*proest*quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Zou Sylvie nog vruchtbaar zijn na haar ziekte."
Uh, oké.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Mr.Smokey het volgende:
GGmmreeks kapotmaken met je post verwijderen
Dat was ik niet. Vlegels.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
altijd die mods die in gesloten topics posts gaan verwijderen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:
Problemen mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarbij?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben je er gloeiend bij.
Desondanks ben je een enorme vlegel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom quote je mij? ik noem geen namen flkkr
Aardbeiquote:
Daarom. Moet een doelpunt bij voor Barca.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij het 1-2 wordt. Dan moet het 3-2 worden.
2x goed fluiten in 1 week.. je vraagt wel veel van hemquote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Shreyas het volgende:
Kuipers staat wel goed te fluiten zeg, hopelijk doet hij dat ook Zondag
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Schwalbe Messi? Je zag nauwelijks contact tussen die twee.
2-2quote:
Bij 2-2 wel.quote:
Totaal niet te vergelijken. Pelle is een balvast aanspeelpunt met kopkracht. Daar waar Messi meer een behendig type is, welke ook zelf kansen kan creëren en forcerenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef wickedmen het volgende:
Btw ik vind Pelle van Feyenoord toch beter dan Messi.
dat schot hequote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
haha die kan er geen reet van die gozer
Landverraderquote:
Celtic beltquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel
Als hij scoort neem ik een maand een Van der Wiel UI.
okquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel
Okequote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel
Zou zo bij Willem II kunnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat schot he![]()
verdomme dit is dan champions league
Hij was er al dichtbijquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel
Niet als psg er 2 uit had gehad of wel?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Jimbo het volgende:
vage kut regeling met die doelpunten man
maarja, beckham, komop!
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
6 maanden v.d. wiel UI als hij 1-2 maakt
Als hij scoort ren ik naakt een rondje om de ArenA.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel
Nog mooier.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij scoort ren ik naakt een rondje om de ArenA.
Daar wil ik dan graag een mooie reportage omheen filmen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
even quotenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar doe je helemaal niemand een plezier mee gozer...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Walgelijk als moddereters beloftes doen welke ze niet kunnen nakomen. Mocht Psv winnen, dan zit je al aan een andere UI vast.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel
maakt niet uit wie of wat, vind het gewoon kutquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet als psg er 2 uit had gehad of wel?
Dit klinkt een beetje gay als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar wil ik dan graag een mooie reportage omheen filmen.
Alles voor views.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje gay als je het mij vraagt.
En wat is daar mis meequote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje gay als je het mij vraagt.
Tot deze conclusie was ik al gekomen. Maar toch doe ik het.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar doe je helemaal niemand een plezier mee gozer...
quote:
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk als moddereters beloftes doen welke ze niet kunnen nakomen. Mocht Psv winnen, dan zit je al aan een andere UI vast.
2-2 is ook goedquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Die 1-2 gaat niet meer vallenbarca door.
HARD VOOR JE HARD VOOR JE HARD VOOR JEquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Mr.Smokey het volgende:
Over 2 wedstrijden PSG duidelijk de betere ploeg maar barca met die vieze maniertjes toch weer door![]()
![]()
watquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is het reslutaat die telt. Die de voetbalmooiheid
Resultaatquote:
QFTquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is het reslutaat die telt. Die de voetbalmooiheid
Uh, ok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HARD VOOR JE HARD VOOR JE HARD VOOR JE
is die bij jou al hard of lukt dat alleen als messi aan de bal is?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HARD VOOR JE HARD VOOR JE HARD VOOR JE
En terecht, ze zijn daar niet om te discussiëren maar om te voetballen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Zielige Kuipers, de enige manier waarop hij aan de discussie met voetbalgod Beckham af kan komen is door hem een gele kaart te tonen.
Nee hoor, ik lach de mensen hard uit die walgen van Barça.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
is die bij jou al hard of lukt dat alleen als messi aan de bal is?
heb ik ook altijd als ik een discussie wil winnen, alleen laat ik mn penis zien ipv een kaartquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Zielige Kuipers, de enige manier waarop hij aan de discussie met voetbalgod Beckham af kan komen is door hem een gele kaart te tonen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef _NZT_ het volgende:
Greg maak je onsterfelijk! Schop Messi een dubbele-open botbreuk
Werd gisteren ook van malaga gezegdquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Barcelona gaat door en daar ben ik blij mee
Gelukkig bepaal jij dat niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch kan en mag je geen nieuwe beloftes doen tot die tijd omtrent je UI
De meeste mensen maken een geluid wat overeenkomt met 'haha' als ze lachen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach de mensen hard uit die walgen van Barça.
Nergens staat dat dat verboden is.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En terecht, ze zijn daar niet om te discussiëren maar om te voetballen.
Wauw, je humor is echt zoek vandaag. Het is gewoon zielig.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, die keuze heb je zelf gemaakt met het afsluiten van je weddenschap met TomPsv
Om de ander uit zijn concentratie te halen zeker, je probeert de ander aan het lachen te maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik ook altijd als ik een discussie wil winnen, alleen laat ik mn penis zien ipv een kaart
ik laat ze in schok achterquote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Om de ander uit zijn concentratie te halen zeker, je probeert de ander aan het lachen te maken.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Hierro het volgende:
Ach, Barcelona wint de CL toch niet. Real Madrid pakt hem voor de tiende keer.
Ik denk dat het Bayern nu eindelijk eens gaat lukken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Hierro het volgende:
Ach, Barcelona wint de CL toch niet. Real Madrid pakt hem voor de tiende keer.
Aha, gelukkig weet jezelf ook wel dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, je humor is echt zoek vandaag. Het is gewoon zielig.
Haten is een groot woord, gewoon een andere voorkeur.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Lekker voor al die haters hier, Barcelona gewoon door, niets op af te dingen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee debiel, ik had daarna makkelijk nog een jaar een PSV-UI kunnen nemen, daarnaast was de kans zeer klein dat beide voorspellingen zouden uitkomen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, gelukkig weet jezelf ook wel dat ik gelijk heb.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niveautje Jupiler League daar in de Serie A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze moeten Grueter daar voor eeuwig vastbinden in Camp Nou wat een fapper is dat zeg![]()
![]()
U mad?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee debiel, ik had daarna makkelijk nog een jaar een PSV-UI kunnen nemen, daarnaast was de kans zeer klein dat beide voorspellingen zouden uitkomen.
Dom konijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |