?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een gif, weer een topper van mrstyloproduction
Bayern - Dortmundquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Knoppen van mijn televisie doet het niet , afstandsbediening kwijt en tv is te ver weg.
rot toch op met die messi bullshit
In die tijd dat je dit tikte kon je ernaartoe lopen of kijk je door het raam bij je buurman?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Knoppen van mijn televisie doet het niet , afstandsbediening kwijt en tv is te ver weg.
rot toch op met die messi bullshit
Met je eens, Zlatan speelde een goede wedstrijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Scribent het volgende:
Het Zlatan-bashen begint weer hoor. Tjonge zeg hij was bij ieder gevaarlijk moment van psg betrokken, incl de goal.
Die mensen die zo anti-Barca zijn, dat ze voor PSG juichen. Dat vind ik zo kansloosquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef CarlosJacques het volgende:
Overigens ook zo kansloos dat iedereen hier denk dat als je voor PSG bent dat je dan "Barca hater" bent.. Ibrahimovic
Krijg je Real - Bayern, lijkt me mooie finale.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Een Duits-Spaanse finale zou ik leuker vinden
Er missen wat essentiële woorden in je post, gekkiequote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Nog een keer cr7 gifs anders deel ik koeken uit. NU is het afgelopen!GENOEG JA
PSG is een miljoen keer mooiere club dan Barcelona.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die mensen die zo anti-Barca zijn, dat ze voor PSG juichen. Dat vind ik zo kansloos
Zlatan is een baas, maar verder is dat PSG ook niet echt een leuke club.
Deal with it
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
PSG is een miljoen keer mooiere club dan Barcelona.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Mr.Smokey het volgende:
Finale: Real Madrid - Bayern
Winnaar Real Madrid![]()
Voor PSG juichen is heel wat anders dan Barca haten, dat verschil haal je er hier wel uit hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die mensen die zo anti-Barca zijn, dat ze voor PSG juichen. Dat vind ik zo kansloos
Mijn Parijse sympathieën speelden weer op.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Triljoen maal triljoen !!!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Willy natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet wie de beste keeper is van dit moment... Neuer of Willy?
Krulquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet wie de beste keeper is van dit moment... Neuer of Willy?
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je bent te laatquote:
quote:
Ja die was al gepost he, even opletten in vervolgquote:
Ik heb hem er al op aangesprokenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die was al gepost he, even opletten in vervolg
Ik deed er tien seconden over om "ff lachen" te bedenken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij kan goed zuigen ,maar blazen ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tot Ronaldo het sprookje uitblaast.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hem er al op aangesproken
Niet echt. Iedereen heeft een hekel aan Barcaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
Dit vind ik een moeilijk bewijsbare stellingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet echt. Iedereen heeft een hekel aan Barca
Burn Barca downquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Makkelijk te ontkrachten wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik een moeilijk bewijsbare stelling
Makkelijk te bewijzen als je iedereen verkeerd definieert.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik een moeilijk bewijsbare stelling
Ikke niet.. ben opgeluchtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uh okéquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ikke niet.. ben opgelucht dat Barcelona door is. De 4 beste clubs zitten in de halve finale. Vind verder alles best, als Real Ma
[..]
Ikke niet.. ben opgelucht
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij kan goed zuigen ,maar blazen ?
Of ben je een duitser ?
Dat is wel mooi inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
De 4 beste clubs zitten in de halve finale.
Uh, oke.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders heb je veel verdrieeeeet. Het leven gaat door...
Nee, kan geen goals van Messi op youtube vindenquote:
Dortmund niet onderschattenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze kunnen niet wekelijks de scheidsrechter omkopen.quote:
Cultuurbarbaar. Al had ik de tekst inderdaad in eerste instantie fout.quote:
Echt, ik gun je deze winst van Barcelona erg hard.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
Al met al een slechte avond voor het voetbal. De meest verschrikkelijke club aller tijden zit in de halve finale na twee keer compleet weggespeeld te zijn. Anti-voetbal loont. Het voetbal gaat kapot door die laffe anti-voetbalclub.
Nu maar hopen dat Real tegen Barcelona loot in de halve finale. Kunnen ze die Catalaanse jankwijven weer twee keer pak slaag geven. De beste voetballer ter wereld zal ze wel even laten zien hoe je moet voetballen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
Al met al een slechte avond voor het voetbal. De meest verschrikkelijke club aller tijden zit in de halve finale na twee keer compleet weggespeeld te zijn. Anti-voetbal loont. Het voetbal gaat kapot door die laffe anti-voetbalclub.
Nu maar hopen dat Real tegen Barcelona loot in de halve finale. Kunnen ze die Catalaanse jankwijven weer twee keer pak slaag geven. De beste voetballer ter wereld zal ze wel even laten zien hoe je moet voetballen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe ik niet. Daar kijk ik minder naar uit.
Echt, ik gun mij jouw moeder heel hard.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, ik gun je deze winst van Barcelona erg hard.
Hebben ze je alweer losgelaten zonder medicatie?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
Zo he. De middenlijn is gewoon het gehele gifje in beeld.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef OverRated het volgende:
Dit topic heeft deze gif nodig:
[ afbeelding ]
Barca
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Barca
tikkie takkie voor een tokkiequote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Barca
Doe mij Pique maar. Dat hoofd van Cesc is irriterend.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef alors het volgende:
Altijd Pique, want dat is de enige die een beetje fatsoenlijk Engels spreekt, naast Cesc.
Inderdaad.. kan die kale jankmuil niet meer luchten of zien sinds de WK-finale..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die Robben heeft altijd zo'n kop alsof ie net in z'n broek gescheten heeft
Ja, want een UI zegt allesquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aannemelijker dan de user met een Barcelona UI in deze kwestie.
Oh. Mijn excuses. Ik ging ervan uit dat je Barcelona op zijn minst een warm hart toedroeg, maar ik zat er kennelijk naast.quote:
quote:
Fuck off met je Xabi Alonso belachelijke gifquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet of je blij zou moeten zijn met Paris SG in de halve finale..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
Excuses niet nodig, ik begreep je blijkbaar nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Mijn excuses. Ik ging ervan uit dat je Barcelona op zijn minst een warm hart toedroeg, maar ik zat er kennelijk naast.
RM - Bracaquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fuck off met je Xabi Alonso belachelijke gif
Is toch heerlijk man.quote:
Alles beter dan Barcelona. PSG gaat tenminste van het voetbal uit. Overigens is Barcelona net zo hard een koopclub.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Weet niet of je blij zou moeten zijn met Paris SG in de halve finale..
Een pure koopclub, waarmee ik niet wil zeggen dat de andere clubs geen spelers kopen
oke primaquote:
Moet je toch eens kijken naar de eigen jeugd die in het elftal staat. Daar heb ik veel respect voor.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alles beter dan Barcelona. PSG gaat tenminste van het voetbal uit. Overigens is Barcelona net zo hard een koopclub.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan iemand hierop een 'deal with it'-gif posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |