Nee wat is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Ame_thyst het volgende:
iemand toevallig een account bij gfxnews.org?
Ik ken iemand die een hack community heeft, Zal hem eens vragen of hij miss zo'n invites heeftquote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ben dus mijn login vergeten kut zooi, en lastpass heeft em niet opgeslagen, fml
minus dik.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Luie dikke autist.
Is een kit waar je snoep mee kunt maken
Gevraagd, Kijken of hij reageerdquote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ben dus mijn login vergeten kut zooi, en lastpass heeft em niet opgeslagen, fml
Alsin, je hebt teveel e-mail adressen en weet niet welke het is?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Ame_thyst het volgende:
je password vergeten is 1 ding, maar niet kunnen recoveren omdat je het emailadress bent vergeten is helemaal faal
ja ik gok dat ik een fake adress heb gebruiktquote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsin, je hebt teveel e-mail adressen en weet niet welke het is?Dan gewoon alles af gaan en kijken of je nieuwsbrieven hebt gekregen o.i.d.
Oh nee toch niet, denk dat ik gewoon te lang inactief was dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja ik gok dat ik een fake adress heb gebruikt
Ja vind torrents niet zo leuk eigenlijk vind usenet dan toch beter.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Torrentday![]()
Of en nog een of ander nederlands obscuur forum, waar eigenlijk veel te snel 1080p releases op staan. Beste vondst sinds tijden.
Die medieval of die ene die we gister als laatste geraped hadden?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
REMY! DE HOMO"S ZIJN OP HUN EIGEN SERVER
Nee, echt op hun eigen server, dat eerst fokcraft wasquote:Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Die medieval of die ene die we gister als laatste geraped hadden?
Stuur ip aub ff, ben 'm alweer kwijtquote:Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, echt op hun eigen server, dat eerst fokcraft was
80.82.209.227:25602quote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Stuur ip aub ff, ben 'm alweer kwijt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |