Stratego heb ik anders een 85% winratequote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou jullie toch ownen, ik ben een kei in bordspellen.
quote:
Zou een volle zolderkamer zijn met al je steam games in bordspel variantquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee heb Origin IRL-editie
Overgeven en laxeermiddelen gebruiken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
Iemand tips om snel af te vallen?
Morgen dus dokter, ik wil niet door de vloer zakken met mijn zelfvertrouwens als ik op de weegschaal ga staan
Lijstje is best groot en goed, ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Al met al toch een leuk gevarieerd spotify lijstje gemaakt hea? Hoewel je sommige nummers beter met oordoppen kan horen.![]()
Tijd voor een zomer editie.
Jij stond allang in het originele lijstjequote:Op donderdag 11 april 2013 08:22 schreef MineraalWater het volgende:
Invite mij ook maar voor dat lijstje, Gebruik nu ook spotify, best hendig.
Ja weet ikquote:Op donderdag 11 april 2013 08:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij stond allang in het originele lijstje
quote:Op donderdag 11 april 2013 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Effies voor de duidelijkheid: niks tegen nieuwe spotifygebruikers, maar sowieso niet dat iedereen in de lijst kan en mag. Omdat van de vijf die er in zitten vier via facebook werken is dat wel een vereiste. Anonieme accounts komen er niet in.
Ik zat er ooit in met mijn echte fb account, kan ik nog een comeback maken?quote:Op donderdag 11 april 2013 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Effies voor de duidelijkheid: niks tegen nieuwe spotifygebruikers, maar sowieso niet dat iedereen in de lijst kan en mag. Omdat van de vijf die er in zitten vier via facebook werken is dat wel een vereiste. Anonieme accounts komen er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |