Dat is gewoon normaal als je gaat werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef d4v1d het volgende:
had ik al gezegd dat ik geen zin heb om morgen om 7 uur op te staan..?
Niet als je twee weken geleden nog tot 12 uur kon blijven liggen, mja dit is weer ander semester.quote:
Ik ben te autistisch voor meetsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef vogelkooi het volgende:
Davidoff zou ik nog wel eens op een meet willen zien, beetje kijken hoe zijn Clozapine bijwerkingen geeft met bier.
Jij zou het ook niet leuk vinden als je dagelijks uitslaapt en dan een dag eerder op moetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal als je gaat werken.
moeten we nu medelijden met je hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet als je twee weken geleden nog tot 12 uur kon blijven liggen, mja dit is weer ander semester.
Ja, daarna zit ik meestal wel 20 minuten in een hoekje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef shaderon het volgende:
d4v1d kan nog net een eMeet handelen op minecraft
Nee, maar je begrijpt waarom dan half 8 op elke dag weer minder is. Verder klaag ik niet hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
moeten we nu medelijden met je hebben?
dat.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt waarom dan half 8 op elke dag weer minder is. Verder klaag ik niet hoor
Grief?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef shaderon het volgende:
server is weer up, met een backup van 20:15 net een kwartier voor de grief. dus al je spul is gered
Truequote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij zou het ook niet leuk vinden als je dagelijks uitslaapt en dan een dag eerder op moet
Dat valt nog mee.......quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
De SC minecraft server spelletjesavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |